duminică, 17 august 2008

Yann Tiersen

7 comentarii:

Omul antipod spunea...

ooof, cat de frumoasa e melodia astaaa....
din "Amelie" mi-a ramas in cap (care in general, are o muzica foarte faina).

innuenda spunea...

Omule-antipod, îmi lipsea sensibilitatea ta!:) Şi mie mi-a plăcut mult melodia. Şi animaţia. Am fost chiar surprinsă că absolut nimeni nu a mai plăcut-o (mă rog, am dedus asta din faptul că nu au reacţionat).

Omul antipod spunea...

da, si animatia e faina.
e in genul a ceva ce postasesi tu inainte sa inchizi blogul, tot de pe you tube, cred.
nu l-am mai putut gasi, o singura data am vazut clipul ala, dar avea acelasi stil:)

innuenda spunea...

Filmuleţul acela se numeşte Father and daughter şi se găseşte pe youtube. :)

ina bixade spunea...

Frumos!!!

innuenda spunea...

Ia te uită! Liliacul newyorkez iubitor de frumos! :))
Long time no see!

(De fapt liliacul sunt eu, că la noi e unu noaptea. La tine e vreo şapte, dacă nu mă înşel,ina!)

Cristina spunea...

Superb, divin, mai ale ca pianul este unul din visurile mele!