sâmbătă, 20 decembrie 2008

Please come to Boston

21 de comentarii:

gabitza spunea...

Foarte frumos!
Buna dimineata!:)

pantacruel spunea...

please stay to bucuresti,
pe blog, iarna asta,
innunendo! :)

Marian S. spunea...

Please come and stay here in Bucarest
Where you don`t find, baby, any kind of rest...
And she told me: no, i`m going to Apuseni
`Don`t want to hear about ``blog`` and ``bucuresteni`` !

giuly spunea...

mirific

innuenda spunea...

Bună dimineaţa, Gabitza!:) La mine acum e dimineaţă, m-am culcat pe la 8.00.:)

Panta, e greu să rezist la astfel de rugăminţi! :))

Marian, textier mic ce eşti! :)))

Giuly, bun venit pe la mine. Sigur ai 17 ani? Spiritul tău ştie prea multe ca să fii atât de mică!

Am intrat pe blogul tău şi pot să-ţi clarific eu câteva dileme: eşti frumoasă şi eşti deşteaptă.

Şi, din păcate, tocmai de aceea, o grămadă din întrebările acelea vor primi răspunsuri nesatisfăcătoare.:)

All, mă bucur că v-a plăcut melodia mea.

Marian S. spunea...

Textier ??? Eu credeam că sunt cel puţin nepotu` lu` Şeicspir.
Ce dezamăgire profundă...

Mihai Bogdan spunea...

Superba melodia... sintetizeaza foarte bine frecusul din oameni, dorinta lor de a cauta ce se afla sub nasul lor.

innuenda spunea...

Mariane, ţinteşti prea sus!:D

Mihai, mirajul depărtărilor nu e vorbă-n vânt. Dar eu m-aş fi dus la Boston pentru weekend. :)

M.G. spunea...

Mie îmi pare că interpretarea asta ucide tot farmecul piesei. O interpretare mult mai bună e aici: http://www.youtube.com/watch?v=JgP1t_Ydeag

(Ca să nu piardă oamenii lucrurile de valoare.)

innuenda spunea...

M.G, este şi varianta cealaltă frumoasă, dar ştii că pe mine mă enervează să ciulesc urechile ca să disting vocea printre chiuituri de concert. De aceea l-am preferat pe Dave. Piesa rămâne, însă, după gustul meu, la fel de frumoasă şi într-o interpretare şi în cealaltă.

Oricum, pe bara de jos, după ce se termina piesa, youtube îţi oferă posibilitatea de a asculta şi alte versiuni, printre care şi cea pe care o preferi tu.:)

Mulţumesc, oricum, pentru piesă.:-)

Lucian spunea...

eu nu sunt de acord, prea mare continutul de zahar pe aici :)

innuenda spunea...

Hai măi, Lucien. Că prea sunteți previzibili voi, masculinii. Mai surprindeți-ne și pe noi cu câte vreun bărbat sensibil!
Mie îmi plac sensibilii , artiștii , boemii.:)

ZuZu spunea...

Un pic off topic, sa-ti urez Craciun Fericit. Un An Nou frumos, cu intamplari care sa te uimeasca placut :) Sarbatori Fericite Innuenda :)

innuenda spunea...

Zuzuleineeen, Crăciun fericit şi ţie, dulceaţă! Şi un an deştept!

Să-mi dai de veste când revii pe blog!:)

hadean spunea...

crăciun frumos, innu:-)

Marian S. spunea...

A, bun asa, hai sa trecem aici urarile, daca tot n-avem articol nou.
La multi ani, sanatate (cea care e mai buna decit toate) si ``drum drept si lumina`` !
Pentru gazda noastra si pentru toata lumea.

innuenda spunea...

Mulţumescu-vă, copii!:-)

Sărbători fericite vă doresc şi vouă la toţi.

Poate termin şi eu turul de onoare pe care mi l-am propus, cu urările anul ăsta.

PS. Marian, am priceput apropoul cu scrisul. Azi scriu. E prima mea zi de linişte.:)

Rita spunea...

Innu, poate nu chiar la Boston, dar macar in Apuseni sper ca ai plecat deja ! In afara de toate cele bune cu asemenea ocazii festive si sarbatoresti totodata, am sa-ti pun o vorba buna speciala la Mosul sa primesti ceva mai mult timp pentru tine si pentru cine si ce ti-e drag ;) Craciun fericit si sarbatori cu bine !

innuenda spunea...

Rita, Mulţumesc! O să pun şi eu o vorbă bună pentru tine, să-i cadă Moşului din sanie exact cine...pardon, ce-ţi trebuie!:)

Nu-s plecată, sunt încă în Bucureşti. Crăciunul îl facem întotdeauna cu toată familia reunită. Abia Pe 29 plecăm în Apuseni. (...dar o să am acces la PC şi acolo):))

Lucian spunea...

craciun fericit in continuare, innuendo :)

innuenda spunea...

Să te bucuri şi tu, Lucian, de un Crăciun tihnit şi să ai un an plin de realizări!:)