duminică, 5 octombrie 2008

Lecţia

Un cuplu de oameni mai înstăriţi decât noi mi se plângea într-o zi că la petrecerile celor din anturajul lor (aleşi toţi pe criterii de bogăţie şi, implicit, poziţie socială), sunt puşi mereu la mesele cele proaste. Fie aruncaţi cât mai departe de gazde, fie la masă cu mamele, soacrele şi nepoţii de soră. Şi că acest lucru se întâmpla numai pentru că financiar nu îi consideră de nivelul lor.

Lucrul acesta li se părea de neconceput între prieteni şi de o mojicie fără seamăn.

La nici o lună de la discuţia asta, ne-au invitat la botez pe mine şi pe soţul meu. Ştiţi unde aveam rezervate locuri? La masă cu soacrele.

14 comentarii:

ritchiu spunea...

:)) din ciclul : ce ţie nu-ţi place, altuia fă-i! :))

ZuZu spunea...

:))Cineva trebuia sa stea acolo :P

Pisicot spunea...

Şi tu în loc să apreciezi...

Lucian spunea...

Pai nu e bine la masa cu soacrele? :)
Exista oameni care au astfel de nemultumiri? Eu pe ce lume traiesc?

attorneyatlaw spunea...

cu soacrele cui?

xxl spunea...

:))))))) Asa-i cand iti pui in card cu bogatii. Cauta pe unii mai saraci :)))). Cu siguranta, vei constata o crestere a dovezilor de "prietenie".

motanes spunea...

Mai avem 2 locuri la masa lăutarilor. V-ar aranja mai bine?! :D

Marian S. spunea...

Citind acest articol gândul m-a dus imediat la Florian Pittis (Dumnezeu sa-l ierte ca azi trebuia sa fie o zi mare...) E vorba de poezia aceea cu Nastratin Hogea care a fost invitat la masa si pus la coada mesei, apoi s-a schimbat de haine si a fost trecut in frunte... uff, am CD-ul original dar pe net n-am vazut vreun link desi am cautat mult.
Sper sa-l gaseasca cineva (sau sa posteze poezia aceasta in caz ca exista vreo inregistrare).
Pina una-alta, daca tot vorbim de persoane puse in fruntea bucatelor eu zic sa ne distram putin cu acest cintecel (dupa principiul `` ce cauti si ce gasesti pe youtube):

http://www.youtube.com/watch?v=TA5vk7aPmg4

innuenda spunea...

ritchiu, bârna şi cu paiul:D

zuzu, daa, şi pentru ca toate acestea să poarte un nume...:))

pisicot, m-am umplut de apreciere!:D

lucian, ba da, e bine cu soacrele la masă. Simţi căldura familiei!:D

atto, soacra lui şi soacra ei, adică mamele lor!:D

xxl, aoleu, sună aproape ca o ameninţare!:)))

motanes, numai dacă lăsaţi şi uşa din dos deschisă, să avem pe unde pătrunde în casă!:D

marian, nu ştiu de nastratinu' lu' moţu Pitiş. Da' pare să fie din acelaşi film. :)
Cât despre youtube, este un tub de ispravă!:D

hadean spunea...

:-) eterna si fascinanta specie umana:-)

Dan spunea...

de mancare v-a dat ca la restu? sau v-a taiat un pic din meniu?

innuenda spunea...

Adi, dacă ai şti...:)

Dan, welcome! Iată o întrebare pe care nu ne-am pus-o până acum!:)))
Dar chiar dacă nu ne-au discriminat la porţii, tot ar mai fi câte ceva de aflat. De pildă, dacă nu ne-au scuipat în mâncare. :D

Garfield spunea...

sa vezi pe lumea ailalta ce loc bun o sa aiba aia cu bani si ce loc prost o sa aiba aia mai saracuti... :)) s-a tampit lumea de tot...


am mai spus de cateva ori: e o diferenta intre bogati si imbogatiti. aia bogati din familii bogate, dupa cateva generatii de bogati sunt cizelati, culti, trateaza lumea egal, nu fac parada de bani... imbogatitii in schimb doar mimeaza bunul simt si nobletea... e greu...

innuenda spunea...

Amin, Garfield! Am spus şi eu treaba asta cu bogaţii şi îmbogăţiţii într-un post din blogul vechi. Pe care o să-l aduc şi aici,imediat. Pisicot, păzea şi mă scuzi, dar iar dau reluări!
Pff, clienţii ăştia mă omoară! (nu că m-aş plânge!:D)