vineri, 26 septembrie 2008

Eu dacă aş fi invizibilă...

Mă provoacă a’ lu Hadean să mărturisesc păcate nenăscute. Mai exact, ce aş face eu dacă aş fi invizibilă! Păi, să ne organizăm!

În primul rând vreau să clarific ceva. Aş fi invizibilă, dar pipăibilă şi mirosibilă şi auzibilă sau nu? Că nu e totuna!:P
Pentru că dacă aş fi mirosibilă, m-aş strecura, de pildă, în viaţa anumitor oameni din trecut şi i-aş face să-şi aducă aminte de mine!

Dacă aş fi pipăibilă, cine mai ştie de ce-aş fi în stare!? Mi-aş băga în sperieţi sau, după caz, mi-aş corupe fanteziile!:)))

M-aş da în leagănele copiilor, prin parcuri.

Aş intra în mare aşa, invizibilă-invizibiluţă.

I-aş da câteva bobârnace peste nas unui anume prezentator aflat în direct!:D

Aş proba toate bijuteriile şi ceasurile de la Helvetansa, toate dessousurile din magazine. Oare ar fi şi ele invizibile?

Aş merge incognito, într-o călătorie în jurul lumii. Dar mi-ar trebui şi un partener incognito, ca să-mi ţină companie! (dacă ar fi el vizibil şi eu invizibilă, mi l-ar închide la nebuni înainte de a mă putea bucura de el!)

Le-aş înnoda judecătorilor pătrunşi de importanţa funcţiei şiretul pantofului din dreapta cu al celui din stânga, înainte de terminarea şedinţei de judecată şi aş aştepta sadică să îi văd ridicându-se şi încercând să plece.

I-aş şopti lui Vadim la ureche „Ioi, istenem!”

Aş intra în noaptea de Ajun în casa unui copil sărac şi i-aş lăsa un sac plin de cadouri, şi o felicitare pe care aş scrie: "cu drag, moş Crăciun!"

În fine, poate aş asculta şi pe la vreo uşă- două ce se spune despre mine, doar aşa...de dragul vanităţii.

PS. Adi, de la tine aşteptam să profiţi de invizibilitate ca să furi reţete secrete, duse din generaţie în generaţie de vreun reţetos-secretos!:)

PPS. Era să uit, aş afla cui i-a trebuit adresa mea de email innuennda@yahoo.com, de mi-a furat-o cu tot ce aveam eu personal în ea şi mi-aş fura-o înapoi, cu tot cu contul meu de mess, declarat nul odată cu adresa aceea de email! Ce oameni, dom'le! Duşmani invizibili. Sau...virtuali?!

31 de comentarii:

hadean spunea...

innu: cea cu vadim m-a distrat;-))
desore retete: sunt importante dar nu atat de mult incat sa risipesti pe ele bunatate de invizibilitate:-)

DoDu spunea...

Cam multe ai face matale daca ai fi indivizibila, pentru atatea iti trebuie planificare, nu oricum.
Iar cine ti-a furat contul de e-mail s-o fi gandit ca si asa nu-l folosesti, nici nu merita bocit ca-ti deschizi matale altul si pe ala il tii la secret, nul mai spui la nimeni.
Draga innuenda, eu ti-as scrie mai mult, dar nu vreau sa mi-o ia altul nainte si sa fie el primul sub textul matale

DoDu spunea...

hadean asta mi-a stricat toata ziua, ptiu drace

innuenda spunea...

Adi, el cred că ar fi luat-o în serios! Dacă nu în tragic!:)

Dodu, :))) obsesia întâietăţii! Nu mai scăpaţi odată de ea? Eu la toţi le spuneam că cel mai important bărbat din viaţa ta nu e primul, ci ultimul!:)

hadean spunea...

adica ala de te lasa vaduva, doamne pazeste?:-))

innuenda spunea...

Doamne fere', Adi, eşti macabru!:))
Din ce abisuri ai scos chestia asta?:)

hadean spunea...

de fapt era "ala de-l lasi vaduv" dar am zis ca o indulcesc un pic, stii cum e, cand moare altul si nu tu parca-i mai putin nasol ;-)). nu ma lua in seama, sunt la capatul unei saptamani in care as fi pus mana pe furci si topoare, probabil imi scapa supapele :-)). imi revin eu acusica:-)

innuenda spunea...

:) Mie-mi spui?! Dacă ai şti...

DoDu spunea...

Eu am obsesia asta care ma obsedeaza de cand eram mic si mereu ultimul. Toata lumea imi spunea ca ultimul nu e bine, ca e mai bine primul, iar acum vii matale sa-mi spui ca primul nu e bine, e mai bine ultimul. De cand s-a intors lumea pe dos ca eu n-am sesizat? Sau si aici am ramas ultimul?

innuenda spunea...

hehehe, hai mă, Dodu, tu, un intelectual subţire, ultimul?! Pe asta n-o mai cred!:)

motanes spunea...

Aloooo, cine ţine rândul aici? Cine-i ultimul?

ilinca dima spunea...

imi place c'ati luat in serios joaca asta, si ca si tu ai face tot nazbatii! cine vrea sa fie invizibil cand face kestii serioase?! :)))

innuenda spunea...

Motanes, cică Dodu! El e ultimul întotdeauna!:D

Ilincuţa, păi altfel ar fi boooooring totul!

grecoaica spunea...

Apropo de invizibilitate
Cica era Superman pe un bloc si uitandu-se el in zare, puternic si viril, o vede pe Femeia Fantastica pe turla unei biserci. "Mamaaaa, uit-o pe Femeia Fantastica, zise Superman, cat sunt eu de iute ajung in dreptul ei si o posed fara ca ea sa isi dea seama.Mmmmmm....ce bucatica!!!" Zboara Superman spre ea...o poseda miseleste si satisfacut pleaca mai departe. Femeia Fantastica spune:" S-a auzit ceva?" "Nu stiu dar pe mine ma doare curu' de imi vine sa-mi iau campii" spuse Omul INVIZIBIL .

innuenda spunea...

:)))))))))))))Grecoaico, varianta asta cu supereroi a bancului cu "să ne organizăm"!

innuenda spunea...

...nu o ştiam! (am uitat să scriu continuarea!:))

Pisicot spunea...

Mie-mi plac cei dintre :P
Adică nici primul (ehehei, tinereţe, maică) nici ultimul (că devine trist dacă ştii că-i ultimul). Ăla picat la mijloc dar care te vindecă de fostul şi te pregăteşte pentru următorul :)

innuenda spunea...

Pişcoţico, tot la mijloc îţi place!:)) Că mi-am amintit acum că ai bisat la fantezia lui Meredith!:))

Pisicot spunea...

Eu ţi-am zis de atunci :P
Dar nu cu oricine, ca să fie clar.
Auzi, deci ID mess nu mai e valabil? Ia dă-mi matale detalii pe mail.

Omul antipod spunea...

numai pentru soapta catre vadim si mi-as dori pentru tine sa fii putin invizibila :)))))

innuenda spunea...

Neah, eu sunt mai fericită când sunt vizibilă! :-)

buburuza75 spunea...

Vreau să fiu în sala de judecată la faza cu judecătorii.
În altă ordine de idei, spargerea oricărui cont (deci invadarea serverului yahoo) este infracţiune internaţională şi se pedepseşte. Să nu crezi vorba aia: "lasă, că nu işi bate nimeni capu' cu un cont free de yahoo"!, că adevărul e că e cineva acolo care tocmai cu asta se ocupă. Cand spargi un cont încalci cel puţin 2 legi internaţionale, cu consecinţe grave:
1. intrarea în mod ilegal pe proprietatea unei companii (serverul yahoo).
2. violarea intimităţii utilizatorului.
Prin urmare, ar trebui să raportezi spargerea parolei la yahoo şi să precizezi datele iniţiale de la crearea adresei. Un amic al meu a făcut raport şi şi-a recuperat adresa. Din nefericire, nu-l mai am în lista de mess şi nici în agenda telefonului. Dar sigur se poate recupera.

innuenda spunea...

Faza este că nu mai ştiu ce cod am pus, ca l-am pus la plezneală la înregistrare. Ştii zipcode-ul ăla de ţi-l cer! Astfel încât, deşi am ştiu şi întrebarea secretă şi răspunsul şi parola mea, deci parola veche, tot nu a mers.

Marian S. spunea...

INNU, pai sa zicem doo chestiuni:
1. Daca as fi invizibil as calatori. Mult, asa cum vreau si nu pot. Avantajul este ca nu te vad controlorii de bilete.
2. Privitor la contul de email: mai incearca ceva. Mie mi s-a albit parul intr-o zi tot incercind sa-i dau de cap. Am descoperit ca mutasem tastatura de pe EN pe RO (si din pacate nu afisasem asta in taskbar). Lucrul acesta are niste consecinte daca ai in parola si niste semne mai ciudate, altele decit litere si cifre. De asemenea vezi daca n-ai schimbat cumva computerul de pe care accesezi; se pare ca faimosul Windows Vista trateaza altfel fonturile. Incearca si aceste citeva masuri, te rog si spune ce se intimpla.

motanes spunea...

Bre Mariane, nu te-ai gândit să-ţi deschizi o afacere în care să le explici ameţiţilor să se uite mai bine ce tastează? Să sştii că-s mulţi proşti pe lumea asta. Cred că ar merge.

Dar, totuşi, nu crezi că-ţi faci reclamă într-un loc nepotrivit?!

innuenda spunea...

Marian, mulţumesc pentru grijă, dar nu am eu norocul ăsta. Pentru că "inteligenta" mea parolă era "violeta", adică numele meu. Ştiu că pare semn de prostie, dar era un cont email pentru amici reali şi virtuali. Aşa că mai degrabă buna-credinţă şi siguranţa că cine ce are cu secretele mele m-a determinat să las acea parolă. Nu mai fac greşeli din astea.:)

Motanes, marian are dreptate, câteodată problemele complicate au cele mai simple răspunsuri din lume. Dacă nu ar fi aşa, yahoo-ul nu te-ar întreba prima dată când raportezi dificultăţi în a-ţi recupera parola, dacă au cumva ai uitat apăsat Caps Lock-ul!:)
Eu îţi mulţumesc păentru complimentul indirect, dar iată: sunt şi eu în targetul rezolvărilor simple. O spune chiar parola pe care mi-am ales-o pentru cont.

Marian S. spunea...

@ INNU: multumesc, uite asa am aflat cum te cheama.
@ motanes: ce-ai bre, nu ti-au schimbat nisipul la timp ?

innuenda spunea...

:))))))))))) Mişto aia cu nisipul! Hehehe...Motanes, ai legătura!:D

buburuza75 spunea...

:)))

innuenda spunea...

Bubu, mi-e că se supără motanes pe noi, dacă mai râdem mult!:)))

alina spunea...

Io nu vreau să fiu invizibilă! Plâng copiii după mine, plânge bărbatul (sper eu :) ... ) ... Și-apoi dacă aflu cine știe ce secrete urâte sau probleme a căror rezolvare mă depășește?? Nope. Vizibilă rămân!
A, puteri supranaturale ... da, de-alea primim. Să vezi ce curățenie trag după aia ... :D.

Innu, cu yahoo eu nu mi-aș face mari speranțe. Am pățit-o cu taică-meu, îi făcusem eu contul ca să putem comunica mai ușor, sincer nu cred că i l-a spar nimeni, că n-avea nimic interesant în el, cred că se mai întamplă să se blocheze conturi pur și simplu. Și dacă ai ghinion ... adio și n-am cuvinte.
Și eu am încercat să-i contactez pe băieți, cu toate datele inițiale, culmea e că tot codul poștal îmi ieșea cu eroare, mi-au dat un răspus vag, gen bagă codul corect, ești sigur(ă) că ai tastat cum trebuie bla bla bla ...

Prietenul Buburuzei o fi avut noroc, ce să zic ... eu am renunțat să mă mai cert cu ei, mi s-a părut pierdere de timp.