sâmbătă, 6 septembrie 2008

Discuţii între prieteni

Mă duc la mare în uichend. Şi dau acolo de Carfur Mamaia.
Şi văd eu pantofi. El: “Îi vrei ? Ia-i!”
Văd eu cizme. El: “Le vrei, ia-le!”
Văd eu pulovăr, geacă, bluze, cămaşă din mătase, sacou, fustă, badi…
"Ia-le, zice el!"
Şi le-am luat!

-Da' bani...?!

Stai aşa…!
Şi am cumpărat noi ca nebunii. Şi eu şi el. El pantofi, sacou, două helănci, trei cămăşi sport, un pulovăr, eu... ce ţi-am zis. Pe scurt, orgie, frate!
Faza e că am crezut că are el vreun surplus de la vreo afacere de-a lui. Când colo, ce crezi?!?

-…?

El cheltuia din card!!!!

- :))))

Iar apărarea lui: "Păi tu nu ai văzut câte cumpărăm?! De unde credeai că avem atâţia bani?"

-Corect!

Cum corect?! Mă, tu cu cine ţii?!

- Ţi-a luat tot ce ai vrut... nu ştiu ce să zic?!

Eteee! Astea-s fleacuri. Abia stresul că tre’ să strâng cureaua e treabă serioasă! Plus că în noiembrie voiam să mergem în Londra şi Paris, iar de Revelion la Viena!

-Asta e, nu poţi să le ai pe toate! Vinde maşina!

Niciodată! Mai bine ies pe ştrase, în faţă la Intercontinental, la produs!

- :)) ...Vezi că e concurenţă mare!

Ştii pe cineva interesat de o curvă începătoare? Poate are careva fetişuri privind iniţierea!...:)

- Dacă e curvă, măcar să fie profesionistă. Părerea mea…

Şit! De asta-mi era teamă!

11 comentarii:

ritchiu spunea...

totusi, e bine că ai apreciat gestul :))

innuenda spunea...

Ritchiule, discuţia asta între prieteni se poate, la fel de bine, să fi fost imaginară(deşi ştiu oameni care ar băga mâna în foc la faptul că ea e cât se poate de reală)!:P

Dar, în general, apreciez gestul!:)

ionutu spunea...

Păi vezi? De-aia există Curvette!!! Să poţi să-l abordezi cu o întrebare aşa cum eroii din mitologie se adresau oracolului şi internauţii moderni lu' sfîntu' Google search :) Poate te luminează el, îţi dă un sfat cum să scoţi 5000 de coco într-o oră :) Nici nu trebuie să munceşti o normă-ntreagă: îţi lipsesc 500 de euro, prestezi fix şase minute :)

Auzi, da' nu mai bine nu (te) mai întrebai tu nimic? De unde? Cît? Cum? Crede şi nu cerceta :) Şi la Londra v-aţi fi descurcat voi cumva. Eventual vindeai cîrpeturile în aeroport, tax free: trei la zece mii :)

Rîd eu, rîd, făt-frumos, da' adevăru' e că mai bine te împaci cu ideea: eşti o doamnă bine îmbrăcată acum, asta e tot ce contează - ieşi pe strasse şi zîmbeşte larg :)

(oana care, de zgîrcenie, cumpără numa' de la reduceri hlizindu-se de zor:)

innuenda spunea...

Oana, da' spune-mi că nu din zgârcenie, ci din spirit de întreprinzător cumperi la reduceri! Nu de alta, dar lipsa generozităţii mă face să sufăr!:))

ionutu spunea...

Dar eu cred în existenţa unui echilibru universal - ca să pot fi generoasă în aspectele cu adevărat importante, e musai să fiu zgîrcită la ceva: am ales industria textilă :) Spune-mi dacă greşesc :)

(tot oana, sensibilă orişicît la suferinţa umană:)

innuenda spunea...

Sensibilo, atâta vreme cât eu nu textile aştept de la tine, poţi chiar să-ţi omori prin înfometare generozitatea asta de ramură!

Important este să fie unse la gură celelalte ramuri ale ei şi bine sănătos instinctul de dăruire!:))

alina spunea...

Mai, Innu, de unde il cunosti tu pe sotul meu???
A, nu era vorba de el?? :)))
Pai si el tot asa "Le vrei, ia-ti-le iubito!" si dupa aia credit cardu' sa traiasca. Uite asa imbogatim noi bancile, fir-ar ele sa fie de banci! :(
Noroc ca am inceput sa contracarez stilu' (desi mi-e greu), am invatat sa mai spun si minciuni: "Nu, iubitule, cum sa le vreau, tu nu vezi ce naspa sunt!" :)))

innuenda spunea...

:)) Îl cunosc, e bărbatul care vrea să-şi păstreze partenera fericită. Sigur, îi reuşeşte asta şi în privinţa băncii la care are credit cardul. Fericită şi ea!:)

Ei uite aia cu "nu, iubitule, cum să le vreau..." nu-mi iese niciodată! Cheltuiesc banii cu o plăcere nebună. Dar ce spun eu plăcere, sunt de-a dreptul fericită când fac asta! Deci cheltuiesc într-o fericire!:D

Un bărbat zgârcit sau chibzuit mi-ar fi făcut viaţa amară! (bine, nu l-aş fi ales niciodată!)

ionutu spunea...

Nu-i domeniul meu, dară io sunt de părere că în viaţă tre' să faci ce-ţi place atunci cînd îţi vine..cam ca şi dihotomia dintre ce trebuie şi ce vreau să fac. :D
ionuţul cel reîntors din concediu şi bucuros că şi-a cumpărat tricou roz!

innuenda spunea...

Ionuţu, să-ţi priască vacanţa! Cât despre tricoul roz, întotdeauna am fost de părere că trebuie să fii bărbat adevărat ca să nu respingi aprioric rozul din garderobă. Contrar ezitărilor unora!:-)

ionutu spunea...

săr'na! ;)