duminică, 24 august 2008

Ca de la femeie la femeie

Ce spune soţia, Shirley Brown...



Ce spune amanta, Barbara Mason...



Ce spune Innuenda...

Nu-ţi cere înapoi dragostea bărbatului tău de la femeia cu care te înşeală. Ce are ea cu el e o dragoste nouă.

24 de comentarii:

ilinca dima spunea...

.. and the winner is... innuenda!

nush ce sa'ti zic, mie nu'mi place displayul asta public. nu mi'a placut niciodata. asta nu e amor, e orgoliu

innuenda spunea...

Acuma...ca de la femeie la femeie:), şi eu sunt o doamnă! Şi urăsc spălatul în public al rufelor personale, care denotă o crasă lipsă de clasă! (na, c-am făcut şi o rimă!).

Dar ideea fetelor ăstora, ambele cântăreţe, de a-şi transmite mesaje prin muzică,spunându-şi în formă artistică ce aveau de spus, mie mi se pare tare mişto. Originală, în tot cazul.

motanes spunea...

Dacă e între femei, atunci eu nu mă bag. Nici nu ştiu despre ce vorbiţi :D

motanes spunea...

off topic: e demenţial site-ul lui
Marilyn Manson. (În sensul rău al cuvântului).

Eu zic că nu poţi face aşa ceva numai din motive de marketing. N-ai cum să promovezi un produs în care nu crezi.

innuenda spunea...

Motanes,poţi să te bagi, ca între prieteni. Nu de alta, dar problema în discuţie e valabilă şi la sexul opus. Bine, probabil că, în loc de schimb de replici, ca de la bărbat la bărbat discuţia se poartă cu schimb de capete în gură!:D

Şi pe mine m-a şocat. Dar saitul cred că a costat o grămadă de bani. E o operă. O bijuterie. Gotică, neagră, psihopupu, da' bijuterie. Şi eu cred că băiatul chiar are ciudăţenii grave.

Mi-a atras interesul, însă, galeria aia de artă. El o fi artistul?:)

hadean spunea...

of, ce bine-mi pare ca te-am regasit:-)

innuenda spunea...

Adi, asta a fost "ca de la femeie la femeie"?:)))
Ca de de la femeie la bărbat, şi mie!:*

Andrei spunea...

Despre ce spune Innuenda... Adevarat. Dragostea nu se cerseste. Niciodata.

Mihai Bogdan spunea...

Ce mi-ar placea sa gandeasca asa si "Sulfina" mea...
Te caut de ceva timp si mai sa cred ca te-am pierdut, era cat pe ce sa te plang pe blog, noroc cu DoDu, la el te-am gasit. Ai vrut sa fugi, las k stiu eu!

innuenda spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
innuenda spunea...

Andrei, bun venit. Sau...ne cunoaştem?

Mihai, vreo săptămână am vrut să nu fiu găsită. Atât a durat. Sunteţi boală grea. Dar dacă voiam să nu fiu găsită deloc nu lăsam urme:) Mă bucur să te revăd, Mihai.

Ioan Castil Valeda spunea...

A revenit avocata mea preferata ! :D

Andrei spunea...

Ne cunoastem. Mai mult sau mai putin. Imi mai zice ambrusha :D

innuenda spunea...

FYT,daaa, minunea la mine a ţinut doar o săptămână! "Lucru slab", vorba unui prieten de-al meu ardelean!:))

Aşa mă gândeam şi eu, Andrei, că ne cunoaştem în formă pixelică!:))

Cetateanul Popescu spunea...

Nu cere nici prima dragoste femeii care-ti implineste viata! Caci aceea s-a dus, cum dus e vinul cand faci coniac din el. In fiecare zi, dragostea e alta, din ce in ce mai plina de esente (caci altfel se evapora ca acetona din oja de pe unghii).

"Dragostea nu inseamna a te uita in ochii celuilalt; inseamna in primul rand a privi impreuna in aceeasi directie" - asta am primit-o dedicatie de la Doamna Popescu...

Ioan Castil Valeda spunea...

Draga Innu, uneori si o clipa fara tine este prea mult ! :D

Sa-ti traiasca Doamna Popescu, man ! :)

innuenda spunea...

Mamă, dar mi-am început bine ziua de blogăreală. Numai oameni dragi, numai lume nouă!:)

Cetăţene Popescu, frumos ţi-a spus doamna, acolo. Şi e bună diferenţa aia între îndrăgosteală (care e prima fază a majorităţii relaţiilor) şi iubire care este doar veşnicia unora. :)

Valeda,mă copleşeşti! Nu că nu mi-ar face plăcere! :))

Ioan Castil Valeda spunea...

Eu coplesesc rar, da' bine ! ;)

innuenda spunea...

Hehehe, atâta vreme cât nu-ţi tatuezi replica asta pe materialul clientului e ok!:)))

Andrei spunea...

Is buni si pixelii astia la ceva. :D
PS: Presupun ca ne pregatesti ceva delicios. Abia astept sa [mai] gust din bucatele tale. :P

innuenda spunea...

Sper, poate chiar azi! Deocamdată mi-a luat foc bucătăria. I'm on fire, baby!:))

motanes spunea...

Căldură mare. Termin treaba. Mă duc să beau nişte bere şi înainte de miezul nopţii poate nu citesc ceva de la tine...

Ioan Castil Valeda spunea...

Ce motan bericios ! :D

Andrei spunea...

Nu conteaza ca o sa fie un pic ars. Atat timp cat e din suflet. :D