luni, 5 ianuarie 2009

Fuse şi se duse














Gata şi vacanţa! Autostrada Bucureşti –Piteşti ne-a aruncat direct în groapa cu lei a cotidianului. Aglomeraţie, nervi, prea mult beton, într-un cuvânt: acasă!

Bucureştiul trebuia făcut cumva mai prietenos ca să putem trece de prima zi. Astfel că, ce putea fi mai nimerit decât un desen animat, în mână având o cutie cu floricele de porumb şi un pahar cu Coca Cola care respira printr-un furtun? „Cina” asta venea la pachet cu un căţeluş mic, alb, din plastic, un Bolt, desigur, fiindcă ăsta era numele desenului animat la care ne luasem bilet, nume dat de protagonistul său canin.

După film, am plecat direct la cumpărături (cum altfel?:D) şi, ca să nu ne plictisim, am încheiat glorios cu o pană în miez de noapte, pe un cancer de îngheţa musca-n zbor. O afurisită de sârmă de vreo 30 de centimetri s-a înfăşurat în jurul roţii mele, după ce, desigur, şi-a băgat curioasă un cap(ăt)în anvelopa mea dreapta-faţă. Când am smuls-o pe băgăcioasă, un fâsâit prelungit ne-a convins că uneori, lucrurile nedorite astupă o gaură şi că a noastră era una de zile mari, care a făcut cauciucul să se lase mai ceva ca un obraz de octogenar.

Dar toate astea nu au fost în stare să-mi strice bucuria de a dormi din nou, după o săptămână de peregrinări, în patul meu şi în lenjeria mea. Sau aceea de a mă bucura de bradul meu, frumos împodobit, pe care nu l-a iubit şi nu l-a aprins nimeni cât am fost plecaţi. Asta dacă nu cumva e adevărat că spiriduşii încing, în lipsa pământenilor, petreceri pe cinste.

Una peste alta, la nici o zi de la marea întoarcere, am sentimentul că nici nu am fost plecată. Noroc, însă, că am pozele, ca mărturie a faptului că vacanţa chiar a existat. Aievea. Altfel, aş fi jurat că am visat totul...:)

22 de comentarii:

grecoaica spunea...

Bine ai revenit. Imi era dor de tine. :)) un 2009 super bun si...macar anvelopa sa fie paguba pe anul asta. Succesuri!:))

hadean spunea...

numărul doi şi viţelul sunt preferatele mele:-)

miki spunea...

si daca ai fi visat, ar fi fost un vis care sa iti dea energie pana la urmatoarea visare de acest gen :) si nu finalitatea este cea care conteaza?

hai bine ai revenit!

innuenda spunea...

Grecoaico, şi mie îmi era dor de voi.
Am speranţe mari legate de anul ăsta. Ca oricare dintre noi la început de an.:)

Adi, am şi poze cu măgăruşi, erau vecini cu viţeluşii, dar pozele nu au ieşit grozav.:)

Miki, eşti mai înţeleaptă de când eşti 2 în 1 sau mi se pare mie?:)

All: bine v-am găsit sănătoşi!:)

miki spunea...

mnneeaaah! sunt niste replici exersate pe care le scot din maneca de cate ori simt nevoia sa impresionez :))

thea spunea...

Da, vitelul ala parca e o jucarie :)
Chiar daca ti se pare ca nici n-a fost, fii sigura ca mintea ta s-a odihnit :).
Aceeasi senzatie o am si eu; daca n-as avea poze si cateva margele insirate pe un elastic de nepotul meu de 6 ani as zice ca nici n-am fost acasa... :)
Spor la treaba!

motanes spunea...

Poza nr. 2 zici că e pictură. Ferice de tine că ai fost plecată. Ce?! Şi eu am fost plecat?! Hmmm, n-am visat?! :P

ilinca dima spunea...

mie'mi plac copacii-stafie, din fuga masinii
sa ai un an minunat, doamna :)

alina spunea...

Te invidiez! Sunt imagini care mă fac să-mi fie dor de acasă, acasa- dintâia, căci și aici sunt cât se poate de acasă acum.

Cetateanul Popescu spunea...

Inca o serie de amintiri de pus in albumul cu "Asa da". Bravo, Innu, iti doresc sa aduni multe altele in acest album!

pantacruel spunea...

pai chiar e de vis ce se vede aici, innuendo. sigur nu ai visat? ;))

innuenda spunea...

Miki, doar cea mai bună improvizaţie e aia cu care vii de-acasă, nu?:D

Thea, mintea mea, săraca, e derutată. Ieri m-a trimis la culcare la ora 21.30.:))
Ţi-a dăruit nepotul mărgele, ca ajunci când ţi-e dor de casă, să le arunci peste cap şi să te transporte până acasă. Ştii tu, ca-n poveşti!

Motanes, noi ne-am născut plecaţi, e clar. Dar nu trebuia s-o spui în gura mare!:D

Ilinca, să ai şi tu un an execelent! Copacii dansatori? Daaa, nişte destrăbălaţi!

Alina, de fapt ţi-e dor de locurile natale (cât de clişeistic sună!!). Ăsta o fi tot o latură a patriotismul?!:)

Cetăţene, aprigi mai sunt moţii! Cum te prind cum te îmbuibă. Am gustat toate pălincile zonei. Dar am văzut şi nişte peisaje...

Panta, e 10% din ce a fost. Dar în restul pozelor sunt tot felul de oameni, care mai de care mai celebri, care nu vor să apară la blog!:)

ummagumma spunea...

La multi ani, Innuenda. Lasa, ma, pe gaura din anvelopa o sa lipesti eticheta aia speciala a lui 2009 siiii... sa vezi ce se umfla! :))

pantacruel spunea...

te cred pe cuvant. apropo, sunt oameni de cuvant? ;)

innuenda spunea...

Umma, aaaaa, anvelopa aia de ar trebui să se umfle şi nu se umflă e alta decât asta care nu ar trebui să se dezumfle şi totuşi o face! Nu pot folosi aceeaşi etichetă!:D

Panta, eu sunt un om de cuvânt în viaţa reală. Şi urăsc neserioşii, în viaţa reală. Dar innuenda, ea e un personaj, se mai sustrage uneori cuvântului dat...în scris.:-)

cristina spunea...

In ordinea preferintelor, votez mai intai cu vitelusul si oile. Apoi cu peisajele alea pline de ... eternitate.

Bine (ca) ai revenit! Pe blog.

innuenda spunea...

Bine te-am găsit sănătoasă, cristina!
Oile, daa, şi mie mi-au fost dragi şi au ieşit aşa nişte culori faine! Dar eternitarea o văd peste tot. Adică nu numai în pozele alea cu soarele peste Bucegi. Ci şi în cea cu căpiţele, de exemplu. Doar veşnicia s-a născut la sat, nu? :)

cristina spunea...

:)
Da, si capita era parte din peisaj si eternitate in ochii mei, pentru ca tot la ce a spus Blaga ma gandeam cand am comentat.

about2run spunea...

hehe, innuenda prin sibiu, pietoana :)

asta am recunoscut eu din poze. ramane intre noi, ok? ;)

innuenda spunea...

Cris, păi deh, marile spirite se întâlnesc!:D Al tău şi al lui Blaga, desigur!:))

About2run, recunosc. Sunt vinovată de sibială!:) Dar mi-a plăcut zona aceea mult! Deşi era un friiig!:)

diana spunea...

bineinteles ca spiridusii incing petreceri cum nici nu ne inchipuim noi, in lipsa pamantenilor :)
si m-am prins din prima ca ai fost si la Sibiu, din poze. ce frumooos!

innuenda spunea...

Ia te uită! Oama antipoadă!:)) Daa, ai prins şi tu spiridişii jucând pe masă? :)