luni, 16 martie 2009

O seară labilă

Nimic nu e mai profund decât sfera aceasta perfectă, purtând pe ea un număr şi o culoare. Traseul ei pe pânza verde, întinsă ca un arc, este la fel de precis ca săgeata lui Wilhelm Tell. Oricâte mante ar izbi.

Viaţa. Ce-aş putea să vă spun eu vouă despre asta? Ce-aţi îndrăzni să-mi spuneţi voi ? La urmă, toate bilele intră în aceeaşi gaură.
Într-un final, şi o lovitură proastă va fi suficient de bună. Şi culmea este că după ce ţi-a expirat timpul, tu pleci în linişte, în timp ce alţii vin gălăgioşi să se apuce de joc. Unde sfârşeşti tu, încep ei. Şi în asta, dragii mei, stă toată perfecţiunea bilei.

15 comentarii:

elite spunea...

Inu,ai mare dreptate...Bila este perfecta si aluneca unde nu trebuie atunci cand te astepti mai putin,cand nu-ti doresti..Sa-i spunem destin, soarta...sau nu stiu, poate acesta este rostul nostru sa ...plimbam bila pana cand...Azi insa nu vreau sa fiu trist....macar azi!

pantacruel spunea...

si a cubului lui nichita, as spune :p

hadean spunea...

mă gândesc destul de des la asta. şi mă bucur de fiecare zi :-)

innuenda spunea...

Elite, în primul rând la mulţi ani fericitţi şi felicitări pentru cei 18 ani de căsnicie!:)
În al doilea, sigur că nu vreau să fim trişti. A fost doar o observaţie la un moment de răgaz, între două bile.:)

Panta, sunt sigură că, de fapt, cubul lui Nichita e cu mult mai perfect decât ar putea fi sfera mea vreodată.

Adi, şi eu, dar încerc să-mi reprim în secunda următoare gândul. Nu am ajuns să-mi sublimez într-atât gândurile astea încât să dispară frica de moarte şi să rămână doar bucuria de a trăi.:)

motanes spunea...

Mi-ar plăcea să cred că-s bila albă. Dar, la naiba, după ce văd că toată lumea mă ocoleşte ca apoi să caute toţi să mă-nfunde.. zic că-s aia neagră.

Edit by alter ego nr. 3: Moamăăă, ce comentariu emo a lăsat Motanes.

anadana spunea...

Afara ploua a toamna, marunt, apasator.Citesc Memoriile lui Anania, prea triste la un moment dat.Fac o pauza de Innuenda si dau peste o muzica si-o sfera...si-afara ploua.("Ploua / ploua cu mine / ma trag amintirile in jos...").Nu vreau tristete, ploaie, sfere si cuburi perfecte.

innuenda spunea...

motanes:))), genial! Ai fost în mână!

anadana, bacovia curat! Plumbul mai lipsea!:)))

Marian S. spunea...

O seară labilă sau o seară la bilă ? Că nu pricipez deloc.

zuzeta spunea...

biliard!!!
sunt artista, ma bag!

motanes spunea...

Beeeei, sunt în afară de orice suspiciune. Am prietenă :D

Cindereye spunea...

Foarte frumos, Innuendo :) Midlife crisis? Tot zicea CTP ca ar vrea sa scrie o carte pe care sa n-o poti citi pana la capat. Sa-ti spuna despre tine niste adevaruri pe care sa nu le poti suporta. Ei bine, mie tocmai mi-a pierit cheful de biliard :)

innuenda spunea...

Marian, deci ai priceput exact ce am vrut să spun!:)

Zuzeto, eşti artistă. Punct.:-)

Motanes, modestia îţi precede!:D

Cindereye:))) joci, nu joci, vremea bilei trece!:))))))))))))))

almanahe spunea...

După o seară labilă, urmează o altă seară debilă. (atunci când bila sare peste masă şi fuge-n neant).

innuenda spunea...

almanahe:)))) uite că nu mi-a venit ideea...:)

motanes spunea...

0 x 0 = 0
1 x 0 = 0
2 x 0 = 0
3 x 0 = 0
4 x 0 = 0
5 x 0 = 0
6 x 0 = 0
7 x 0 = 0
8 x 0 = 0
9 x 0 = 0
10 x 0 = 0