vineri, 3 aprilie 2009

Me and Bob

Noaptea, doar eu şi Bob. Fiecare cu treaba lui. Eu citind lucruri indecent de serioase, el cântând a lehamitea mea.

Ne înţelegem bine, eu şi Bob. E aproape un clişeu să-i spun că-l iubesc. Aşa că mă abţin şi-l las să-şi zdrelească buricele degetelor de chitara aia ca şi cum nu mi-ar păsa că-mi răsună sufletul de muzicuţe şi corzi frământate.

Dar cel mai mult îmi place cum îmi smulge el zâmbete când îmi declară cu toţi bărbaţii din lume odată: the man in me will do nearly any task and as for compensation, there's little he would ask.

Aş vrea să-i cunosc pe toţi oamenii care-l ascultă pe Bob precum indienii pământul. Cu tot spiritul. Aş vrea să-l cunosc pe Marius Tucă. Am auzit că lui îi place Bob Dylan.

Uite-aşa mă apucă dimineaţa. Stând cu emisfera dreaptă între acte şi cu cea stângă între iubiri. O să mă coste nopţile astea pierdute, îmi spune mama. Dar nu-mi pare rău, că dacă mi se usucă trupul o să-l agăţ de un arac ieşit drept din suflet, despre care vreau să cred că urcă până la Dumnezeu. Sau scoboară până la el. Că niciodată nu am ştiut dacă e-n înaltul cerului sau în adâncul omului.

O să caut să lămuresc problema asta chiar acum. Eu şi cu Bob. Aşa cum fac most of the time...


The man in me
Asculta mai multe audio Muzica

15 comentarii:

motanes spunea...

Shit... Ştiam eu că o să regret într-o zi că nu-mi place Bob. Uite cum m-a luat Tucă, dea dracii în el.

Marian S. spunea...

Să vă scriu versurile... hm, sunt cam multe. Mai bine vă dau direct link-ul iar INNU va avea bunăvoinţa de a-l aproba şi eventual comenta:

http://www.bobdylan.com/#/songs/rainy-day-women-12-35

innuenda spunea...

Motanes, :))))))))))))

Marian, cunosc toate cântecele lui Bob, cu versuri cu tot.

Pentru că, vorbele-s importante când vrei să cucereşti o femeie, nu-i aşa?:D

loristiuj spunea...

ca să vezi... toată săptămâna am fredonat Blowin' In The Wind :-)

innuenda spunea...

Vezi, Lori, ştiam eu de ce te plac!:))

ummagumma spunea...

Ceva de la Bob, ceva ce a fost si la mine pe blog acum cateva vieti:

"Văd lucruri pe care ceilalţi oameni nu le văd. Simt lucruri pe care ceilalţi oameni nu le simt. E înfiorător. Şi ei râd. Simt ca şi cum întreaga mea viaţă ar fi de prisos. Tot ce-am făcut, a fost să scriu şi să cânt, să desenez mici schiţe pe hârtie, să mă-mprăştii în situaţii în care eram invizibil".

innuenda spunea...

Umma, m-ai dat pe spate cu chestia asta. Nu-i cunoșteam lui Bob decât muzica. Nu și...versurile. Adică nu-i cunoșteam gândurile, dar tu mi-ai dat ocazia să aflu câte ceva din culise. Mulțumesc.:)

Deci idem Lori.:)

anadana spunea...

Mi-a "smuls un zambet" Bob al tau( al nostru...)si m-am trezit intr-un oficiu de camin studentesc cu el la ureche si-o colega nebuna, fierband ciorba pe a doua zi , dar, de dragul muzicii si-al atmosferei,o mancam pe toata pana spre dimineata.Si citeam printre morcovi si ceapa...cu Bob, Areta,J.J.,R.C.etc.

innuenda spunea...

Anadana, eu l-am descoperit mai târziu. Dar cunosc atmosfera pe care mi-o evoci! Studenția la Litere mi-am petrecut-o în căminele studențești din Grozăvești:))

giapapadia spunea...

pai sa vezi. m-am uitat la postul tau. apoi la al meu. la bob dylan. buricele degetelor. iar la al tau. apoi la al meu.

iarasi traiesc ca-n kafka.

innuenda spunea...

:))) Corect. Se întâmplă lucruri, Gia.
Dar mă bucur să aflu cui îi mai place Bob Dylan.

motanes spunea...

Degeaba. L-am luat în studiu şi n-am găsit decât "Lay Lady Lay" să-mi placă.

Ştiu, m-a luat Tucă, oricum, dar pot spera măcar să citeşti răspunsurile la comentariile pe care le laşi la mine pe blog?

P.S: Să-i zici lui Bob, să arunce muzicuţa aia, şi n-am nimic cu el...

innuenda spunea...

Motanes, dacă scrii 15 articole în aceeași zi, și eu mai ajung la tine la 3 zile după ce am pus întrebarea sau, mă rog, făcut afirmația, îmi e greu să mai țin minte ce te-am întrebat! Înțelege, are și mintea unui intelectual limitele ei!:)))

Încearcă de la Bob Dylan: You belong to me; One more cup of coffee; The man in me...Și încă ceva. Ascultă-l mai multe zile. Muzica lui nu-i comercială. Se cumpără mai greu!:-)

strelnikov spunea...

marius tuca, lol.

cat despre dzeu, cre ca'i totusi in cer [pt ca locu din adancul omului e ocupat de altcineva]. desi probabil nu'i deloc.

innuenda spunea...

Strelnikov, niciodată nu m-am prins dacă lol e de bine sau de rău. Pentru că, vezi tu, sunt multe feluri de a râde, iar nuanțele astea scapă virtualului. Un biet emoticon nu poate transmite strălucirea unei emoții reale.

Cât despre Dumnezeu, înclin să cred că, dacă există undeva împărăția lui, atunci în om trebuie să fie!:)