marți, 16 septembrie 2008

Arta cere sacrificii

11 comentarii:

alina spunea...

da. totale.

p.s.
iar n-ai somn, doamnă? :)

innuenda spunea...

Ţi-a plăcut monstruozitatea?:))

Doamnă, am azi 6 dosare. Posibil toate în stare de judecată. Deci lucrez noaptea, ca un liliac gârbovit.

Nu am închis niciun ochişor. Şi la cum se circulă pe ploaie, cred că nu mai are rost să insist să mă bag în pat acum. :)

alina spunea...

Plăcutu-mi-a. :)

Ai grijă tu cu somnul ăla, că, știi vorba aia, ce e prea mult strică (adică nesomn lucrat peste dosare).
Baftă la ele!

Și la noi a plouat. Acum mă duc să spun ce-a emis fii-mea dupa ploaie :).

Marian S. spunea...

Sublim !!!
PS: muzica era de Bregovic ?

anna spunea...

marian s: foarte posibil

asteptam confirmare

innuenda spunea...

maria, anna, fundalul muzical este dat de Fanfara Ciocârlia.
Asa am găsit pe internet şi ascultând câte ceva din sonorităţile lor, pare credibil. Dar nu ştiu exact ce melodie este, cum se numeşte.

innuenda spunea...

desigur, am vrut să spun marian!:D

Marian S. spunea...

Maria... adica te uiti la mine si vezi o femeie. Interesant.

motanes spunea...

arta cere, da...

innuenda spunea...

Motanes, tu ar trebui să ştii cel mai bine. Doar te-ai sacrificat atâta timp de amorul artei!:D

motanes spunea...

Bine că eşti tu deşteaptă! :D