vineri, 19 septembrie 2008

Todo sobre Innuenda

Iubesc...


...toamnele aurii ; să fiu îndrăgostită ; mirosul de tipăritură proaspătă ; Joan Baez ; placinta cu dovleac pe masa din bucătăria mamei într-o dimineaţă când ninge pentru prima oară ; oamenii cu personalitate ; rujurile roşii ; jazzul obosit ; confruntarea de idei ; trecutul ; ochii neruşinaţi pe o faţă de bărbat serios ; internetul ; să am părinţi ; şampania dulce ; florile de câmp observate întâmplător când opreşti maşina să te dezmorţeşti ; Dan Puric ; marea şi nisipul ; limbile străine ; bătrânii care se ţin de mână ; magnoliile ; câinii blânzi ; parfumurile otrăvitoare de la Dior, mai ales Hypnotic Poison şi Midnight Poison ; bărbaţii care te aşteaptă ; să citesc în parc la Sinaia ; mirosul de copil mic ; atingerile aparent întâmplătoare ; îngheţata ; Marie-Rose Mociorniţa ; cerul plin de stele ; desous-urile sexi ; să aflu şi în general să învăţ ; pădurile de brazi ; poezia şi filozofia ; blugii sfâşiaţi ; să fiu ţinută în braţe în tăcere ; cireşele pietroase ; ferestrele acostate de zorele ; baia cu spumant şi uleiuri aromatice ; Parisul ; merele verzi ; să vorbesc prin priviri ; florile de gheaţă şi ţurţurii ; stand-up comedy-urile ; trandafirii galbeni ; să spun ce simt ; mirosul de cuibar şi -în general- toate mirosurile de la ţară ; maşinile negre proaspăt spălate ; scorţişoara ; libertatea de expresie ; să fac planuri atât de măreţe, încât să nu mă pot ţine de ele, dar să mă bucur la gândul că, odată, s-ar putea îndeplini ; Albert Camus ; acordurile de pian ; bisericile catolice ; rochiile de seară lungi ; să mă prostesc ; artificiile, dar nu când eşti singur ; sălciile plângătoare ; creveţii cu sos curry de la Casa Doina; oamenii-poveste ; să dorm în pijama de copil şi să mă uit la desene animate ; zăpada proaspătă ; să aprind beţişoare parfumate ; Freddie Mercury; să scriu ; magneţii de frigider ; complicităţile dintre un barbat şi o femeie ; să ascult colinde în Ajunul Crăciunului ; poncho-urile ; ciocolata cu mentă ; copacii înfloriţi; servietele din piele maron ; bărbaţii care sărută podul palmei ; luna decembrie ; bunătatea ; să merg la film la cinematograf ; tricourile cu glugă ; dreptul anglosaxon ; să fac fotografii ; timizii care fac primul pas ; campaniile electorale şi publicitatea ca act creator ; comediile cu negri ; să pictez ; mirosul de cafea proaspăt râşnită ; porturile noaptea ; bărbaţii cu umor ; zgomotul făcut de ploaia care cade pe tăblia casei ; şemineele care nu-s doar decor ; mâncarea chinezească ; măştile veneţiene ; bomboanele Raffaelo ; Bob Dylan şi lejeritatea cu care cântă You belong to me ; ştirile despre datini ; mâţişorii de plop muraţi în băltoacele primăverilor ; oamenii cu demnitate ; french manicure ; vinul roşu fiert cu ceva cuişoare ; Al Pacino în Parfum de femeie ; antichităţile ; cum se vede albul în lumina mov de discotecă ; sunetul violoncelului; bărbaţii ai căror ochi par că râd; să experimentez ; violetul ; căldura unui trup adormit ; tavanele de sticlă ; să mă joc alegând ca urmatoarea melodie pe care o voi asculta la radio să-mi răspundă la întrebări prosteşti; cântecul greierilor în nopţile de vară ; când bărbaţii poartă cămăşi închise cu butoni ; icoanele vechi ; începuturile; să dorm cu fereastra deschisă ; pepenele roşu ; bărbaţii care fumează cu stil; să răsfăţ, dar şi să fiu răsfăţată ; poveştile nemuritoare ; să joc table, rummy, cărţi, scrable; monopoly ; bărbaţii care nu se tem să plângă ; să caut pe google versurile fiecărei melodii străine care-mi place; preludiul dar şi…uvertura ; baletele firelor de praf în razele soarelui de dimineaţă ; şi-ncă o mie de alte lucruri...

34 de comentarii:

motanes spunea...

Mirosul de tipăritură este superb. De 14 ani simt acest miros aproape săptămânal. Direct în tipografie.

M-aş plimba printr-o tipografie cu mai multă plăcere decât aş găsi într-un parc.

verbiaj. spunea...

nu-mi plac barbatii, mancarea chinezeasca si sa-mi fac manichiura french. in rest m-ai nimerit.

hadean spunea...

cand iubesti atat de multe lucruri n-ai cum sa fii sarac:-) ori trist. oricand se afla langa tine ceva ce iubesti. gresesc?

ionutu spunea...

Zic şi eu ca Adi că viaţa e frumoasă cînd te bucură atîtea lucruri :)

(oana pregătindu-se să-şi facă propria listă :)

hadean spunea...

...si beniuc ramanea nimeni daca nu-i placea motului atat de mult "ultima scrisoare". cand am dat admitere la teatru am inclus in portofoliul meu si poezia asta. m-am fixat in ochii unei doamne din comisie si i-am recitat-o. mult prea departe de pittis dar...am intrat cu media a doua:-)

ZuZu spunea...

Ai gusturi bune si o personalitate pe masura. Imi plac oamenii care care stiu ce iubesc. Odata am intrebat pe cineva ce-i place sa faca. Habar n-avea...Nu stiu, dar raspunsul asta mi s-a parut asa...o lipsa de personalitate.
Frmoase gusturi ai, inca o data :P

innuenda spunea...

Motanes, invită-mă odată să mirosim o carte, două. Nu o să mi se pară ciudat!:))

Verbiaj :)))))))) Nu lipseşte mult. Mai putem exersa, pentru obţinerea consensului? :))
Bine ai venit în lumea mea!

Adu, nu greşeşti. Iubesc tot timpul. :)

Oana lu'Ionuţu (şi Adi), nu mi-aţi văzut lista cu Urăsc...:)))))
Oana, sunt curioasă la lista ta. Uite, consider-o leapşă şi tu şi cine mai are dispoziţie de-o leapşă de weekend!

Adi, te-ai fixat în ochii unei doamne...Bună mişcarea! Dar acum ştii că va trebui ca, atunci când ne vedem, să te fixezi în ochii mei şi să-mi reciţi treaba asta, ca să-mi dau seama pe ce loc te situez, nu?!:)))

Zuzu, sentimentele se definesc odată cu timpul. Ori persoana era prea crudă, ori nu obişnuia să se gândească prea mult la ce simte!
Mulţumesc pentru aprecieri.

anna spunea...

banuiam un sfert, m-a surprins o jumatate si am ramas asa...curioasa de Innuenda :)

Marian S. spunea...

Despre ceea ce iti place nu vreau sa comentez. Pur si simplu consider ca e mai bine sa ``nu strivesc corola de minuni a lumii``.
Apreciez videoclipul atasat.
Imi permit sa va sugerez si eu ceva, sper ca merge linkul:
http://www.youtube.com/watch?v=QxXUqWVIPAc

hadean spunea...

innu,ce te faci daca am mai exersat intre timp?:-)pe de alta parte, pun pariu ca in ierarhia ta nu pot urca nicicum mai sus de locul 2:-)

innuenda spunea...

Anna, curiozitatea a omorât pisica! Dar s-o omor şi eu pe a mea: taaare-s curioasă care-s lucrurile care te-au surprins! :)))

Marian, aha, deci eşti pentru mister! Am ascultat şi toamna ta vivaldiană:)

Adi:-)Ai dreptate, premiul I nu se mai acordă pe podiumul meu. Dar dacă eşti de locul întâi, am să-ţi spun. Nu mă tem de cuvinte!:)

Garfield spunea...

pentru un pisoi o sa para ciudat, dar si mie imi place Puric:))

acum serios, n-ai deloc gusturi rele... mai ales cu Rafaelo si bomboanele lui :)

innuenda spunea...

Garfield: da' ce zici de Puricele cu Horaţiu Mălăiele?:))
Altfel, eşti un motan pofticios. Şi portocaliu! (ştii că o vreme a fost culoarea mea preferată?)

ionutu spunea...

Innule, accept leapşa cu plăcere! Nu promit că o să fie gata weekendul ăsta, da' de făcut pe listă o fac :)

(oana care se gîndeşte că poate lista ei va semăna mult cu a Innuendei, dar speră să nu spună lumea că a copiat :)

ambrusha spunea...

Freddie Mercury este exceptional.
Iubesti multe lucruri frumoase, deci ai un suflet mare. Mai rar astfel de oameni care, intr-adevar, merita sa fie numiti oameni.
PS: Si mirosul asfaltului dupa ploaie, intr-o zi de toamna devreme, e superb. :)

innuenda spunea...

Oana, tu şi dacă ai copia ai fi originală, zău!

Ambrusha, mă faci să roşesc!:)

ambrusha spunea...

Iti trimit un mail care o sa contina suma pe care mi-o datorezi pentru laude. :) ;)

Omul antipod spunea...

ce toamna frumoasa e in cantecul asta :)...

xxl spunea...

Oau!

xxl spunea...

Oare raspunsul va fi onomatopeic?

innuenda spunea...

Ambrusha, nu plătesc servicii nesolicitate!:D

Omule antipod, şi mie mi-a inspirat tot felul de lucruri filmuleţul ăsta cu muzica lui.

xxl,nu-mi vine nicio onomatopee de răspuns la oau. Poate doar un uzual, plin de fală "eee", cu tonalitate interogativ-demonstrativă!:P

ambrusha spunea...

Sa stii ca nu imi retrag cuvintele. Nici daca nu platesti! :)

innuenda spunea...

Ambrusha, chestia asta chiar a fost simpatică:)

alina spunea...

Frumos. Spus.
Și să iubești așa, în văzul lumii, toate cele. :))

Suflet mare da, și plin de lucruri frumoase!!!!

Eu ce să mai zic ... pur și simplu iubesc stilul tău de a scrie!
Așadar, Innu, mulțumesc că ne lași să privim în sufletul tău, plin (și frumos)!!! Și pentru că știi să împodobești până și fereastra prin care ne uităm la el în felul tău deosebit!

Am notat de leapșă, și eu aveam un gând cam în direcția asta de ceva vreme, sper să-l concretizez curând ... nici pe departe probabil la fel de intens ca tine! :)

innuenda spunea...

Alina, mulţumesc! Hai că m-ai emotionat!:))

xxl spunea...

Ai vazut ca te-ai descurcat? Si inca la modul superlativ :).

innuenda spunea...

xxl, te cred, că prea o zici cu foc!:))

attorneyatlaw spunea...

....linistea valurilor la malul marii noaptea, sa rad in hohote, mirosul de cozonac cald in ziua de Craciun, barbatii cu toate verbele la ei, Petrucciani, dulceata de mure, rasaritul....

innuenda spunea...

atto, bine-ai venit! (ce prinţesucă avem noi acolo, în fotografie!:)

Dar cum ar fi un barbat cu toate verbele la el, cu care sa razi in hohote, cu care să întârzii noaptea, pe plajă, ascultând linistea valurilor la malul marii noaptea, pentru ca apoi să prindeţi împreună răsăritul...Cu care să stai şi să asculţi Petrucianni în ziua de Crăciun, în tihna unei iubiri mature şi a mirosul de cozonac cald. Eee?:))

innuenda spunea...

Ăăăă, am uitat de dulceaţa de mure! Dar nu-i bai. Că puteţi să v-o puneţi pe voi, în timp ce vă iubiţi!:P

xxl spunea...

Interesanta chestia cu verbele, oare femeilor le raman doar substantivele, sau poate adverbele ? :)))

attorneyatlaw spunea...

Innuenda am o veste proasta: perfectiunea nu exista. si-apoi si daca ar exista u exista certitudinea ca ea nu ar deveni plictisitor ostenitoare intr-o zi

xxl: nu am atribuit toate verbele barbatilor. numai ca aparent ei le acceseaza mai greu decat femeile de aia un barbat cu toate verbele la el are potential de ideal.

innuenda spunea...

Atto,perfecţiunea e supralicitată. Nici nu e atât de importantă ea în sine, dacă poţi obţine, când şi cum măcar, momente perfecte ca cele pe care ţi le-am descris.

De aceea nu are nici cum să devină plictisitoare. Pentru că perfecţiunea nu cred că e continuă. Ea există intermitent. Ca şi fericirea.

xxl spunea...

Vrei sa spui ca perfectiunea si fericirea au un caracter discret? :) Interesanta trimiterea acestui cuvant la sensul strict matematic - Discret, -a II. 1. (Mat.; despre mărimi) Format din unităţi distincte, obţinute numai prin salturi unitare.