sâmbătă, 25 octombrie 2008

He was too good to me

7 comentarii:

Garfield spunea...

ma bucur s-o regasesc pe Nina pe aici... muzica adevarata.

pantacruel spunea...

o muzica... "too good for me". frumos :)

innuenda spunea...

Garfield, prima dată când am ascultat Nina Simone (la 19 ani)nu mi-a plăcut. Ce ştiam eu pe atunci!? Gusturile mi s-au rafinat cu timpul. Am trecut de la pop la soul si jazz.:)

Pantacruel, oooh, new kinds on the blog!:)) Bine ai venit pe la mine!

innuenda spunea...

"New kids" am vrut să spun, dar mi-a patinat degetul.:D

pantacruel spunea...

mie imi place mai mult cum suna "new kinds". e mai puterbic! ;)

pantacruel spunea...

la ultimul cuvant am impresia ca mi-a patinat degetul :)

innuenda spunea...

Pantacruel, eu zic să ne trimitem degetele să patineze împreună din când în când! Desigur, supravegheate de părinţi:)