marți, 14 octombrie 2008

Învăţăturile lui ‘nea Goe, către fi’su Teodosie

Sa nu te lasi sfidat de nicio nedreptate, oricat de izbăvitoare ar părea resemnarea în faţa ei. Şi nu te minţi că eşti diplomat: pasivitatea nu are nimic de-a face cu diplomaţia.

Nu te întinde la picioarele nimănui dacă nu vrei să ajungi, în scurt timp, preşul tuturor.

Uşa care ţi se trânteşte în nas, e o uşă de carbid. Foloseşte-te de explozia ei ca să-ţi arunci în aer ezitările şi să mergi mai departe.

Când eşti orbit de furie şi nu mai vezi nimic, nici nu mai auzi, nu sta ca prostul numărând până la zece. Nu lăsa energia aceea, care mută munţii din loc, să se irosească. Doar canalizeaz-o spre ceva pozitiv.

Împotrivirea e începutul revoltei. Revolta e începutul schimbării. Ce vine după eşti tu şi numai tu. Ai grijă să confirmi, altfel împotrivirea ta a fost zadarnică.

15 comentarii:

hadean spunea...

o daduram pe invataturi azi. ale tale sunt ceva mai profunde decat ale mele :-). sa ai o zi buna.

Razvan spunea...

frumos spus :) .si demn de luat in seama!!!

respect!

innuenda spunea...

Adi, ştii tu: marile spirite se întâlnesc!:D
Aiurea mare spirit în ceea ce mă priveşte! E de mirare că încă-mi pot spune numele, după oboseala pe care am tras-o în ultimele săptămâni!
Darămite să mai dau poveţe! Dar, cine ştie:))))))))mesajul mi-o fi fost dictat! De voci! Poate chiar a lui Neagoe Basarab:)))

Răzvan, mă simt răsfăţată! Respect!:D

DoDu spunea...

pai eu nu stiu daca astea sunt invataturi sau imbolduri la revolta

innuenda spunea...

E şi ăsta un punct de vedere pertinent, dodu! Mi le-o fi dictat atunci Che Guevara!:D

motanes spunea...

Mulţumesc, Innuenda! :)

innuenda spunea...

Cu plăcere, motanes!:-)

ionutu spunea...

corect şi bine zis, innu. Dar eu cînd mi se închide uşa în nas, îi bag în aia mîni'sa pi tăţi ăi! :)

innuenda spunea...

:))))) ionuţu cel coleric!

satmareanca spunea...

Bune învăţături, de le-aş mai şi ţine minte :)))
Apropo de uşă, dacă mi se închide în nas, o mai deschid odată ori de câte ori este nevoie :)))

innuenda spunea...

sătmăreanco, da, mai intri o data şi spui: "mă scuzaţi, cred că s-a închis din cauza curentului!":)))

Satmareanca spunea...

Păi, şi poştaşul sună întotdeauna de două ori. Cum nu-s poştăşiţă, o să sun până le sună apa în cap :)))

innuenda spunea...

Hehehe, hai că încet-încet se face aici colţul colericilor!:D

Satmareanca spunea...

Bine v-am găsit, atunci! :D

innuenda spunea...

Să sărbătorim cu explozii de carbid (în locul focurilor de artificii, desigur)!:))