sâmbătă, 22 noiembrie 2008

Cred că...

...o să mă plâng puţin.

Am avut o lună foarte grea. Profesional am fost hăituită de zeci de probleme turbate, cu balele curgându-le peste orice rezolvare le-aş fi oferit. Cu termene care mă strângeau precum corsetul pe Scarlett O'Hara, cu nervi şi emoţii şi bucurie şi ciudă, cu responsabilităţi care nu m-au lăsat să dorm decât o oră pe noapte şi apoi încă una peste zi, când mă clătinam ameţită.

Am ajuns să vin acasă la 12.30, să dorm fix o oră, ca să fiu la 14.00 la birou, la o întâlnire, cu creierul apt. Să-mi pun ceasul să sune când lucrez, ca să nu uit că mai am şi alţi clienţi.
Evident că luna este încă deasupra mea. De aceea weekendul ăsta bag, în loc de odihnă, pregătire profesională continuă. De la 11.00 la 18.00, sâmbătă şi duminică. Şi luni o s-o iau de la capăt.

Nu am avut timp de mine, de lucrurile care-mi plac (altele decât profesia), de oamenii care-mi sunt dragi. Nu am avut timp nici de blogul meu. Nici de al altora. Nici weekenduri nu am avut. Doar sarcini zilnice, care au devenit deja suprasarcini. Ah, şi am uitat să vă spun. În ultima vreme am descoperit senzaţii fizice noi. Mă ustură capul. Pe bune! Şi pe dinăuntru.

Mă gândesc la vacanţa de iarnă cu mare bucurie. Din 20 decembrie, oficial îmi merge bine.
Dar să vedem ce-mi zice horoscopul despre luna decembrie:

"O luna plina de responsabilitati, in care lucrezi sub presiune. Pana la Sarbatori, Marte in casa muncii te tine tot in deadline-uri, urgente, situatii critice sau conjuncturi care cer energie, eficienta, initiativa si viteza.
Vei manca stres pe paine, iar daca nu ai nervii tari, risti sa clachezi, asa ca ia masuri preventive de fortificare! Apar semnale importante privind colaborarile si contractele - studiaza-le cu multa grija!
Ai sansa la cadouri si bani in plus, dar decada a doua a lunii decembrie 2008 iti poate aduce o paguba."

God help us!:)

18 comentarii:

ZuZu spunea...

Imi pare rau sa citesc ca esti atat de ocupata. Probabil asa o fi cand ai servici :) Dar priveste partea buna a lucrurilor: nu mai e mult pana la sarbatori!

Sper ca cel care a făcut horoscopul să nu aibă chiar 100% dreptate :)Insa cat mai multe cadouri si bani in plus nu strica :)

A da, mi-a plăcut mult comparaţia cu corsetul lui Scarlett O'Hara :)

cristina spunea...

Din pacate (pentru mine) te inteleg foarte bine si imi pare rau ca iti e cum spui. Tot ce pot face insa e sa iti trimit un gand bun.

Sper din toata inima sa nu fii peste, ca in rest ... doar ca nu ma ustura capul, al meu ma preseaza din interior si sta sa explodeze dupa ce il culc 3, 4 ore pe noapte.

gabitza spunea...

Un gand bun si din partea mea - in afara faptului ca pot spune si eu ca te inteleg foarte bine.
Sper ca eforturile tale sa se incununeze cu frumoase satisfactii si ca vacanta ce va veni te va ajuta sa te relaxezi!
..that's life!:)

Marian S. spunea...

Eu am privit partea practica a lucrurilor: am citit toate horoscoapele ca sa vad carei zodii te potrivesti. Nu mi-a mers figura asa ca ma las pagubas si intreb direct: ce zodie ???

mihaiursu spunea...

O, da, munceşte, patria îţi va fi recunoscătoare! Şi firma o să îţi facă un loc mişto, de onoare, în panoul celor care s-au jertfit pentru profitul altora. Ai putea să candidezi la primul loc, dar e ocupat deja de sărmana Raluca Stroescu...
Sora mea, fugi cît mai ai vreme! Ia şi bucură-te de viaţă! Eşti tînără doar o singură dată. Munca e brăţară de aur, dar la tine sper să nu se transforme în cătuşe cu lanţ. Ridică nasul din computer, scoate capul pe fereastră, priveşte în jur, dincolo de mizeria oraşului! Lumea e încă un loc generos, îţi poate oferi şi un pic de fericire... Trebuie doar să întinzi mîna să o iei. Go for it!...

pantacruel spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
pantacruel spunea...

la talentul si inteligenta dumitale,
mai conculti inca vechile oracole?
retrogrado! ;)
(strcit astal, nu social. nu mi-as permite) :)

innuenda spunea...

Zuzu, aştept vacanţa şi sunt cu a.m.r-ul în mână. Mulţam.:)

Cris şi Găbiţa, mulţumesc de gânduri bune. Şi dacă tot suntem în aceeaşi tabără, luaţi câteva şi de la mine pentru voi.
Să vină Moşu' odată, că-s cu poeziile gata învăţate! :))

Marian, sunt Rac. Şi horoscopul este de pe www.eastrolog.ro

Mihai, zic şi eu ca Regele Soare: L'Etat c'est moi! Muncesc pentru mine. Eu mi-s zbirul! Dar nu ai cum să zici pas în profesia asta, de avocat. :D

Pantacruel, mă recunosc vinovată. Şi dacă trebuie, îţi voi spune tot adevărul despre mine, oricât de dureros ar fi: consult rune, Tarot, astre, dau în cărţi, îmi ghicesc în cafea, am făcut spiritism, interpretez vise şi cred în Dumnezeu. Ţi se pare contradictorie ultima afirmaţie? That's me, baby! unitatea contrariilor personificată.:D

elite spunea...

De as putea, ti-as da din timpul meu liber...dar nu am..
De-as putea, ti-as tine capul in poala si te-as alinta..dar esti prea departe...
Fiecare din noi are perioade in care spune "NU MAI POT!" dar... o ia din nou de la capat...
Asculta un colind...priveste zambetul unui copil...odihneste-te..
Atat de multa lume e alaturi de tine!

innuenda spunea...

Elite, "eşti drăguţă. Cred că am să te sărut data viitoare.":))

Anonim spunea...

Alo, sunt anadana, si mi-am uitat parola...scuze, ma dau anonima,da?Innuenda, esti un rac sensibil, ambitios ,cu mare putere de munca, ca toti racii(stiu ce vorbesc, am unul in familie).Asrologul mai da rateuri, deci n-o sa fie nici o paguba.Zilele urmatoare lasa zapada sa-ti dea putin din linistea ei.

innuenda spunea...

:) Anadana, zăpada? Vine şi în Bucureşti?! Poate o să-mi aducă spiritul sărbătorilor ca bonus la stresul pe pâine cu care mă blestemă astrele!:D

Şi dacă tot mi-ai adus aminte de faptul că vine luna decembrie, luna de bilanţ a anului care s-a scurs, uitându-mă înapoi, realizez că anul 2008 a fost anul carierei. Doar aici am marcat evoluţii.

alina spunea...

Of, știu cum e atunci când ustură capul pe dinăuntru, de la oboseală! E un semn că trebuie să-ți tragi sufletul, Innu dragă. Ia o pauză, trebuie, pentru tine!
Să vină Moșul cu odihnă în sac!

hadean spunea...

innu, nu-s eu prea destept, dar ma tot intreb, daca te rezumi doar la munca, oare ce-ti mai ramane din viata asta(care e oricum prea scurta)? in ritmul pe care-l descrii tu, nu muncesti pentru o viata mai buna ci pentru una mai rea. cred:-).

Marian S. spunea...

Ca tot a venit vorba: am genul acela de activitate care este mai intensa cind altii se odihnesc. Si luna Decembrie va fi chinuitoare pentru mine. Prilej pentru a-mi cere scuze anticipat pentru aparitiile mele din ce in ce mai rare la comentarii.
(Paguba in ciuperci, vor zice unii, iar eu sunt de acord cu ei).

innuenda spunea...

Alina, mi-am luat azi un astfel de moment. După instanţa, am venit la prânz acasă. Am dormit. Am citit beletristică. Acum ma pregatesc sa ies in oraş. Sunt in sfârşit odihnită. Dar mai am de treaba. Nu pot sa ma ascund de adevăr.:)

Of, Adi, eşti tu foarte deştept. Numai că vezi tu, avocatul are bani numai atâta timp cât are procese/clienţi noi. Clientul mă plăteşte la început şi apoi alerg pentru el, uneori şi un an sau mai mult. Dar banii îi văd numai o dată. Sau la intervale mai mari, când se ajunge în căi de atac. Iar noi avem cheltuieli zilnice.
Dacă refuz clienţii noi, doar pentru că am deja multă treabă de la cei vechi, nu mai am ritmicitate în încasări. Mă pot trezi în deficit de plăţi. Că doar nu-ţi închipui că sunt genul care fac economii când câştig mai bine!:))

Marian, nu putem face toată viaţa numai ce ne place! Mai avem şi lecturi obligatorii.:)

Rita spunea...

Innu, asa ce ma regasesc in povestea asta a ta :( desi poate ca eu dorm un pic mai mult decat tine - ceea ce, paradoxal, nu ma face sa ma simt neaparat mai bine...
Eu simt nevoia sa pun frana brusc - din ce in ce mai des in ultima vreme. Tie nu ti se intampla ?

innuenda spunea...

Rita, ba da. Să pun frână brusc, poate aşa mă dau cu capul de geam şi mă trezesc !:))

Serios acum. Încerc să privesc partea plină a paharului. Teoretic, sunt independentă. Nu am şef. Pot să-mi anulez întâlnirile din restul zilei dacă am chef. Pot să-mi substitui colegi avocaţi şi la procesele pe care le am. Dar practic, nu fac asta. Pentru că vreau să-mi fac treaba bine. Când vine omul la tine şi-ţi încredinţează necazul lui, nu poţi fi cinic. Te lupţi pentru el ca şi cum ar fi problema ta.
Personal, nu-i pot înţelege pe avocaţii cărora nu le pasă.