sâmbătă, 24 ianuarie 2009

Cu leapşa-n proţap

Am o leapşă de la doamna Pisicot care şi-a furat-o de la domnişoara Ilinca. Ar veni cam aşa...

1. Ce iti place sa faci atat de mult, incat ai plati pentru asta?
Să călătoresc, să scriu, să fac fotografii. Aş putea da şpagă pentru un loc de muncă unde astea trei lucruri să intre în job description. Îmi mai plac şi alte lucruri. Dar pentru acelea nu aş plăti…:D

2. Daca ai afla astazi ca mai ai de trait exact 5 ani, ce ai face incepand de maine?
Un copil, un împrumut mare la o bancă şi o excursie în jurul lumii.

3. Daca ai castiga un milion de euro neimpozabil, ai continua sa faci ce faci acum?
Oh, nu! Aş deveni, fără să stau pe gânduri, rentieră şi…cu riscul de a mă repeta, aş călători.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea sa scrie pe prima pagina despre tine, in cel mai important ziar din tara? Care ar fi titlul articolului?
”Celebra avocată, care a primit anul trecut un milion de euro onorariu de suces, dă lovitura din nou. De data asta cu best sellerul "Innuenda.”:))

5. Ce vrei sa spuna prietenii tai despre tine la ceremonia ta funerara?
Era unică.

6. Dar pe piatra ta funerara ce vrei sa scrie despre tine?
Să ne trimiţi adresa: ne e dor de tine!

7. Cand erai mica ce le raspundeai celor mari la intrebarea: Tu ce vrei sa te faci cand vei fi mare?
Habar n-am. Nu mi s-a povestit.

8. Ce ai face daca ai sti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, ca este imposibil sa esuezi?
Aş negocia cu Dumnezeu pentru tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte.

9. Ce ai vrea sa le spuna copiii tai nepotilor tai despre tine?
Că sunt cea mai iubită dintre pământeni.

10. Daca ai putea acum sa te proiectezi in viitor, in ultima zi a vietii tale si sa iti iei un interviu, care sunt trei intrebari pe care ti le-ai adresa?
Ce crezi că e Dincolo? Care e secretul fericirii? Ce dracu a fost în capul tău de ai răspuns la leapşa aia aiurea, cu atâta întrebări despre moarte?:D

Leapşa asta poate merge la Adi, Motanes, Pantacruel, Verbiaj, Rita. Dacă or vrea-o.:)
(pe restul FETELOR, le menajez. Că-s mai sensibile şi unele chiar gravide:D)

17 comentarii:

pantacruel spunea...

si blogul innuendei a devenit in sfarsit oracol ;))
mi-a placut intrebarea 1. cred ca as plati doar ca sa citesc blogul lui verbiaj. daca s-ar inchide :)

innuenda spunea...

Panta, tu să nu-mi faci blogul oracol, da?! Ce, până şi verbiaj a creat locul celor o mie de întrebări în blogul lui, la un moment dat. Ce dacă nu erau primite la leapşă?! Tot le-a răspuns.:)

PS. nice to meet the real you!:)

anna spunea...

avocată dragă avocată, păi pune mâna pe condei :)

innuenda spunea...

Anuţă dragă, o mai pun, o mai las, ca tot omul cu un hobby... Dacă s-ar câştiga bine din scris, numai asta aş face. Jur!

anna spunea...

deci toate șansele ca peste 15 ani să mă pun să citesc ziarul ca să văd ca să aflu că de fapt.

pantacruel spunea...

:)

motanes spunea...

Şi aşa visam azi noapte că eram condamnat la moarte...

innuenda spunea...

Anna, who knows?
Panta, ce te amuză?
Motanes :))

Anonim spunea...

Anadana. Sinistra leapsa...

Rita spunea...

Hai ma, ca nu e asa morbida :) mai degraba despre setarea prioritatilor - lucruri importante sau care te fac fericit/a ;)
Ma rog, alea cu ceremonia si cu piatra funerara - da, sunt cam creepy :P

innuenda spunea...

Anadana,este?

Rita, da?! Eşti bărbată, Zoe? Ia vezi tu atunci, că te-am trecut la leapşa asta!:D

Rita spunea...

Of, acuma m-ai gasit, tocmai cand sunt si eu mai dezorientata cu privire la misiunea si viziunea ? :D Eu apreciam intrebarile ca ajutand la clarificari - dar nu am neaparat si niste raspunsuri la ele...
Dar e bun exercitiul, o sa imi dau silinta :)

verbiaj. spunea...

multumesc pentru gardiana 10. desi le urasc (panta stie, ca i-am refuzat lui vreo 3 lepse) o sa fac un efort tastaturic pentru tine si o sa raspund (dar lasa-mi timp, vreo 1-2 zile/ani) :)

innuenda spunea...

Rita, cum spuneam, te-ai regrupat repede.:))

Verbiaj, sincer, nici eu nu mă omor după lepşe. De nicio culoare. Astfel încât, la mine găseşti înţelegere. Eşti scuzat dacă n-o vrei.

Doar că va trebui să găsesc o modalitate de a mă bucura de răspunsurile tale. Că am lipsit când s-a dat liber la întrebări şi răspunsuri, la tine pe blog.:))

M.G. spunea...

Bineînţeles că mie mi-a plăcut întrebarea cu nr. 8: "Ce ai face dacă ai şti absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că este imposibil să eşuezi?" Numai că răspunsul tău ("Aş negocia cu Dumnezeu pentru tinereţe fără bătrâneţe şi viaţă fără de moarte.") este cu mult depăşit de realitate: El deja îţi oferă ceea ce tu îţi doreşti, dar în termenii Lui ("Căci Dumnezeu aşa a iubit lumea, încât pe Fiul Său Cel Unul-Născut L-a dat, ca oricine crede în El să nu piară, ci să aibă viaţă veşnică" – Ioan 3,16). Paradoxal sau nu, dorinţa aceasta depinde exclusiv de voinţa ta şi nu de voinţa Lui...

innuenda spunea...

M.G, să ştii că m-am gândit la această replică, chiar când răspundeam. Am sperat, însă, că o să treacă neobservat neajunsul răspunsului meu.:)

Oricum, eu vreau viaţă ca om, aici, pe pământ, perpetuă. Aş propune, eventual, ca Raiul să fie unit cu pământul şi fiecare suflet să poarte faţa şi trupul care i se potriveşte.:)

miki spunea...

:)) apreciem.