sâmbătă, 7 februarie 2009

Jumate om-jumate vedetă

La decernarea premiilor Globul de aur, într-o scurtă introducere, prezentatorul spune: „În filmul "Strania poveste a lui Benjamin Button", protagonistul, pe măsură ce trec anii, întinereşte”. Şi adaugă: „el şi jumătate dintre cei prezenţi în această sală!” Râsetele au fost destul de discrete, semn că se înşelase şi era mai mult de jumătate de sală reprezentată de cei care credeau că băuseră din izvorul tinereţii fără bătrâneţe..

O spun din capul locului: nu cred în posibilitatea îndepărtării chirurgicale a vârstei. Aşa ceva este imposibil, de vreme ce, oricum, va dăinui în modul cum priveşti expresia experienţei acumulate. De aceea, din toate feţele alea întinse de operaţii, te va privi tot un bătrân. Însă unul caraghios, jalnic, trist.

Şi nu ştiu, parcă ideea era să îmbătrâneşti frumos! Nu cred să se fi schimbat şi să fi devenit să întinereşti urât?! Cu toate astea, nu prea mi-a fost dat să văd operaţii estetice reuşite când a venit vorba de faţa oamenilor.

Până şi pe Sharon Stone au reuşit s-o urâţească, făcându-i un ochi mai bont aşa, cum să spun, mai terminat subit, ca şi cum ar fi isprăvit aţa chirurgicală esteticianul şi ar fi făcut nodul mai înainte de a se fi desăvârşit migdala. Şi uite-aşa, Sharon s-a trezit cu un ochi migdalat, şi cu unul alunat.
Nici sânii nu erau tocmai o capodoperă a genului. Bine, recunosc: nici pentru silicoane nu sunt. Asta pentru că am văzut cum arată după câţiva ani: ca nişte cutii de conserve depozitate necorespunzător, cu muchii, îndoituri şi tot tacâmul. Oamenii nu mai au gust pentru autentic, vă spun. Numai făcătura îi atrage.

Tom Cruise la fel, mă privea din ecranul televizorului cu un chip cioplit, nefiresc şi cu o expresivitate nouă. De aligator.
Nu-mi vin în minte acum toate numele actorilor cu feţe de carton de care m-am speriat în ultima vreme. Cărora le citeşti pe faţă operaţia, preţul, numele chirurgului, ba dacă te uiţi bine şi numărul de telefon al acestuia.

Febleţea mea sunt doamnele „clingoniene”. Zici că-s coborâte direct de pe Star Trek, când le vezi umflătura aceea nepământeană dintre sprâncene şi deasupra nasului. Ca şi cum în restul feţei ar avea piele subţire, iar între sprâncene şoric de porc. BOTOX-ul cred că e de vină. E ceva oribil!

Plus că pielea sau carnea feţei lor nu mai e niciodată ca înainte. Şi nu o spun într-un sens bun, adică, vezi doamne că ar fi întinerit. Pur şi simplu nu le mai stă carnea şi pielea întinsă pe faţă. Are nişte mici dune, mici goluri, e neuniformă ce mai încolo şi încoace! De parcă chirurgul le-ar fi demontat faţa bucată cu bucată şi apoi, după ce le-a reconstituit-o, a observat că au mai rămas nişte şuruburi pe afară.

Dar cel mai rău şi mai urât arată cei cărora pielea nu le-a fost întinsă, ci smulsă. Cu pielea bărbiei băgată-n sutien şi cu pungile de sub ochi devenite scalp, sărmanele creaturi, căci, în fond, asta sunt, arată ca Jockerul din ce serie a lui Bad Man vreţi voi. Au faţa apretată într-un zâmbet de neşters şi ochii decupaţi ca într-o glugă de-a Ku Klux Klanului. Să ne ferească Dumnezeu!

Nu pot să înţeleg de ce ar plăti cineva pentru aşa ceva. Chirurgia plastică ar trebui să fie reparatorie. Or, ceea ce văd eu e stricăciune curată.

21 de comentarii:

Marian S. spunea...

Fetelor, in legatura cu subiectul. Un mic clasament ne spune ca barbatii le prefera astfel:
1. Mari, naturale si tari.
2. Mari, naturale si mai putin tari.
3. Mici, naturale si tari.
4. Mici, naturale si mai putin tari.
..............................
..............................
10. Siliconate.
Concluziile le trageti singure.

deyu spunea...

Intradevar, "The curios case of Benjamin Button" se poate adresa cu usurinta acelor oameni care cauta izvorul tineretii , insa negasindu-l ,accepta sa bea si dintr-o fantana in paragina. Nici eu nu sunt pentru operatiile estetice ptr ca te chinuie. Nu stiu daca frica mea de durere, ace si taieturi ma face sa gandesc asa. In fond, fiecare cu deciziile lui.

motanes spunea...

Marian S., te rog să ne spui pe câte zeci de mii de bărbaţi este făcut studiul ale cărui rezultate ni le prezinţi astăzi, cu generozitate.

Altfel, voi crede că este vorba numai de preferinţele tale. Şi zău dacă am ceva împotrivă. :P
...............................

Iar tu, Innuendă, ce-ţi veni? Sâmbăta trebuie să te gândeşti la lucruri mai frumoase, iar duminica să le pui în aplicare. Zile bune, naturale! :)

thea spunea...

Asta ma intrebam si eu de curand, vazand intr-o revista poze cu vedete "inainte" si "dupa" operatii asa zise estetice: cand vezi la altii care au facut inaintea ta "imbunatatiri" ale chipului si arata in nici un caz mai bine decat "inainte", de ce mai vrei, oare, operatie estetica? Sau poate fiecare implicat gandeste ca va fi exceptia care confirma regula?
Nu sunt nici pro, nici contra operatiilor estetice la altii :). Fiecare cu decizia lui. In ceea ce ma priveste, mi-ar fi frica si de actul in sine si de urmari, deci, un mare nu :).

innuenda spunea...

marian, dacă te pun să alegi dintre o siliconată şi una cu sânii mici şi căzuţi, bat pariu că o alegi pe prima!:)))

deyu, abia aştept să văd filmul pentru o proprie părere.

motanes, ce vrei, atunci am văzut festivitatea de premiere! Şi cum mă frământa de mult chestiunea, am zis să-mi scriu în blog.
Altfel, zilele mele sunt cât se poate de bune şi nopţile tot aşa:D

Thea, parcă mi-ai scris gândurile, zău aşa! Exact astfel mi-am explicat şi eu continuitatea rateurilor chirurgicale. Prin speranţa în excepţie.

pantacruel spunea...

si eu tot pe prima! dar as trage putin de timp sa cantaresc si la a doua :)

innuneda, e doar snobism.
cum era la noi pana la criza cu masinile scumpe (schimbate anual) si vilele multe din pipera.
e vorba pana la urma despre concursuri si 'concurente' (ne)loiale.

innuenda spunea...

Panta, a doua este o inevitabilă a celei dintâi. Din păcate. Deci...la bine şi la rău, remember?! :)))

Cele care sunt din start la 3 sunt mai norocoase în lupta cu gravitaţia. Abia atunci se răzbună pe cele de la punctul 1, care le-au suflat sistematic admiratorii (cei mai mulţi, că mai există şi bărbaţi care preferă sanii mici).

ritchiu spunea...

eu încă nu am renunţat la ideea viaţă fără de moarte şi tinereţe fără bătrâneţe, chiar dacă votez pentru natural.

chiar nu ştie nimeni pe unde se află izvorul ăla??

deyu spunea...

@ritchiu
ba da. se afla in tine.:)

miki spunea...

tom cruuuuiiiseee?!?! dar vai mie! dar barbatii nu erau cu atat mai sarmanti pe masura ce treceau anii??

...si el nici macar nu e vreun venerabil.
ah, si nu stiam eu de ce mi se pare fatza de carton... dar nu m-am gandit nicio clipa ca...

ptiu, drace!

Anonim spunea...

Anadana. Cred ca totul vine din interior.Daca esti obsedat de un amarat de rid, trebuie sa tratezi intai altceva, nu ridul.Daca nu faci asta, ajungi repede jumate om - jumate caricatura.In rest, e nevoie de multa intelepciune ca sa poti purta cu eleganta (si discretie)un rid.

Anonim spunea...

Anadana. Cred ca totul vine din interior.Daca esti obsedat de un amarat de rid, trebuie sa tratezi intai altceva, nu ridul.Daca nu faci asta, ajungi repede jumate om - jumate caricatura.In rest, e nevoie de multa intelepciune ca sa poti purta cu eleganta (si discretie)un rid.

Anonim spunea...

Scuze...

TreXeL spunea...

miiiiici? nu.

innuenda spunea...

Ritchiu, nici eu nu am renunţat, dar aşa cum spun Deyu şi Anadana, depinde numai de noi sa obţinem tinereţea asta fără bătrâneţe. La aia cu viaţa fără moarte cred că se mai aşează şi Dumnezeu la masa negocierilor.

Miky, cred că e greu să fii vedetă de Hollywood. Dacă îmbătrâneşti sau te îngraşi nu mai pupi roluri, su pupi doar roluri în filme neimportante. S-o fi lăsat şi el târât de curentul "veşnic tânăr şi ferice".

Andana, vine din interior, clar! Şi pe ici pe colo din gene!:)

Trexel, eu sunt perfect de acord cu tine. Cu Motanes ceartă-te!:D

Vania spunea...

Vroiam să-mi fac lifting, dar renunţ! Sunt descurajat...

innuenda spunea...

Hahaha, lasă, Vania! Nu descuraja degeaba. N-ai nevoie de lifting. Asta dacă nu cumva vrei să vezi cum îţi stă cu un ochi mai mare şi cu unul mai mic...:)))

motanes spunea...

Innuenda, n-are cine să se certe cu mine. Cine preferă mare chiar dacă e moale, de aşa să aibă parte, ce să zic...

Vă zieam să-l întrebaţi pe Seneca, dar am auzit la ştiri că s-a sinucis. Zicea băiatul ăsta că gusturile şi culorile nu se discută. Şi în materie de ţâţe... zic că e la fel. Şi Seneca zicea aşa dacă apuca să citească innuende. :D

Şi mai zice lumea că eu am blog tabloid dar ia uite ce discuţii pe quality-ul Innuendei. Mai pune căluş în gură la comentatorii spurcaţi că se oripilează quality-cititorii. :P

innuenda spunea...

Nu e niciun comentator spurcat pe aici. Ba dimpotrivă, de atâta delicateţe, s-au exprimat în propoziţii eliptice se subiect!:)

Numai tu le-ai spus pe numele lor popular. Spurcatule!:D

Lucian spunea...

buna ziua! trebuie sa-l studiez putin pe tom cruise, ca nu i-am observat nici o reparatie pe parbriz. si-ar fi pacat, zau...
eu cred ca operatiile estetice minore nu sunt o problema, mai laes daca repara un defect al naturii. cei care le fac sunt sigur complexati si poate astfel vor capata incredere in ei. sau poate nu. sau poate vor gasi alte motive de complexeala :)

innuenda spunea...

Lucian, sunt de acord cu ideea de chirurgie plastică. Dar să-şi facă treaba ca lumea medicii aceia. Că prea îi cârpăcesc pe doritori.:)