marți, 24 martie 2009

Hot and the city

Îmbătaţi-vă de personalitatea-mi innuendă! Hot and the city!:)

42 de comentarii:

pantacruel spunea...

SUPERB, innuendo! pe bune.
nu ma asteptam la asa minunatie de interviu :p

si da-i bataie cu... 'procesul tehnologic'. (apropo, si eu lucrez la un proiect asemanator) ;)

innuenda spunea...

Dezmăţ, frate! Dacă nu se întâmplă mai repede, nu o să-mi mai trebuiască sex toată viaţa de acum înainte!:)))

anadana spunea...

Spor la treaba amandurora!Aveti in vedere proiecte minunate, sper sa le realizati, meritati din plin niste urmasi pe masura.Eu am, asa, o presimtire, n-o zic, ca-s superstitioasa, da'se-mplineste!

anadana spunea...

P.S.interviul il citisem, bineinteles, chiar cand a aparut...Pai, nu ziceam eu de o...innuendodependenta (mai nou, pantacruelica)?

pantacruel spunea...

anadana, eu cred ca tu ai gura aurita!
trebuie sa se intample ceva. ori iese o innuenduță cu baticuț, ori un pantacruelaș nărăvaș :P

motanes spunea...

Innuenda e Innuenda. Felicitări, Doamnă!

loristiuj spunea...

mmm, Innuenda pentru o fetiţă... wow! super idee!

felicitări pentru articol! :-)

deyu spunea...

genial :D

innuenda spunea...

anadana, ai fost mondială cu innuendodependenţa pantacruelică!:)))

panta, sau invers: o innuenduţă nărăvaşă şi un pantacrualaş cu baticuţ!:))) În sensul de bandană, desigur!:P

motanes, Domnule, sunteţi un lord!

lori, şşşşşş! Rămâne între noi ăştia!:-)

Bogdana spunea...

spor la treaba amandoi, desi va spun din proprie experienta ca nu asa dati rezultate :))) si chiar va iese din cap sexul ....

la mine procesul s-a desfasurat intens pe parcursul a opt luni, dupa care m-am dat batuta. adica am renuntat la a mai face copil

minunea a aparut la doi ani dupa, cand nici prin cap nu mi-a trecut ca din proces chiar mai ies si copii...

of course, asta e cazul meu... dar din experienta colectiva din jurul meu: se intampla cand te gandesti mai putin. cand nu e programat, cand ti-a iesit complet din cap...

murphy, zau asa!

innuenda spunea...

deyu, zici?!:)))

innuenda spunea...

Bogdana, atunci sunt blestemată! Că eu numai la asta mă gândesc. Şi am impresia că în jurul meu e o conspiraţie universală conform căreia rămâne toată femeimea însărcinată, numai eu nu!:)

Cindereye spunea...

Poate gresiti undeva,la procesul tehnologic. Imi spunea mie cineva: "Cand asculti Queen nu stii bine ce iti vine: sa plangi, sa te ... " Eu cred ca nu e bine sa plangi cand te... cu un asa scop precis. Puneti si voi o invartita de Maramures. Doar o modesta sugestie... :)

zuzeta spunea...

innu, innu :)
ma bucur ca m-am regasit printre preferinte si ma bucur ca te-am regasit pe tine, asa cum mi te imaginez, in interviu.

cat despre proiect, keep trying. primavara e un anotimp tocmai bun. ai sa vezi...:)

z spunea...

panta, domnule,
good luck!

Bogdana spunea...

wrooong! don't! take it out of your mind!

vorbesc serios, acum... adica eu am facut ca toata povestea mea sa sune mai "jucausa" desi numai asa nu a fost...

iar lectia invatata a fost dura... deci, lasa totul sa se intample firesc...

innuenda spunea...

Cindereye, o învârtită de Maramureș?! Pff, deci nu mestecăm în sensul care trebuie! Și aș fi jurat că e nevoie de alte mișcări!:P

Eu când ascult Queen îmi vine să cânt. Și nu mă las așa, doar cu pofta. Chiar cânt!:)

Zuzeta, bucuria unora e supărarea altora. De multe ori. Sper să nu fie cazul. Am fost constrânsă la raționalizarea drastică a porției de bloguri care-mi plac.
Cât despre primăvară, da, e un anotimp tocmai bun! Am nevoie să cred asta.:)

Bogdana, ce să zic, sună ceasul biologic precum sirena lui Vasile Roaită! Prietenii știu de ce! :))

Cindereye spunea...

"Nici faptul ca exist si tu o stii,
nici faptul ca sunt nu te doare..."

De fapt voiam sa spun ca "De fapt glumeam si tu o stii" :)

Mesaju meu era acelasi cu al Bogdanei: "lasa totul sa se intample".

Acuma o sa vrei sa intrebi: Si daca nu se intampla? Ei bine, n-ai voie sa pui intebarea asta.

innuenda spunea...

Cindereye, mi-a plăcut aia cu ”nu ai voie să pui întrebarea asta!”
E o filosofie bună! E bine de știut.:)

Ești din Maramu?:-)

Cindereye spunea...

Tu nu dormi?

Eram din Maramu. Acuma is tare de departe... :)

innuenda spunea...

Cindereye, dorm puţin, lucrez mult. Dar uite acum mă duc să dorm. Că la 7.00 mă trezesc. Mai dorm după-amiaza câte 2 ore.:)

Şi unde eşti acum? Unde ţi-e depărtarea asta?

elite spunea...

Inu,m-am imbatat! Cum imi trece?
Foarte frumos interviul,dar nici nu ma asteptam la altceva!

Bogdana spunea...

stiu cum e cu ceasul biologic, dar vezi ca si el, ca orice ceas, are un buton de snooze :)

ai grija :)

deyu spunea...

zic, normal :D . oricum tu pentru mine ești genială cu totul , nu doar în interviul cu pricina.

motanes spunea...

Vroiam să fac o glumă, dar mi-am adus aminte că Innuenda e sensibiloasă şi dacă o supăr din nou, iar îşi şterge blogul.

Aşa că nu mai zic:
"Băi, terminaţi că Innuenda nici nu există. Voi chiar nu vedeţi că e pe net non-stop? Când să muncească, când să facă copii, când să scrie pe blog, când să citească blogurile voastre?!

Innuenda e un proiect media la care lucrează mai mulţi jurnalişti..."

Deci nu mai fac gluma asta. :D

Innuenda, salutări de la Motanes (un alt proiect media la care lucrează mai multe persoane - toate în capul meu)!

Andreea Luca spunea...

Vreau sa-ti cer permisiunea de a posta pe blogul meu poezia ta "Cine sunt eu?". Mi-a placut foarte mult si mi-ai face o bucurie daca mi-ai permite, am sa specific sursa, asta era subanteles :P!

Marian S. spunea...

La partea cu procesul tehnologic subscriu la ideea ca se intimpla cind nu te astepti si nu se intimpla cind astepti.
Mi s-a intimplat si mie.
Partea mai interesanta e alta. Maximul acestei activitati e undeva pe la 8 dimineata (si asta e verificata de mine) In concluzie doctor House va recomanda schimbarea stilului de viata cu somnic noaptea si sex dimineata pe ne... ne... nefacut pipi, ca sa ma exprim asa.
Si acum - culmea - chiar nu glumesc.
De asemenea va recomanda (zau asa) sa lasati fumatul definitiv si irevocabil. E bine sa incepi chestia asta de acum fiindca evenimentul trebuie sa te gaseasca pregatita. In general ma enerveaza pe mine acest obicei dar sarcina (care va veni) constituie un motiv in plus, foarte serios.
Ca sa nu mai vorbim ca si potenta are probleme din acest motiv. Si ma refer aici atit la potenta masculina cit si la cea feminina si la fertilitate.
Pentru amanunte suplimentare doctor House va sta la dispozitie.

motanes spunea...

Leg răul şi îl arunc in haos, dezleg binele, semanandu-l in trup si suflet. Bolile omului sunt multe, precum pacatele, imbolnavind trupul si sufletul, permitand a se prinde farmecele si blestemele. Am ajutat in vindecarea unor boli incurabile, boli de piele, de nervi, depresii, am adus fertilitate si virilitate acolo unde n-a fost niciodata sau s-a pierdut, am deschis sporul in casa si in afaceri, am dezlegat cununii, am readus dragostea in sufletul impietrit, am scapat mute persoane de influenta nefasta a viciilor.

Nu mai asculta la vraci de ocazie. Eu sunt adevărul şaman investit cu har special de la Tokyo şi ierburi culese de fecioarele din Israel!

AUM! AUM! AUM! AUM! AUM!

innuenda spunea...

Elite, păi Shakespeare cred că ar zice că trece cu aceeaşi licoare!:)
Pe sistemul eu te-am îmbătat, eu te trezesc!:)

Bogdana, neeah, am folosit butonul snooze toată viaţa. Not anymore.:-)

Deyu, vai, mă copleşeşti, zău!:)) Genială...Deja simt cum devin şi arogantă! :D
(Numai Ciutacu cel genial şi arogant e de vină!)

Motanes, eu sunt un colectiv cu un singur membru.
Şi sunt eficientă, în ciuda aparenţelor, pe mai toate planurile. Sigur, îi trag cu vitamine şi magneziu, că altfel aş fi ca fularul. Da aşa, îs ca pixu'!:D
Ahoe!:)

Andreea, desigur. Mă bucur că ţi-a plăcut. Am scris-o acum vreo 7 ani.

Marian, nu fumăm. Nici eu, nici soţul meu.

Marian S. spunea...

Oooops ! Pe asta cu fumatul am gresit-o. M-am luat dupa atitudini colaterale. Mea culpa.
Dar aia cu sexul la 8 dimineata ramine valabila.

Cindereye spunea...

Auckland, city of sails.

Scriu si eu experienta mea:

A venit la mine cu ochii in lacrimi si mi-a zis: Ba P... (da, cu P mare) is gravida. Eu am dat un raspuns foarte inteligent: "Perfect timing, tot e nunta peste doua luni..." :)

miki spunea...

am citit si eu. si m-am simtit onorata. in sensul ca a trebuit sa citesc de mai multe ori, sa ma asigur :)

in rest, am avut revelatia ca te citesc de atat de mult timp incat eram ca in fan-cluburile alea din adolescenta cand ascultam interviuri cu baietii din postere si incercam sa raspund inaintea lor, sa vad daca nimeresc raspunsul :)) nu prea mi-a iesit. dar mai incerc!

alina spunea...

Citit și eu. Și plăcut. Normal, nu mă îndoiam. :)

Cu procesul tehnologic ... lăsați tehnologia și procesele deoparte, bucurați-vă unul de altul și atât. Atunci apar rezultatele :)).
Ideal ar fi să vă rupeți de lume, pe o insulă exotică sau unde vă place vouă mai mult, și să ... trăiți clipa!
Și, din auzite, cică mai răruț e de fapt mai "eficient" ... :)))

Mi-ar plăcea o Innuenduță mică! :)))

cristina spunea...

Innu, si eu care visam sa trec prin Bucuresti special sa iti strang mana nevirtual ...

innuenda spunea...

Cindereyes,aprigă muiere ți-ai luat!:)) În sens de faină!

Miki, întotdeauna ai un mod inedit de a te raporta la lucrurile banale.:)

Alina, ți-ar plăcea o Innuenduță? Dar mie!?!:D

Cris, dont put pressure on me!:)))

cristina spunea...

Ce presiune?! Vorbeam doar de o mare deziluzie, un vis stalcit in fasa, o bucurie de a atinge ineditul care nu mai poate exista pentru mine ... ;)

innuenda spunea...

Hahaha, eşti de-a dreptul crudă, Cris!:))

Alice spunea...

Innuenda, m-am bucurat sa vad putin si dincolo de personaj, iar Violeta e chiar foarte tare! N-avea cum sa fie altfel, adica o gasesc asa cum mi-am imaginat-o! Spor la treaba zic si eu!

Marian S. spunea...

Pssssst ! Linisşte ! Nu mai scrie nimeni nimic, e clar ?
Că aşa cum o ştim noi e în stare să întrerupă procesul tehnologic ca să dea raspunsuri la comentarii.
Ne-am înţeles, da ?

ZuZu spunea...

Foarte frumos interviul :)
Sper sa ai niste copii frumosi, sanatosi si rasfatati. Sunt sigur ca vor avea o educatie pe cinste :)

innuenda spunea...

Alice, ce să zic, unii oameni văd dincolo de văzute! :) Mulțumesc!

Marian, eu cu trinitatea lui Lenin aveam o vorbă. Cu aia numită muncă, muncă și iar muncă!:D

Zuzule, dacă îmi ies ca tine, eu mă declar mulțumită!:)

ZuZu spunea...

:)) Pai nah, mama imi spunea ca atunci cand eram mic era uimita ca spre deosebire de fratele meu nu plangeam mai deloc, preferand sa dorm intr-una.
Din punctul asta de vedere ar fi ok :P Nu stiu cand or fi putin mai mari cat or prefera sa doarma :D