joi, 9 octombrie 2008

Noaptea nunţii

Sunt o păstrătoare a tradiţiilor. Până şi pe aceea cu noaptea nunţii, teoretic învechită, am reuşit s-o păstrez. În felul meu.

Se zice că noaptea nunţii trebuie să fie noaptea în care fata îşi manifestă uimirea sa feciorelnică, la o trebşoară nouă, cu care mai-experimentatul-său-soţ are să o îmbie.

Ei bine, noi, ca să ne păstrăm şi obiceiurile necuviincioase dar nici să nu încălcăm tradiţia, am ales să interpretăm legea castităţii în spiritul, nu în litera ei. Să facem cumva să prezervăm neasemuirea! Am hotărât să nu-mi arate până la nuntă chiar tot ce ştie, ca să am de ce mă gândi apoi la noaptea nunţii ca la un moment special. Şi aşa a făcut.

În noaptea nunţii mi-a arătat cum poate să ghicească el orice carte aş fi tras din pachetul de cărţi. Şi încă asta la mult timp dupa ce cartea a fost băgată la loc în pachet!

24 de comentarii:

hadean spunea...

mie mi se pare dragut:-)

Marian S. spunea...

Aoleu, aoleu, în ce domeniu minat intrăm... mai bine mă abţin !

xxl spunea...

:))))) Mai intai, eu cred ca asta a fost un avertisment pentru tine, adica te poate ghici orice-ai face. Dar, nu pricep cum e treaba cu cartea neextrasa mai mult timp, adica ati avut o perioada de abstinenta inainte? :)

motanes spunea...

Haha... eu înţeleg că nu l-ai lăsat, până în noaptea nunţii, să nu-ţi dezvăluie "tot". Dar nu putea nici să te dezamăgească. Cred că asta înseamnă să ai imaginaţie în pat. Tradiţia e tradiţie... :P

(Râd de unul singur. Sunteţi nebuni. Drăguţi, cum spunea Hadean)

foto nunta spunea...

buna gluma de la sfarsit!

geo spunea...

N-am înţeles dacă ai [simulat]manifestat sau nu, până la urmă [spre dimineaţa] "uimirea feciorelnică" (ioiii, Ioaneee, ce mare îiii !!?)
Îmi place metafora cu pachetul de cărţi, deşi, [pervers]prozaic cum sunt, nu mă pot abţine să nu mă gândesc-că, în dorinţa de a amâna până în noaptea nunţii "descoperirea trebşoarei" [unii]unele au tras "Păcăliciul" din pachet. Şi au rămas cu el în braţe :)
Hmmm. Riscant. Frumos, dar riscant.
Acum, văzută cu alţi ochi, în virtutea anilor de căsnicie mistuiţi în acelaşi cuibuşor ce-ţi aminteşte de noaptea cu pricina, ai proceda altfel?
Întreb, pentru că în general, bărbaţii văd cu totul altfel lucrurile astea (l-ai întrebat?) odată cu trecerea timpului... Zic. Oare sunt singurul? O fi ceva patologic? Neeeah, am îmbătrânit...

innuenda spunea...

Maamă, ce comentarii simpatice!:)))

Deci, Adi, eşti de-al nostru! Vezi numa' că la tine noaptea nunţii e pe vine! Eu zic să înveţi ceva trucuri noi!:))))

Mariane, ce-mi place văitatul ăsta al tău, bisat! Are o notă englezească de "oh my, oh my"...(sigur, în ciuda neaoşului aoleu)! Sper ca il spui pe tonul care trebuie, adica acela care-mi sună mie în urechi, după modelul englezesc :-)
Altfel, să expandăm minele, să aruncăm în aer limitele, să ne dăm drumul, zic! De ce să ne abţinem?:)

xxl, râd şi eu uneori:))))))))) văzând încotro curge metafora, când bate gând de intelectual!
Cumva off topic, deşi nu complet: totdeauna mă întrebam, când citeam comentarii literare elaborate (ale "exegeţilor") la texte simpliste: "Mă, oare i-o fi trecut vreodată prin cap poetului ce spun ăştia că i-a trecut?!" :)))

Motanes, daaa, s-a născut o nouă abilitate în pat! O să se nască o nouă vorbă golănească: nu eşti neputincios atâta vreme cât ai degete, limbă, cărţi de joc!:))))

Foto nunta, m-am speriat! Credeam că-mi spui că ai surprins momentul cu o cameră profesională!:)))

Geo, nu-mi mai amintesc ce oi mai fi manifestat în noaptea aia, dar ştiu că ne-a prins dimineaţa tot amestecând cărţile, extrăgându-le şi băgându-le la loc în pachet!
Păcăliciul este un personaj haios, dar nu când vrei să joci pocker!:)
Cât despre partea cu retrospectiva, poate aş proceda altfel, dar aş alege la fel!:)

motanes spunea...

"Adi, eşti de-al nostru". Asta înseamnă ce cred eu?!!!!!

innuenda spunea...

Păi eu ştiu ce crezi tu?!:D

Marian S. spunea...

Vai, vai, eu sunt băiat cuminte şi uite în ce intru...
Curiozitatea mea (neexprimată pînă acum) era dacă dimineaţa le-aţi arătat nuntaşilor cearşaful plin de urme de treflă, inimă roşie, inimă neagră şi alte fapte ale asului din pachet...
Că şi asta face parte din tradiţii parcă.

innuenda spunea...

Nu, Marian, jucatul cearşafului a avut loc numai în interiorul lui şi a fost un tango, nu o horă/sârbă!:))

grecoaica spunea...

pana la noaptea nuntii??? sunteti nebuni? si daca eram dezamagita? Nu! mai bine inainte septica :))

o.p. spunea...

pe pedepse? sau pe dezbrăcate? ;))

innuenda spunea...

Grecoaico, păi tu ce fel de obiceiuri necuviincioase crezi că ne-am păstrat? Acelea de a juca şeptică, desigur!:D

Oti, :))) pe dezbrăcate', pe pedepse se joacă anterior nopţii cu pricina!

Marian S. spunea...

@ grecoaica
Ce ţi-e şi cu diacriticele astea !!! Jocul de şeptică e una, septică e alta. Pînă să-mi dau seama m-a dus gîndul la ``hai s-o ţinem acolo sigilată că aşa se păstreaza cel mai bine, septică!
Cînd există şanse de interpretare folosiţi diacritice !!!

deyu spunea...

tot respectul pentru inventivitate. :)

innuenda spunea...

Deyuţaaa, mi-a fost dor de tine! Ce face frumuşica?:)

mihai ursu spunea...

ehe, sora mea, eşti din alt secol. în secolul ăsta, în noaptea nunţii, românii numără banii şi dedicaţiile...

innuenda spunea...

Hai, măi Mihai, că nu-s chiar aşa matusalemică! Şi-apoi, doar nu era să pun toate ouăle în acelaşi coş!:D

Oana spunea...

Am citit articolul şi toate comentariile cu curioazitate cu ca re un copil trage cu urechea la discuţiile "celor mari" :))))))

It sounds like fun, poate am să mă mărit şi eu :)

innuenda spunea...

Oana,îmi lipsesc subtextele tale. Bagă parantezele la loc!:D

(innuenda, întrebându-se de ce se schimbă oanele cu timpul!)

ionutu spunea...

Să(-mi) trăieşti, şefa, am înţeles :)))))

(oana căreia îi place să încerce lucruri (semnături:) noi :)

innuenda spunea...

Hehehe, nu mă deranja faptul că acum semnai direct oana, ci doar că lipseau parantezele alea ale tale simpatice de jos, care te-au consacrat!:)
Aşa ca cea pe care tocmai ai pus-o!:)

meshuga spunea...

eu sunt mai sadic ............in noaptea dinaintea divortului o sa-i arat abia ce lucruri stiu sa fac din limba, asa ca sa nu se bucure prea tare de ce a pierdut

:))