sâmbătă, 4 octombrie 2008

Laser, frate!

Pentru că m-am enervat să arunc banii pe geamul mall-ului, relativ recent, când am văzut un musical subţire, de vară, mai precis filmul Mama mia,
Pentru că am auzit păreri cum că acest musical ar fi un film nemaipomenit şi nemaivăzut,
Pentru că, nefiind o iubitoare a genului, am adorat totuşi musicalul Chicago, o să postez aici o secvenţă din acest film (Chicago), despre care aş zice că e de Canal arte.
Pentru că Mama mia e un film la care te duci doar ca să asculţi Abba, din el nu o să postez nicio secvenţă.
Pentru că nu o pot aşeza pe Monalisa alături de un tablou de bâlci înfăţişând o ţigăncuşă cu sânii goi.

9 comentarii:

Marian S. spunea...

ţigăncuşă cu sânii goi ???
Unde, unde ?

innuenda spunea...

Pfff, hai măi mariane! Şi eu care ziceam: "în sfârşit cineva care apreciază musicalul Chicago!"
Când colo, pirande tinere şucare!:D

Marian S. spunea...

Apreciez, cum sa nu !
Poanta vine tot de la un banc.
Nenea Bush si cu Colin Powell se duc sa discute politica. Cu tot cu CIA si FBI dupa ei se duc sa discute undeva intr-un sat mic, la un bar, in Texas. ``Aici n-o sa ne recunoasca nimeni, ai sa vezi``.
Si totusi televiziunea face minuni, oamneii devin mai cunoscuti. Pina la urma vine un texan beat la masa: domnule presedinte, ce onoare pe noi sa veniti pina aici ! Carui fapt datoram onoarea ?
Pai am venit sa discuutam secrete de stat si sa stabilim doua lucruri. 1 : sa ucidem 50 de milioane de irakieni. (toti cei din bar ascultau atenti dar nu schitau nici un gest). 2 : sa ucidem o blonda valabila cu sânii mari care e afara in masina.
La auzul acestei vesti toti se bulucesc afara sa vada minunea.
La care Bush: Colin, ai pierdut pariul, scoate sticla de whisky ! Nu ti-am zis eu ca nimanui nu-i pasa de 50 de milioane de irakieni ?
Asa si eu acum: musical am mai vazut dar tigancusa ? unde e bre tigancusa ?

geo spunea...

Indeed, 'in sfarsit...'
Este unul din putinele reusite, de acest gen din ultimii ani, si 'oscarizat' pe deasupra, intrecut poate doar de 'Dreamgirls' a lui Bill Condon din 2006. Ti-l recomand, daca nu cumva l-ai si vazut deja.

innuenda spunea...

Mariane, ţigăncuşe sunt peste tot. Cât despre sânii goi, dacă îţi funcţionează imaginaţia, sky is the limit. Dacă nu, fiecare cum se descurcă:D!

Geo, bun venit rafinamentului!:)

geo spunea...

Scuze, am pus o virgulă aiurea în mesajul precedent. :)

innuenda spunea...

O virgulă?!:)) Eu le siluiesc din toate poziţiile!

Dar fac asta mai ales pentru că citesc, de când mă ştiu, cu intonaţie! Şi eu în timp ce scriu citesc ce scriu. Şi cum fac o pauză mentală de respiraţie, cum, pac, trântesc o virgulă! Dacă spun totul dintr-o suflare, desigur, pac, sar o virgulă.

În rest, mai ţin minte nişte reguli: nu se pune virgula între subiect şi predicat, înaintea conjuncţiei copulative, apoziţia se desparte prin virgule etc.:)

Uite şi o poveste simpatică! Sper că ştii ceva ingliş:

An English professor wrote the words:

1. "A woman without her man is nothing"
on the chalkboard and asked his students to punctuate it correctly.
All of the males in the class wrote:
2. "A woman, without her man, is nothing."
All the females in the class wrote:
3. "A woman: without her, man is nothing."

Punctuation is powerful.

Marian S. spunea...

Bestiala asta cu limba engleza. Mai ales pentru ca trebuie inteleasa exact in engleza, tradusa nu mai are nici un farmec (sau niciun ? Hm, ciudat se schimba limba romana).
Iar ``bestiala`` de mai sus vine evident de la ``the best``.
PS: traducind cele doua propozitii tin sa te anunt ca nu votez cu nici una. SUNT DE ACORD CU AMINDOUA !!!

innuenda spunea...

Mariane, e bine că nu eşti împotriva amândurora!
Aşa, doar aduci concordia...:)