duminică, 12 octombrie 2008

Habanera pentru habarnişti!

First soft...



Then hard...

12 comentarii:

motanes spunea...

Haha!

Am fost primul care am citit acest post, pentru că am zis Haha!

Am să revin cu un comentariu mai extensiv, intensiv, intempestiv..ăsta...complet, după ce voi mânca nişte struguri. Haha!

innuenda spunea...

Motanes, iar citeşti picturile, admiri scrisul şi asculţi sculpturile?!:D Eşti de-un sicretism ceva de speriat zilele astea!

Când termini de lecturat videoclipurile, să-mi faci recenzia. Da' sărim peste preludiu, trecem direct la punctul culminant, că lumea din ziua de azi e grăbită!:-)

motanes spunea...

sincretism :D

Punctul culminant nu există. Doar preludiul e cert.

geo spunea...

I like hard. Always hard. It's all about music.
(not "hard" -you pervert- what's in your mind? Both of you) :)

another cherry spunea...

innu, am zambit apasat duminica la 12 si un sfert:)

Pisicot spunea...

Şi totuşi Maria mă întristează de fiecare dată.

Garfield spunea...

:)))))))))))))) imi place prima varianta

Rita spunea...

Inaltator ! mi-mi-mi-miiiiiii ! :D

Rita spunea...

Ah, eternul feminin... Auzi: "si tu nu m'aimes, moi je t'aime, er si je t'aime, prends garde a toi !"

innuenda spunea...

Motanes, bun şi preludul!:D

Geo, shit! Încă unul care îmi poate citi gândurile!:))

Cireaşo, înseamnă că postarea asta nu a fost zadarnică, dacă amuză până şi o cireaşă selectă, obişnuită cu umorul de bună calitate cu care e obligată să trăiască zi de zi (pentru că-i aparţine!:D)!
Dar ştii ce mă întreb acum? Dacă faptul că zici că ai râs la şi un sfert înseamnă că te-a ţinut cel puţin două minute lungi râsul ăla apăsat, pentru că aşa rezultă, luând în considerare faptul că la şi 13 minute ştiai că ai început să râzi (deci râseseşi deja)şi râsul ăl mare şi apăsat zici că a fost la şi 15 minute!:)))) (iartă-mă pentru silogismul ăsta plictisitor; deformaţie profesională!)

Pisicot, nu ştiu, pentru bloguri triste, aşteaptă Paştele, să mă duc iar la Galaţi, acasă!:)

Garfield, mi-mi-mi-miii-mi-mi-mi-mimi, cum zice şi rita, de altfel!...:))

Rita, daaaa, îmi recunosc propriul etern feminin în treaba aia! :))

hadean spunea...

:-)))))))
si
:-)

innuenda spunea...

Adi, cineva trebuie să îi facă pe oameni să înţeleagă că opera este frumoasă. Şi vorba lui Fizz, dacă nu eu atunci cine?:D