vineri, 31 octombrie 2008

Pe repede înainte!

Zuzu mi-a întins o plasă în care vrea să-mi arunc visele mele pe zece ani. E drept că planificările, chiar irealizabile, sunt punct forte la mine, dar mă tem că, de această dată, nu va fi nimic spectaculos. La urma urmei, sunt un om, şi nicio dorinţă omenească nu mi-e străină!:D
Pe repede înainte, că-s orele înaintate şi ziua profesională care mă aşteaptă azi e una grea!

În următorii zece ani mi-aş dori aşa:


Să nu sufăr pierderi ireparabile (oameni dragi)

Să iubesc şi să fiu iubită (fără decalaje!:)

Să mă bucur de rolul de mamă şi soţie (mamă de gemeni, dacă se poate!)

Să nu sufăr degradări ireparabile (fizice)

Să văd cât mai multe locuri de pe pământul ăsta

Să-mi construiesc o casă pe pământ şi să-mi amenajez o grădină

Să public nişte cărţi

Să-mi câştig nişte prieteni adevăraţi

Să cresc un câine

Să câştig o avere, astfel încât să nu mai trebuiască să muncesc decât de plăcere

9 comentarii:

alina spunea...

Să mai zic iar "Go to bed, girl!"??? :))
Să ai parte de toate împlinite, îți urez! Ceea ce ne dorim și nouă ... :)))

Alice spunea...

Cu putin noroc si multa vointa, toate sunt realizabile.
Si peste zece ani cand le vei avea pe toate, sa nu uiti sa visezi in continuare :)

xxl spunea...

Ei gata, acum treci pe "play", eu zic sa incepi cu nr.3, ca e urgenta :).

innuenda spunea...

Alina, am fugit şi m-am împrietenit cu moş ene vreo 7 ceasuri aşa...:)

Alice, vezi că nu ştiu cum ţi-ai băgat adresa de blog la informaţii, că eu nu am putut ajunge pe blogul tău dând click pe numele alice.

xxl, hmm, mă tu vorbeşti de parcă mi-ai cunoaşte ofurile:)

Alice spunea...

Nu dadusem acces la profil, o scapare, nu fac pe misterioasa :)

ilinca dima spunea...

eu i'as vrea pe cei dragi inca langa mine, sa invat sa fac poze mai frumoase, sa fiu mai toleranta si sa ma enervez mai putin, sa am un job pe care sa'l fac cu placere si doi urmasi. in rest nu cred c'as schimba mare lucru.

ZuZu spunea...

Ai fi in stare sa publici niste carti la cum scrii. Insa nu stiu cu averea cum faci :))

ritchiu spunea...

averea o faci dacă le publici în state :) la noi nu se citesc decât smsuri. :D
şi eu vreau gemeni şi aş avea şi şanse, având în neam. nu e o propunere :))

innuenda spunea...

Alice, am trecut pe la tine!:)

Ilinca, ceri atat de putin! :D

Zuzu, fac asa> incep prin a merge si sambata si duminica la birou. Sa vad ce-o iesi!:))

Ritchiu, si eu am gemeni in neam. In sensul ca mama are doi frati gemeni si verisorul meu primar a facut 2 gemene. Crezi ca am sanse?