sâmbătă, 16 mai 2009

Casnice

Discuţie în faţa televizorului. Eurovision.
Eu (uitându-mă la reprezentanta Azerbaidjanului, o Barbie cu păr castaniu lung, zulufat şi trup de sirenă):- ”De ce nu or fi așa manechinele? Uite asta înțeleg eu prin fată frumoasă! Ori poate tocmai, manechinele nu trebuie să aibă nuri, ca să nu se uite toți prostiți la ele și să ignore hainele?!”
El (cu o sprânceană ușor ridicată a cunoaștere):- ”Aaaa, clar! Pe manechine tre’ să stea hainele ca pe umeraș. În schimb știi unde le aleg pe alea cu nuri? La prezentările de lenjerie Victoria’s secret. Te uiți tu, ca bărbat, la fetele alea și te gândești: Uite-așa ceva vreau să-i iau și eu lu’ nevastă-mea!”
Eu: - ”Aiurea, de fapt te gândești: Uite-așa ceva vreau să-i iau și eu lu’ lenjeria lu' nevastă-mea!”

21 de comentarii:

deyu spunea...

Mi-era dor de tine Innu. Dar bine punctat. Ia spune, cum e gustul amar de după Eurovision?

innuenda spunea...

Deyu, şi mie!:)
Am căpătat imunitate la amar. Soţul meu, pe bază de geopolitică, m-a uimit cu acurateţea intuirii direcţiei în care o luau punctele. Ăştia îi dau Greciei, ăştia Bosniei, ăştia...De foarte puţine ori s-a înşelat.

Maria Coman spunea...

altfel, corect :)

innuenda spunea...

Maria, de ce am impresia că vorbim de lenjerie?:))

Marian S. spunea...

``Ce e frumos şi lui Dumnezeu îi place``.
``Si Dumnezeu a creat femeia``.
Aoleu, dacă le punem în ordinea asta... blasfemie se numeşte.

deyu spunea...

am ajuns la concluzia ca Eurovisionul nu e un concurs pentru noi....

innuenda spunea...

Doamne fere, Marian, nu întărâta dracii blogosferei!:)))

Deyu, Eurovisionul e încă un mod de afla cam cum stăm la politica externă. Cu vecinii și cu restul. Prost ca naiba.

ritchiu spunea...

sau merge si varianta pentru celibatari: uite uneia asa i-as lua si eu niste lenjerie. din sertar, normal :))

innuenda spunea...

Ritchiuuuuu (valuri ca la fotbal în tribune), long time no see!:)
Varianta pentru celibatari este: uite, una de asta aș lua și eu de nevastă.

anadana spunea...

Da, imi place cum gandeste si casnica Innuenda! Punct ochit, punct lovit...

ritchiu spunea...

poate pentru celibatarii satui de celibat :D

motanes spunea...

Zici că l-am scris eu postul ăsta... :D

Şi eu vroiam să zic ce a zis şi deyu (primul comment), mai puţin treaba cu Eurovisionul, care nu ma interesează

innuenda spunea...

Anadana, gata și cu casnica. Mâine (adică azi) am instanță. Ce mai freamăt, ce mai zbucium!:)

Ritchiu, ah, celibatar convins, deci...:D

Motanes,atunci rămâne cum am stabilit la deyu.:-)

Maria Coman spunea...

innu- din nou corect :)

Cetateanul Popescu spunea...

"Uite, una ca asta as vrea sa-i iau si eu sotiei mele". O firma ca asta, adica.

innuenda spunea...

Maria, intuiția feminină e aproape pleonasm :)

Cetățene, deja tu și soția ta ați trecut la next level. Auzi,”burghejii”, firmă...
:)))

miki spunea...

stai asa. si n-a ripostat? adica eu nu cred ca n-a spus nimic in apararea lui! mie imi spunea mereu că_ca nevasta-sa nu e niciuna, nici macar shakira! desi stiu ca obtinuse permisiunea sa ii vada lenjeria in caz ca avea oportunitatea :)

innuenda spunea...

Măh, acuma, ce să zic? N-a ripostat, dar a început să râdă ca un porc!:)))

...ăă, crezi că e momentul să mă îngrijorez, miki?:-)

miki spunea...

de fapt, cred ca e momentul sa te linistesti. deci barbatul tau chiar este, pana la urma, un barbat normal.

iar barbatii nu e porci!!!

innuenda spunea...

Dacă zici tu, eu te cred! Pari să știi ce spui!:)))

evergreen spunea...

:)))))) probabil ca da... o noua nevasta pentru chilotii de la VS. uuh!

manechinele sunt schiloade ca sa se poata pune orice pe ele. am intrebat un designer ca eram si eu curioasa.

nu'mi plac anorexicele alea. si astea autohtone (majoritatea) au celulita si's pierdute in spatiu.