duminică, 1 martie 2009

Tu me connais, je suis comme ca...

13 comentarii:

loristiuj spunea...

Oui, je te connais, tu est comme ca... mais c'est comme ca que je veux te lire!

scris in franceză, gândit în română :-))

super le chanson, super!!!

FuckYouTovarasi.blogspot.com spunea...

"Uneori, omul e în situaţia lui Cortes, de a arde toate corăbiile care l-ar putea duce înapoi, ca să poată merge înainte."

Octavian Paler


Peste o ora fac curat.
Deseara incep sa invat.
De maine nu mai fumez.
De luni vreau sa slabesc.
De la intai ma apuc de sport.
Dupa Anul Nou … din primavara … incepand cu ziua mea …

Avem nevoie sa ne hranim cu inceputuri. Ele ne dau speranta ca nu ne vom
complace perpetuu in ratare. Inceputurile ne dau increderea ca soarta sta in
puterea noastra, ca o vom putea schimba cand dorim, ca disperarea ce ne-a cuprins
este o stare provizorie – cand vrem noi vom fi mai frumosi, mai bogati, mai fericiti.

Inceputurile ne amagesc ca facem ceea ce dorim cu noi. Totul este doar sa ne propunem.

Intru-catva avem dreptate – daca de luni sau de la intai vom face ceea ce ne-am propus avem mari sanse sa ne schimbam soarta.

Azi este intai, este inceputul unei noi primaveri – daca ai zis ca de azi iti vei schimba viata, pai, chiar fa-o !

innuenda spunea...

Loriii, franţuzoaică mică!:))
Şi eu l-am ascultat la nesfârşit zilele astea.

FYT, mulţumesc pentru cuvintele tale. Nici nu ştii câtă lume are nevoie de ele. Eu una ştiu că aveam.:-)

anadana spunea...

Ascult muzica ta iar si iar...E ca si cand sufletul tau s-a pulverizat in sunetele ei, e una si aceeasi fiinta, asa o simt, asa cum fiinta cu tine sunt si cuvintele tale.(De la mine din gradina iti zambeste-un ghiocel!)

innuenda spunea...

:) Mulţumesc, Anadana, că m-ai lăsat să răzbat până la tine. Salutări voioase ghiocelului din grădina ta.:))

M.G. spunea...

Da, bună piesa, nu zicem nu, dar sublimul este aici:
http://www.youtube.com/watch?v=nvzhXyb8XCc

(Numai pentru cei cu suficient curaj astăzi.)

anadana spunea...

Ghiocel primit salutari.Stop.Vine primavara.Stop.Asteapt-o .Eu multumesc.

innuenda spunea...

MG, mie am impresia că mi-ai mai dat linkul. Şi ţi-am spus şi atunci că nu suport să văd sânge şi că, de aia, nu m-am dus să văd nici filmul în regia lui Mel Gibson. Prefer filmul lui Zefirelli.:)

Anadana :-)

M.G. spunea...

Pentru Innuenda – Nu ţi-am mai dat link-ul către piesa aceea, ţi-am dat link-ul către altă piesă. N-am reţinut că nu suporţi să vezi... Dar oare cine suportă cu uşurinţă? Nici eu nu m-am împăcat bine versiunea lui Gibson, dar, în materie de suferinţă, s-ar putea ca ea să fie mai aproape de realitate decât cea a lui Zeffirelli. Eu aş combina secvenţe din ambele, pentru fidelitate... Dacă te hotărăşti să vezi filmul, am un dvd de împrumutat... (Oricum, eu i-aş da 3 stele din 5 pe ansamblu, dar 5 stele pentru fidelitatea crucificării.)

anadana spunea...

Eu am vazut ambele filme.E greu de suportat filmul lui Gibson,intr-adevar.Dar este centrat pe ideea patimilor si cred,si eu, din putinul pe care-l cunosc, ca s-a realizat un film apropiat de adevar.M-a tulburat atunci pentru multa, multa vreme.

innuenda spunea...

Sunt încrezătoare în talentul de regizor al lui Mel Gibson. Mie mi-au plăcut filmele lui, deşi toate sunt prea în genul lui Kill Bill când vine vorba de sânge.
MG, nu mă simt pregătită să văd atâta suferinţă şi mai ales atâta sânge. Mai bine mi le imaginez. Cu imaginaţia mea.
Anadana, clar şi pe mine m-ar afecta. Deliberat nu m-am dus să văd filmul după ce am văzut secvenţe din el.

piticu spunea...

Buna.Imi place site-ul tau.Daca te intereseaza un schimb de link cu blogul meu te rog sa vizitezi http://sfarsit.com/blog/link-exchange/
sau sa ma contactezi la id-ul de mess: rfi_scan

motanes spunea...

Bună. Şi mie îmi place site-ul tău. Cum procedăm?