marți, 28 octombrie 2008

Bărbatul bun al fiecărei femei

Inspirată de o prietenă virtuală care spunea că, dupa gustul ei, bărbatul ar trebui să fie dăştept, să mă facă să râd, să mă iubească să moară da' să nu'mi arate asta făţiş. cam niciodată dacă se poate! restu îs detalii, we can work it out! :)) am întârziat şi eu puţin în a-mi clarifica problema.

Şi m-am gândit, m-am răsucit, da’ tot n-am înţeles o chestiune : de ce naiba ai vrea să te iubească cineva de să moară, dacă nu vrei să-ţi arate asta făţis?!? Ba să mi-o arate! La greu! Să-mi spună că mă iubeşte dimineaţa, la pranz şi seara, să mă sune doar ca să-mi audă vocea când îi e dor de mine, să-mi scrie sms-uri si mp-uri drăguţe, să mă dorească, să-mi ţină mâna în mâna lui şi în buzunar şi pe schimbătorul de viteze, să mă ţină în braţe noaptea-şi înainte şi după, să mă răsfeţe, să mă protejeze...şi aş putea continua aşa la nesfârşit.

Eu cred că uneori ne opintim prea mult în mituri şi lăsăm firescul să treacă pe lângă noi neobservat. Oare şi noi, femeile suntem în căutare de trofee ? Iar dacă e aşa, atunci trofeul să fie the Man- bărbatul puternic, atât de puternic încât din strânsoarea lui nu scapă nici propria-i iubire pentru o femeie, bărbatul care nu plânge, nu se exteriorizează, face sex ore în şir şi îţi zice te iubesc o singură dată, de preferinţă exact atunci când tu ai închis deja uşa după tine, ca să ieşi din viaţa lui pentru totdeauna ?...

Dacă e pe-aşa, eu merg împotriva curentului, pentru că eu vreau lângă mine un om, nu o maşinărie infernală de făcut probleme sentimentale, bani şi sex. Nimic nu mi se pare mai drăguţ decât un bărbat care vrea să gătească el pentru tine o cină romantică-la care, foarte probabil, va servi spaghete sau grătar şi vin roşu:) , un bărbat căruia îi poţi vedea emoţiile pentru că nu se teme să te privească în ochi, chiar dacă astfel îţi îngăduie să-i citeşti în suflet.

Refuz să îmi imaginez că atunci când găseşti un astfel de bărbat îi întorci spatele şi zici : « No thank you ! You’re not my type ! »
Pentru că eu cred cu obstinaţie că fiecare femeie din lume îşi doreşte, de fapt, un bărbat bun. Numai că nu şi-a formulat astfel aşteptările, de teamă să nu sune patetic. Dar nu e nimic patetic în a-ţi dori iubire împărtăşită, siguranţă afectivă şi fericire. Este doar uman.

39 de comentarii:

anyajustme spunea...

Innuenda, m-ai dat gata! Mă kind of woman! Şi eu le vreu pe toate! Că io ştiu aşa: dacă te mulţumeşti cu puţin, puţin primeşti, ba chiar din ce în ce mai puţin! Şi parcă atunci când nu face gesturi şi nu spune cuvinte, nici eu nu mai am acelaşi elan să-mi arăt sentimentele. Pe mine mă oboseşte jocul ăsta de-a "care-i mai indiferent (aparent?)". Dacă nu fac gesturi când îmi vine să le fac, care-i rostu'? Şi dacă nu primesc când îmi doresc, ce folos după?

omulrau spunea...

Si cu "bad boy-ul" cum ramane?
Toti se feresc de el, dar el nu se fereste de nimeni. Doar de cele urate poate...

innuenda spunea...

Corect! Plus că, dacă joci un rol (cel de indiferentă) şi îl faci să se îndrăgostească astfel de tine, nu ai rezolvat nimic. Pentru că el, de fapt, nu se va fi îndrăgostit de tine, ci de personajul pe care i l-ai interpretat şi din a cărui piele va trebui să ieşi până la urmă.
Iar când vei ieşi, îi vei pierde iubirea.

innuenda spunea...

Băiatul rău, după mintea mea, este un fel de pariu de adolescenţă! E competiţia, nevoia de a ieşi în faţă, de a arăta lumii cine eşti tu şi ce poţi. E obţinerea imposibilului.
Cu timpul, însă, îţi rafinezi căutările şi criteriile tale îţi urmăresc mai ales obţinerea confortului sufletesc. Dacă nu te coci la minte,însă, poţi alerga o viaţă întreagă după inorogi. Are şi alergătura asta farmecul ei!:)

meshuga spunea...

ma bucur ca spui clar ce vrei, asa ar trebui sa fiti toate, sa va faceti intelese, cu atat mister cat vor unele sa pluteasca in jurul lor tot ce reusesc e sa ne alunge.
eu in dragoste nu vad loc de orgolii si daca extrapolam situatia as putea zice chiar ca ce e rau in a ma vedea iubita ca plang cand ei ii este rau ,sau ce rau in a arata si latura umana din noi oameni ,nu masinile de bani si sex

unele femei ar trebui sa isi doreasca si un sot bun ,nu doar un barbat cu P..a( a se citi pana), si un tata bun pt copii lor nu doar un baiat rau pentru ele.

ZuZu spunea...

Ar fi frumos sa fie toate femeile ca tine. Insa nah, tu esti una dintre putin cred, ca deocamdata n-am cunoscut femei doar fete.
Si una dintre fete mi-a zis odata ca era moarta dupa mine, dar n-a vrut sa continuam sa fim impreuna pentru ca i-am spus din primele zile ca o plac(nu c-o iubesc, atentie!). Cica ea vroia sa lupte ca s-o plac eu. In fine, am zambit si i-am spus ca atunci cand gasesc o bacnota valoroasa pe jos o iau si ma consider norocos.

anyajustme spunea...

Am vzut mulţi care trăiesc o adolescenţă perpetuă! Pentru ei e ca un drog alergătura asta. Cu cât mai inabordabil(ă) cu atât mai interesant.
Şi e un "trend" al vremii noastre. Ea aleargă după "bad boy" şi da, există şi varianta feminină "bad girl"- "frângătoarea de inimi" şi...portofele. Diferenţa este că pentru ea trofeul e bărbatul bogat (cu potenţial de lansare în "înalta societate"), iar pentru el trofeul e femeia frumoasă şi dorită de mulţi.

xxl spunea...

Vorba proverbului: asa un barbat n-a fost, nu este si nici nu-i nevoie sa mai fie :))))

innuenda spunea...

Mă, voi nu mă lăsaţi deloc să lucrez azi?:))
Meşuga, misterul atunci când este premeditat nu este decât o amărâtă de deghizare a adevărului despre tine. Iar asta e nadă pentru piranha şi apoi să le văd cum scot peştele din cârlig când or vrea să se întoarcă la adevărul despre ele.

Zuzu, mi-a plăcut aia cu bancnota valoroasă luată de pe jos! Bine punctat!

Anya, până la urmă, fiecare primeşte ce îşi doreşte. Doar că, exact ca în basmul "Fata babei şi fata moşneagului", cufărul cel mare, împodobit cu nestemate, poate avea în el şerpi.

xxl, ce proverb e ăsta?!:))

anyajustme spunea...

@ zuzu- Mai există şi bancnote false... :D
@Innu -faci nişte analogii criminale! Auzi, să scoată peştele din cârlig! :)))

ilinca dima spunea...

innu, stii reclama la magura? aia cu te iubesc, te iubesc, te iubesc? e, mie nu'mi place magura!

imi e de ajuns sa stiu ca ma iubeste, ca ma pot baza pe el. nu'mi trebuie display-uri romantice, nu ma dau pe spate trandafirii si daca m'as duce la "el" acasa si ar fi numa lumanari aprinse peste tot cred ca l'as intreba daca i'au taiat curentul. prefer crizantemele pitice si firescul in locul teatrului romantic :)

attorneyatlaw spunea...

doamne dumnezeule, Innuenda... cum le stii tu pe toate ca un om mare.

hadean spunea...

gratar sau spaghetti? ca ma omori cu atata indecizie:-))
deci innu, fata aia care zice ca scrie in "sex and the city" e fix piticu pe langa tine. daca as fi un editor cu fler as publica o carte cu textele tale. si pozele pisicoatei. ghici din prima cine s-ar ocupa de pr si tour management:-). exact, chiar ea.

ilinca dima spunea...

adi, da' oare cine s'ar ocupa de cattering? ah, si cred ca ar trebui inventata o prajitura sau un cocteil "innu" :)

hadean spunea...

ilinca, mi+ai dat idei. revin cu detalii in curand:-) (nu in urmatoarele zile dar...in curand)

motanes spunea...

o să mă risc să scriu eu o chestie din perspectivă inversă. Dar când mi-o învia blogul. cred că mai durează vreo 2-3 săptămâni. deocamdată mai citesc, destul de rar, pe la alţii

innuenda spunea...

Anya, mă străduiesc şi eu, doar am o licenţă care mă obligă!:D

Atto, hai mă, că tu ştii că pe unele le ştiu, pe altele le intuiesc, iar pe restul le aflu!:D

Adi, muschi de vită la cuptor mai bine!:) Altfel, mă flatezi, deşi are ceva de tabloid filosofia asta din articolul meu! Eu zic să mă ofer scenaristă pentru un Sex and the City românesc.:D

Ilinca, eu aveam prăjitură de mică, prăjitura Violeta. Era ceva cu glazură mov. Aşa că, dacă e pentru innu, cocktail să fie!:D

Motanes, aştept cu interes să te rişti!:)

deyu spunea...

un barbat trebuie sa arate iubirea prin gesturi , sa nu ajunga ca domnul din reclama aceea cu " te iubesc , te iubesc te iubeeesc" :)). cand acceste doua cuvinte se repeta de prea multe ori isi pierd valoarea.:)

jolie spunea...

asa cum bogatii trag la bogati si frumosii la frumosi...parerea mea.

Omul antipod spunea...

mi-am dat seama ca multe lucruri frumoase sunt spuse din greseala (adica dintr-un accident, ele fiind la fel de adevarate ca si cand ar fi fost spuse de sute de ori inainte).
si apoi raman in aer si infrumuseteaza vieti pentru mai mult timp..
si motivul pentru care nu au fost spuse inainte e chiar evitarea repetarii unor vorbe spuse de atatea ori, de atatia oameni.
si dorinta de intelegere la alt nivel.
ceea ce e in regula, din punctul meu de vedere. imi mareste cu atat mai mult bucuria pe care o pot avea cand aud lucrurile frumoase atunci cand nu ma astept :)

ilinca dima spunea...

auzi, ca sa ma lamuresc, totusi. ala e un citat din mine, nu? adica e ceea ce cred io, da' nu mai stiu in ce context am zis asa ceva :)

Marian S. spunea...

Mai fete si baieti
Voi ati auzit de unul David de Angelo ? Ia intrebati voi pe nenea Google de el si mai vorbim dupa ce il cititi pe marele maestru.

Sau sa va dau mura-in-gura ? Treaca de la mine:
http://www.doubleyourdating.com/

guest spunea...

"un bărbat căruia îi poţi vedea emoţiile pentru că nu se teme să te privească în ochi, chiar dacă astfel îţi îngăduie să-i citeşti în suflet" ai spus tu innuenda, iar eu imi aduc aminte cand am spus sus si tare de cateva ori ca acesta este defapt un barbat, care are puterea de a privi in ochi o femeie fara a se teme, care isi arata emotiile fara a se gandi ca acesta este un semn de slabiciune

alina spunea...

Innuenda, atâta zic: mare dreptate ai! :)) Suscriu, așadar, fără alte comentarii, la cele scrise de tine!

innuenda spunea...

:) Uite cum ies la iveală diferenţele dintre oameni; deyu, omul antipod, ilinca sunteţi pe aceeaşi lungime de undă. Şi ca voi mai sunt o mulţime de persoane care consideră că "te iubesc" se demonetizează la folosirea zilnică. Eu şi alţii ca mine mâncăm prăjitura Măgura acoperită cu ciocolată cu lapte, nu cu ciocolată amăruie!:))

Jolie, câteodată mai trag unele spre altele şi contrariile.:)

Ilinca, da, chiar tu eşti aia!:))) Mi-a fost lene să caut articolul ca să pun legătura. Dacă îţi cauţi tu singură articolul şi-mi dai linkul, te linkuiesc.:D

Mariane, trăiască David de Angelo şi nenea Gugăl!

Guest şi alina, mă bucur că suntem pe aceeaşi lungime de undă!:)

geo spunea...

Binie-binie, mă port io aşe cum mă inveţi tu la prostii de-aeste, că no, pă' numa'-numa' şe, nu îi bai o ţâră ghie sientiment, bată-l să-l bată (adică ăla îi de-ăla de care te mâncă chielea când ţi se faşe ghe flocăială, nu?), daaa', şe fac dacă mă află fomeia me cu care îs luat cu acte !? Sau trebe şi cu ie să fac la fel? Că cu ie preludiu' îi totuna cu postludiu'.
No, asta da dilemă :)
Cină romantică, ha? Nii la ie, cu şpaghete! Cu slană şi horincă îi mai fain!

Revenind(revenindu-mi): privind de la ascendentul multor ani de căsnicie, vă pot spune că lucrurile se văd puţin diferit, deşi asta nu înseamnă neapărat că sunt probleme 'în paradis'. Nu este cazul meu, dar...
omul mai şi oboseşte să tot fie drăgăstos
'dimineaţa la prânz şi seara':
'- Iubito, iar ai uitat să iei pilula! Băga-mi-aş (în gând, bineînţeles, ca să nu ucizi poezia în timp ce 'o ţii în braţe noaptea-şi înainte şi după'),
să sune 'doar ca să audă vocea' care-i spune:
'- Ce faci? Lucrezi? Bine. Nu te deranjez. Când vii, nu uita să iei şi-o pâine'
Sau:
'să-mi ţină mâna în mâna lui şi în buzunar'
'- Ce faci? Iar cotrobăi după bani. N-am.'
'şi pe schimbătorul de viteze' - 'Ţi-am spus de-o mie de ori, ca s-o bagi în marşarier apeşi mai întâi şi-apoi împingi. Mamăăă, şi câţi bani am dat pe maşinuţa asta! Ufff, dă-te jos, treci în dreapta'.
'să mă răsfeţe, să mă protejeze'
- Iubito, hai să luăm o cină romantică în oraş.
- Mă doare capu'. Da' ce-ţi veni? Sau iar ai făcut ceva şi te simţi vinovat!? Parcă ziceai că a fost doar o rătăcire. Hmmm...
- Ziceam şi eu, aşa, daaa' mai bine, lasă. Stăm acasă, că poate vine mă-ta pe la noi.'

... şi 'aş putea continua aşa la nesfârşit'.
Repet, NU este cazul meu. De dragul conversaţiei am prezentat doar un ipotetic 'demo' pentru o relaţie tocită de stres, nevoi, convulsii şi spasme telenovelistice într-o lume a dracului de palpabilă.
Dacă ai şti de la început cum va fi peste ani-şi-ani, cu siguranţă ai putea spune din start, şi nu o singură dată, « No thank you ! You’re not my type ! »

innuenda spunea...

Gheo, hai c-ai fost simpatic, dragă!:))

Acum, eu cred că dacă găseşti persoana potrivită, momentele ilustrate de tine sunt parte din iubire, prilej de amuzament în doi. Eu sunt casatorită de 7 ani jumate şi ştiu că la noi aşa merg lucrurile: cu iubire şi umor. Şi nu am regretat căsătoria vreodată. Eu sunt făcută astfel încât să mă simt bine în interiorul instituţiei ăsteia.

Maria Coman spunea...

sa fim seriosi...ne deranjeaza "te iubesc"-ul doar daca nu e reciproc. daca e reciproc, n-ai niciodata sentimentul de prea multa magura. ba dimpotriva, iti doresti din ce in ce mai multa. daca nu e reciproc, da, atunci poti sa ajungi la diabet. si mai bine nu mai mananci, incerci tortul diplomat. poate e mai pe gustul tau

innuenda spunea...

Bine mariaaaaa!:)) Aşa zic şi eu. Dar s-ar putea să existe şi oameni care-şi doresc altceva. Uite-i mai sus!:)

ZuZu spunea...

@anyajustme Or fi :)

Maria Coman spunea...

se intimpla asta cand unul iubeste mai mult si altul mai putin. si e cazul nefericit pentru ambii. de fapt, eu cred ca de aia si reusim sa ne facem o relatie pe viata. pentru ca suntem doi oameni ale caror iubiri au valori comparabile in acelasi timp si unul pentru altul. e confuz ce zic :)?

ilinca dima spunea...

maria, cu un procentaj din ce in ce mai mare de divorturi, as zice ca iubirile compatibile si care se petrec in acelasi timp (am lapsus la termenul cu pricina) devin aproape desuete.
ceea ce e rau.
da' magura tot nu'mi place!

innuenda spunea...

Maria, eu te susţin, să ştii! Ba chiar o să-ţi dezvolt ideea.

Ilinca, desuete?! De ce nu valoroase? Eu ştiu că atunci când e foamete, hrana e la mare preţ!:)

Maria Coman spunea...

ilinca- ce legatura are divortul cu concomitenta? unele lucruri se si termina. iubirile se termina si ele. dar daca atit cat au fost, au fost ok, e in regula. iar divorturile nu vin de la magura, ci de la capacul de la wc

Marian S. spunea...

Concomitenţa poate are (sau poate nu) legătură cu divorţul dar cu orgasmul TREBUIE sa aibă, altfel nu e de bine.

Fetelor, ce se intimpla ? M-ati facut sa ma uit in calendar, credeam ca vine primavara. De unde, e toamna... zau ca nu mai pricep nimic !!!

Omul antipod spunea...

eu nu suport de nici o culoare, de exemplu, felul in care au gasit potrivit mai nou aia din filmele americane sa-si spuna "la revedere".
asa ca spun in loc: "i luuuuv uuuu".
ceea ce mi se pare exagerat, spus pe post de salut si atat, si mi se pare si ca nu mai inseamna nimic, (mai ales ce trebuia si insemna fraza asta "pe vremuri", ca sa zic asa).
acuma i-au atribuit alta semnificatie, ca s-or fi saturat sa spuna cu una cu doua "la revedere".
e mult mai usor, se pare, sa spuna cu una cu doua "te iubesc".

jolie spunea...

poate exceptia ce intareste regula.

dragosgrijincu spunea...

Daca joci rolul indiferentei vei avea parte de indiferenta. Cine se joaca cu sentimentele celuilalt pierde in final ... e dovedit in nenumarate cazuri. Selectivitatea e singura solutie ca sa nu o dai in bara si sa iti pierzi timpul. Daca alergi prea mult dupa inorogi cum spune inuenda s-ar putea sa treaca ocaziile bune pe langa tine si in cele din urma sa trebuiasca astepti alt tren ...care poate se va lasa mult asteptat sau poate nici nu va mai veni.

amantul spunea...

Am fost si eu odata cand priveam in ochii ,acum le privesc cu alti ochii..