vineri, 20 februarie 2009

Meseriaşa

51 de cuvinte

27 de comentarii:

almanahe spunea...

he...he...eu, almanahe,deh....doar 13. :)

thea spunea...

mie mi-a dat 177 cuvinte pe minut; parca nici nu-mi vine sa cred, cred ca am gresit ceva.

Luli spunea...

You type 309 characters per minute
You have 61 correct words and
you have 0 wrong words

cred ca ma fac secretara :))
asta a fost Testul Zilei [pe mail, pe YM..]

lollitta spunea...

eu 38 corecte si 3 gresite :) fain testul

Marian S. spunea...

Stati pe faza. Urmeaza concursul „cite cuvinte pe minut poate spune o femeie”
Acolo sa va vad !

innuenda spunea...

:)) Almanahe, cred că ai greşit ceva. După ce tastezi primul rând de cuvinte, dă enter şi îţi va afişa următorul rând de cuvinte, şi tot aşa până se scurge minutul care este cronometrat în stânga ecranului.

Thea, ori eşti un real talent, ori alea sunt caractere, nu cuvinte.:)) Dar nu mă pricep. Poate baţi atât de repede.

Luli eşti tare! Predai şi cursuri?:))

Lollita, keep working! Oricum, eşti mai bună decât Motanes de la care am furat testul astă-noapte!:P

Marian, nu s-a născut aparat să măsoare incomensurabilul!:)))

deyu spunea...

:-> eu astez 80 pe minut :->

thea spunea...

:)) intr-adevar, erau caractere; cand l-am refacut mi-am imbunatatit abilitatile :), 56 cuvinte pe minut.

innuenda spunea...

deyu, maama, impresionant!:))

thea, asemenea! Acum va trebui sa schimb numele postarii din meseriasa in mediocra!:)))

Da' tot is mai buna ca motanes. Sac!:P

zuzeta spunea...

maaaai, ma lasi?!
eu n-am trecut de 38 corecte in nicio pozitie :((

innuenda spunea...

Hihihi, nu descuraja zuzeta, nu eşti sigură!

Nici soţul meu!
Şi a fost foarte dezamăgit. Pentru că, atunci când lucram la vreun proiect comun, îmi spunea: "lasă-mă pe mine, că bat mai repede".:)))

(el de fapt bate nu mai repede, ci mai tare; se aud tastele alea izbite din orice colţ al casei; eu bat ca şi cum aş citi braille, vorba lui!:D)

zuzeta spunea...

eu am fost convinsa - pana azi- ca scriu repede. si da, bat tare!!!!!

cristina spunea...

51 de cuvinte e de bine?
Au facut cariera pe bloguri postarile de genul asta, dar e ca la analize: poti interpreta singur daca ai valorile minime si maxime, sa vezi pe unde esti.
La mine nu a sosit testul, nu am cu ce ma lauda ... Si nici daca sosea nu cred ca aveam, ca bat cu doua degete.

innuenda spunea...

Cris, habar nu am. Eu mi-am zis "meseriaşa" prin raportare la motanes.:D

O să-mi mai fac testul şi pe zi, să văd dacă rezultatul a fost influenţat de oboseală sau, dimpotrivă, de noroc!:))

o.p. spunea...

45 de cuvinte fără nicio greşeală. Ştiam că sunt meseriaşă, dar nici chiar aşa. :))

O să-l trimit şi la prieteni, poate e pe undeva un talent nedescoperit. }{

Catalin spunea...

Prima incercare: 72 si 3 gresite.
A doua: 79 si 2 gresite.
A treia: 84 si unul gresit. :)

innuenda spunea...

Otiiii, ai înviat?! Am crezut că te-ai lăsat de bloggăreală. Că plângea masa din decembrie.:))

Cătălin, bun venit pe la mine. Well, văd că tu dai noţiunii de progres o noimă!:)))
Eu am încercat pe zi să fac din nou testul şi nu mi-am mai atins propriul scor :P

Catalin spunea...

Bine te-am gasit. :)

Generalul spunea...

59, luati de invatati. :)

glumesc, Innu. Oricum, peste 60 mi se pare imposibil.

innuenda spunea...

Generale, şi aş fi pariat că pentru tine nimic nu-i imposibil!:))

Generalul spunea...

Sa cred ce spui, ca nimic nu-i imposibil pentru mine, este imposibil. :)

innuenda spunea...

Hahaha, mon General, îţi arde de calambururi la ora asta!:))

Catalin spunea...

Ti-am dat o leapsa in articolul "Apelul la imaginatie". Sunt constient ca nu ne stim asa bine, deci fa-o doar daca iti place ideea. :)

innuenda spunea...

Cătă, mulţumesc de provocare. Ideea e foarte simpatică şi generoasă. Doar timpul ăsta se zgârceşte cu mine. O să încerc să onorez leapşa asta.

Catalin spunea...

Ma bucur ca-ti place.
Daca probleme cu timpul, fa-o doar daca nu te incurca.
Merci. :)

satmareanca spunea...

Mi-am permis sa sutesc testul, cu mentionarea sursei, of course, dar am fost umilita de barbati pe propriul blog :))) Cu alte cuvinte, sunt de 60 de cuvinte per minut, dar cica unii barbati pot mai mult :)))

innuenda spunea...

Sătmăreanco, asta e scuza lor favorită!:)))

Cătă, îmi cer scuze, inspiraţia îmi joacă feste zilele astea. Funcţionează numai la contracte,nu şi la sfori, deşi, iată, se pare că mă trage pe sfoară!:-)