sâmbătă, 13 septembrie 2008

Kandy spam

Ştiţi genul ăla de reclamă care, atunci când deschizi o pagină web, se aşează fix pe scris? Şi care, de regulă, te obligă să aştepţi până se termină, pentru că nu-i găseşti, dracului, butonul de închidere!? Ei bine o urăsc. Pe ea şi pe tot neamul ei de spamuri. Că reclama nesolicitată care nu are buton de închidere tot spă-muială este.

Unii ar numi-o reclamă agresivă! „Booonă agresivitatea în publicitate”, se spune. Bună pe dracu! Dacă induce în potenţialul client o ură la fel de agresivă faţă de produs, nu mai e deloc bună.

Zuzu a apucat să-şi mărturisească primul enervarea faţă de o aşa manieră de promovare a emisiunii cârcotaşilor (altfel un clip publicitar bun!) Total de acord! De când cu reclama asta, oferită în registru „vrei-nu vrei, bea Grigore-aghiazmă!” şi pe Trilulilu şi pe Versuri.ro şi pe mama lu’ Gonţu mai ştie pe unde, le-o cârcotesc mai ceva ca ei!

Aproape că mi-a alterat simpatia faţă de cârcotaşi respectivul clip. Fapt care nu mă miră. Pentru că fără să vrei asociezi „produsul” cu reclama pe care o deteşti.
Şi oricât mi-ar plăcea un tip, dacă mă violează nu-mi face nicio plăcere!

17 comentarii:

Cetateanul Popescu spunea...

Nici n-are cum sa-ti placa; violul "is not about" sex, "it is about" putere si dominare.

ionutu spunea...

da, şi eu am aceleaşi simptome cînd sunt "violat" de reclamele respective. Sunt site-uri pe care nu mai intru deloc din cauza acestor reclame kamikaze. :D

ZuZu spunea...

http://www.zuzu-concept.com/?p=762 Asta era adresa. Se pare ca nu stii sa bag link-uri :P
Cred ca pana la urma ca sa scapi de ea trebuie sa dai click. Eu tot asteptam sa dispara si cum disparea un pic si vroiam sa scriu titlul melodiei jap! iar aparea.
Cam asta e problema site-urilor din Romania. Vor sa-ti bage pe gat o gramada de reclame. Pe site-uri straine am vazut reclame, dar nu apareau brusc si nu trebuia sa astepti o mie de ani sa dispara.

Andrei spunea...

Mai rau cu reclamele alea care, desi au buton de inchidere, pur si simplu nu se inchid. Si tu continui sa apesi ca un dement. Si apesi. Si apesi. Si iar apesi... Fara rezultat. Sa moara mausu, ca iar s-a stricat clicul. Iti spuui. Dar nu. Mousu functioneaza. Si inca bine.

ZuZu spunea...

@andrei Exact. Am patit odata sa dau click pe X-ul naibii si-mi tot deschidea pagini.

innuenda spunea...

Popescule, corect! Replica asta mi-a adus aminte de filmul:"Hărţuire sexuală" :)

Ionuţu, sunt unele saituri care îţi sunt necesare. La ele cum renunţi? Dar da, sunt total dezagreabile acele reclame.

Zuzu, eram atât de obosită că nu mi-am dat că am băgat încă o dată http//. Şi nici nu am verificat să văd dacă mă duce la tine linkul. Dar am mai pus linkuri din astea, deci ştiam cum se face. :)

Andrei, din categoria asta nu am prins încă, dar şi dacă aş prinde, mi-ar strica ziua!:)

another cherry spunea...

Ei cum mama naibilor nus-i dau seama ca n-au cum sa ma siluiasca in felul asta. Si ca atunci cand ajung la raftul fizic cu sampon sau la raftul ipotetic cu servicii bancare, si dau de numele lor, o sa ma intorc cu spatele si o sa fug mancand nori, cu parul maciuca?
Hate them. Been there. Done that.

Marian S. spunea...

Acum m-am prins de ce voia ăla să se arunce de la etajul zece.

innuenda spunea...

Cireşico, au ajuns până şi la raftul cu şampoane?! Or fi inventat ăştia şamponul pentru păr măciucă şi te ajutau (prin cârcotaşi) să-ţi conştientizezi nevoia?:))

Marian, te rog, personajul meu era un om complex! :D

Laura spunea...

Agresivitatea in publicitate ar trebui sa fie altfel... "Got milk?" a fost o campanie agresiva... dar ADORABILA!

Tipul de reclame din online descrise de tine sunt pur si simplu o agresivitate interpretata gresit de niste "mari publicitari". E mai simplu sa obligi pe cineva sa iti citeasca ad-ul, decat sa faci unul atat de bun incat sa fie vizibil si in interesant si in coltul paginii.

innuenda spunea...

Laura, bun venit pe la mine!
Ai dreptate, e o agresivitate prost înţeleasă. Părerea mea este că ai nevoie de multe calităţi ca să fii un membru de onoare al branşei publicitarilor. De inteligenţă, de simţ artistic, de subtilitate, de măsură, de intuiţie, de spirit antreprenorial şi-ncă vreo câteva calităţi esenţiale.

dodu spunea...

Draga innuenda, bine am venit pe la tine. Mi-ai amintit de o batrana care se plimba in fiecare seara prin Parcul Central din Timisoara, doar doar se va gasi cineva sa o violeze. Pana la urma nu s-a gasit nimeni si batrana a schimbat parcul dupa ce a aflat ca era loc.l de intalnire al homosexualilor. Nu mai stiu daca i-a iesit sau nu pasienta, doamnei, ca am plecat din tara.
Ce voiam sa spun e ca reclamele agaseaza multa lume, insa sunt si din aceia care le urmaresc in exclusivitate. Personal, din cauza lor am renuntat sa mai uit la televizor

innuenda spunea...

Dodu, l-ai schimbat, cum ar veni, pe dracu'cu ta'su!:))

DoDu spunea...

Pe unde navighez eu nu sunt publicitati violente, fiindca sunt un vaslas indemanatec.
Totusi, nu mi-ai povestit in ce fel te-ai rasucit cu avocatura. Vrei sa spui ca te faci anchetatoare?

motanes spunea...

Lăsaţi reclamele să vină la mine. Mie îmi plac. O grămadă de lucuri de care beneficiem nu ar mai putea exista fără reclame. Hihihi....

Garfield spunea...

eu urasc din tot sufletelul meu portocaliu sticla aia de bergenbier care se deschide pe siteuri de sport :)) sau orice se deschide pe siteurile de sport :)

innuenda spunea...

Nu am prins sticla aia. Habar nu am. Deci clar nu eram în target!:D