duminică, 28 septembrie 2008

Dear Penis



Dear Penis song
Vezi mai multe video Haioase »

13 comentarii:

Marian S. spunea...

Aveam piesa asta doar mp3, traiasca netul ! Si animatia e de nota (aproape) 9.
Tipul asta e un fel de Margineanu al lor. Stai sa-l vezi pe al nostru intr-un concert !!!
Totusi altceva ma ingrijoreaza (rrrrrau de tot): ce griji te apasa de ti-a venit sa te legi de subiectul asta ? Ca textul nu e deloc laudativ la adresa subiectului cintecului...

innuenda spunea...

:))) Păi a cerut Bubu(ruza) ceva vesel. Şi am zis că n-ar fi rău să ne amuzăm şi noi, ca fetele, pe seama bărbaţilor!:P

Nu sunt în nevoie, ca să zic aşa. Mulţumesc pentru grijă!:))))

motanes spunea...

Dat fiind faptul că, statistic, există un bărbat la 7 femei, nu cred că e cazul să vă amuzaţi! :D

innuenda spunea...

Cred că asta este scuza pe care o găsiţi voi, bărbaţii, ca să umblaţi cu 7 femei deodată!:D :D

motanes spunea...

Asta cu 7 femei deodată e ca poveştile pescăreşti. Majoritatea bărbaţilor abia fac faţă unei singure femei... :P

alina spunea...

Da, și-al meu se plânge adesea că face cu greu față celor trei femei din viața lui (io și fetili adică!). Câteodată îl înțeleg ... :D.

DoDu spunea...

Eu cand am vazut ca scrie ce scrie, mie mi-e rusine, mai ales ca ce inteleg fetelele ca nu sunt purtatoare, mai bine ma retrag

Ariciul Indignat spunea...

Trecând peste faptul că am râs cu lacrimi, m-am mai trezit fredonând cântecelul prin birou. Nu în sistem karaoke, dar pe-acolo pe undeva! :))

Marian S. spunea...

``Nu sunt în nevoie, ca să zic aşa``.
Ce zic eu si ce intelege ea.
Sau: unde dai si unde crapa.
Ideea este ca te distreaza un text ce face misto de biata unealta. Prietena Pisicot vrea sa intre in pielea barbatului ca sa vada cum e. Ceea ce ma duce cu gindul ca pe voi va roade sa aflati raspunsul la intrebarea: ce mama naibii se intimpla cind ea vrea si el nu poate ?

innuenda spunea...

Alina, încă puţin şi intră-n grafic soţul tău!:))))

Dodu, don't be shy!

Ariciule, eşti de-al meu!:))

Hai mă, Mariane,că nicio femeie din lume nu ar vrea să-şi irosească unica zi din viaţă în care e bărbat, cu gândurile unui impotent !:)))

M.G. spunea...

Dom'le, da' ce se întâmplă aici?! Cum ar zice Rodney acesta într-o altă apariţie: "Oh it seems to me this whole world's gone crazy / There's too much hate and killin goin on…" Ca să nu rămână spiţa masculină fără o replică adecvată, postăm aici ceea ce ar trebui vizionat până la capăt. După cum se va vedea, reacţia unor dudui din public întrece tot comicul clipului postat aici. Vizionare plăcută! http://www.youtube.com/watch?v=0XOah-Ia53U

innuenda spunea...

:)))))) M, păi fetele alea au înţeles chemarea lui Rodney la salvarea lumii. Dacă puteau face asta doar arătându-şi sânii, atunci asta au făcut!:D

Mi-a plăcut aia cu: "You could show me one and I'll imagine the other"! :)))

ZuZu spunea...

E misto filmuletul ca are si versurile :) Prima data cand am auzit-o, a trebuit s-o pun de mai multe ori. Ca Marian:Traiasca netul!