joi, 25 septembrie 2008

Se apropie Crăciunul: să ne zbenguim!

Christmas caper

8 comentarii:

ritchiu spunea...

doamnaaaa, e seCtembrie, bre :))

dar sunt tari rău ăştia mici :D

alepse spunea...

mulţumeeeeeeeeeeeeeeesc... un mod foarte bun de a-ţi începe ziua :))

ZuZu spunea...

:))Dragutz, dar mai e pana la Craciun. E bine daca deja esti "prinsa" in spiritul Craciunului :)

Ariciul Indignat spunea...

Christmas e chestia aia care îi obligă pe oameni să alerge ca bezmeticii prin magazine, să aibă sonerii de mobil cu Jingle Bells şi să facă poze cu nişte căciuliţe de Moş Crăciun pe cap? Cred că de asta hibernează urşii!!!

motanes spunea...

Mă duc să cumpăr vopsea de ouă. Sunt bucuros că am o reţetă nouă de pască. :D

Innu, tu eşti mai rău decât ăia de la Tuborg care încep cu Tuborg Christmas Brew din noiembrie. Uite că anul ăsta le-a luat-o cineva înainte! :P

Sărbători Fericite!

Marian S. spunea...

Eu am tot filmul, sic, sic !

innuenda spunea...

E seCtembrie, bre ritchiu. DA' 25!!!
De azi în două luni fix e Crăciunul. Ca mâine, adică!:D

Alepse, cu plăcereeeeeeeee! Şi altădată! Nici nu ştii ce nevoie am avut şi eu azi de un început bun! De mâine nici nu mai vorbesc!

Zuzu, clar! Nu vorbim despre spiritul Crăciunului. Vorbim deja despre starea de spirit a Crăciunului! Şi asta ieczistă tot anul dacă ştii să ţi-o drămăluieşti, ca să apelezi la ea când ai nevoie!

Ariciule:)))) Aia, aia! Şi cred că da, ai dreptate şi cu urşii! Dar argumentul cu "să facem şi noi ceva împreună, ca familie" e imbatabil oricum! Ar putea să-l patenteze soţia ta, la câtă nevoie de argumente-forte este, când vine vorba să vă scoatem la cumpărături!

O să-l folosesc şi eu data viitoare! Sigur ţine!

Motanes, asta pentru că berea se mai răsuflă! Fata nu!:D
Şi eu oricum nu beau bere Tuborg, ci Vuborg! Pentru că fac ce vreau! Felicită-mă!:D

Marian, cum procedăm? Arată-mi drumul, Gurule!:D:D:D

innuenda spunea...

Ritchiu, am vrut să spun trei luni, dar mi-a ieşit două, după cum văd!:)))
Clar, se-ntâmplă ceva!