vineri, 1 mai 2009

Cu lumea-n cap

Îngropaţi în hârtii, hăituiţi de dead-line-uri, otrăviţi de stress, ne lăsăm consumaţi de societate şi de nevoile ei, convinşi că-s, de fapt, nevoile noastre. Intrăm, fără să ne dăm seama, în cursa cobaiului pe rotiţă şi ajungem, mulţi dintre noi, să trăim de la weekend la weekend şi de la vacanţă la vacanţă.

Nimic nu ni se pare mai revigorant într-o zi plină, de la muncă, decât gândul la o mare foşnitoare ca o rochie de tafta sau la o cădere de apă printre pietre de râu în inima muntelui. Şi atunci ne vine să lăsăm totul baltă şi să ne luăm lumea-n cap.

Ne-am gândit să vă dăm motive cu imagini şi sunet. Să vă lăsăm să vedeţi frumuseţea străinătăţii la ea acasă şi să vă alegeţi singuri locul în care vreţi să vă petreceţi o vacanţă întreagă sau doar un weekend.

Începând de mâine, sâmbătă, 2 mai, în fiecare sâmbătă, la 11.30, aveţi la PRIMA TV o jumătate de oră în care să vă decideţi când şi cum vă luaţi lumea în cap.

Emisiunea “Cu lumea-n cap” e o emisiune de turism care se adresează căutătorului de vacanţe în străinătate.
Ne vom duce pentru voi în fiecare ţară şi în fiecare locaţie, vom vedea peisajul lor, vom verifica istoria lor, vom mânca din mâncarea lor, vom bea băuturile lor, vom dormi în paturile lor şi vom da mărturie despre toate astea. O să fie şi premii, şi vedete cu poveşti din vacanţele lor, şi ponturi direct de la oamenii care mănâncă turism pe pâine. O să fie fun!

Deci sâmbătă, la 11.30, la PRIMA TV,emisiunea „Cu lumea-n cap”. Să vă uitaţi mâine la premieră. Promit să vă placă din ce în ce mai mult!

37 de comentarii:

Monica spunea...

nutresc speranta ca daca ajung pe aici imi dati de veste. in rest, poate o fi ajungand si pe internet?
Traiasca 1 mai muncitoresc!

innuenda spunea...

Monicuţaaa, mi-a picat fisa cu tot cu centrală. Am asociat nume, cu oraş natal, cu ţara de adopţie, cu profesie şi mi-a rezultat în sfârşit rezultatul corect.:)) Te pup(ăm)cu drag!

Clar că dacă ajung pe acolo te anunţăm, numa'că atât prezentatorul, cât şi operatorul imagine sunt bărbaţi, deci, implicit, pasibili de gripă porcină!:D Hihihi...o să mor în chinuri pentru treaba asta!

pantacruel spunea...

ideea e prea minunata, innu,
dar cum as putea eu sa ma bucur ca un altul, si nu eu!, viziteaza, lafaie, adulmeca, leneveste si sa imbuiba cu amintiri si delicatese?

ori vrei sa ne vezi pe toti lesinati? :p

innuenda spunea...

Panta, nu fi pizmăcios! :)))

Păi, emisiunea te ajută să vezi dacă îți place unde a ajuns omul și, dacă îți dorești să mergi acolo, îți planifici astfel vacanța.

Eu sper să-i încurajeze și pe cei care nu au îndrăznit până acum să iasă din țară. Ba din frică de avion, ba din pricina preconceputei idei că trebuie să fii bogat ca să călătorești în străinătate.

Sper să-și dea seama ce pierd și să-și dorească să cunoască culturi noi, țări altfel și modalități deosebite de relaxare.

anadana spunea...

Sa vezi locuri noi, sau sa le revezi, sa te desprinzi de tot ce-i rutina in viata ta, sa calatoresti...e, cred, cel mai minunat lucru din viata unui om.Am invatat ca nu trebuie sa fii bogat pentru asta, ca poti s-o faci cu sume modeste si cu putin efort.Dar merita!Uiti disconfortul , oboseala, noptile nedormite (ce-i drept, acolo, undeva departe de casa, uneori, cand punga s-a subtiat, ai asa, un sentiment de neputinta, de jena, umilinta, dar trece repede) si iar iti vine sa-ti iei lumea-n cap :)

innuenda spunea...

Anadana, corect. Plus că, de multe ori, poți ajunge să vezi o țară străină cu sume aproape egale cu cele pe care le dai, în țară, pe o vacanță.

Asta ca să nu mai pomenesc de diversele prostioare care ne topesc economiile lună de lună! Dacă am pune cap la cap toate bălăriile pe care le cumpărăm într-un an, crezând că avem nevoie de ele, când, de fapt, facem doar supraconsum, am observa cu mirare că ele cumpără un sejur în străinătate.:))

Uite, de pildă eu, de 2 ani mi-am mutat marea, în Tunisia. (Apropo, mâine o să vedeți marea asta a mea!:)
Alții și-au mutat marea în Turcia, alții în Grecia, alții în insule...

Eu nu zic să întoarcem spatele turtismului autohton, dar zic să căutăm și calitatea.

Ambasadoarea spunea...

Eu ma stiu un mare fan al emisiunilor de acest gen, deci pentru mine s-a facut un program maine. Acum sper sa ma si trezesc pana la ora inceperii:D
Pe langa asta, la mine mai e si cu risc, pentru ca am nevoie doar de o secunda ca sa ma hotarasc sa plec din tara asta:) Is patetica, stiu;)

innuenda spunea...

Ambasadoareo, nu ești patetică, ești normală!:))))
Dacă nu te poți trezi, dă-mi telefonul să te trezesc eu. Și așa am misiunea de a reaminti mâine la tot neamul să se uite la emisiune. Eu cred că va trebui să mă scol foarte dimineață.:)

Uff, mi-e dor de vacanță. Și-n vara asta cred că nu mă sincronizez cu consortul la mai mult de-un weekend prelungit. Dar găsesc eu o portiță de măcar o săptămână, ca să fug la mare.:)

pescarusul argintiu spunea...

Sa fie intr-un ceas bun emisiunea produsa de stapanul inimii tale, Innuenda! :)
Promit sa retin toate coordonatele ei de maine si sa o vizionez.
La cat mai multe episoade si la un buget cat mai mare si mai tolerant cu atingerea frumusetilor uneori inaccesibile ale Terrei!
Zvonurile generalizate ca suntem in prag de pandemie, ne fac sa ne luam "lumea-n cap", dar sigur nu vom merge prea curand in Mexic!
Inca o data felicitari si-ti doresc sa vezi marea in ipostaza tihnita a turistului insetat de visare, azur si valuri!

cristina spunea...

Innu, primul aspect pozitiv in afacerea asta e ca putem vedea ca exista vacante si relaxare pe bune.

In plus, daca Florin tot bantuie lumea "pentru noi" (interpretat in ce scriu eu acum ca "in locul nostru"), stim ca in sfarsit o putem delega si pe asta cu vacanta, sa nu ne mai manance din timp! ;)

hadean spunea...

ok.

Ana spunea...

Am vazut si mi-a placut. Cred ca prezentatorul a fost o alegere buna. Este tonic, sportiv, spontan, in fine, un baiat cool si cult. Da farmec emisiunii, careia ii doresc multe editii.

innuenda spunea...

Pescărușule argintiu,mulțumesc. Bugetul emisiunii depinde de sponsori, cât de generoși sunt. Dar o să dăm premii și vacanțe în străinătate. Acum am dat doar un set de ghiduri din acelea, ediție completă, de la RAO. Or numai după această primă emisiune, până la ora asta, au răspuns corect la întrebarea de concurs peste 200 de telespectatori. Ceea ce ne bucură. Când om da excursii se blochează emailul:))

Cu pandemia, sper să fie doar o exagerare. Nu de alta, dar avem de călătorit în toată lumea!:)
Dar am auzit și că gripa aviară era mai rea, pentru că, fiind prima, nu existau la om anticorpi formați în lupta cu astfel de boli provenite de la animale.

Cristina:))))), asta nu! Pentru vacanțe presimt că o să ne obosim și singuri. Măcar să știm unde să ne luăm lumea-n cap!:D

Adi, deci ai fost pe faza? Părinții mei nu au putut fi. La Galați emitea postul local până la ora 12.00. Taman când se termina emisiunea Cu lumea'n cap.

Ana, mulţumesc. O să fie şi mai bine de atât. Prima emisiune este întotdeauna o variabilă din care îţi vei alege constantele emisiunilor următoare. O să îmbunătăţim şi formatul şi suportul editare text, şi pe la grafică ceva. Cât despre Florin Saşca, să ştii că e o alegere bună ca prezentator. Fiind muuult mai reprezentativ pentru specie decât bărbosul lui Mândruţă, Marc, de pe TVR2 sau decât Thea,fetişcana de pe B1TV. În plus,aşa cum spui, are şi calităţi intelectuale, nu numai fizice:))

Emisiunea am vrut să o facem mai dinamică decât emisiunile de gen. Să se adreseze strict turistului şi nevoilor lui. Să răspundă la întrebările pe care şi le pune orice om când pleacă într+o vacanţă în străinătate.

Ana spunea...

Innuenda, sa inteleg ca esti "omul din umbra" al emisiunii?! :)
In primul comentariu nu am vrut sa fac comparatii cu Razvan si Theea, dar ma bucur ca ai facut-o tu :)
Cred ca Florin va fi cel care va face diferenta. Mi-a placut Florin pentru vivacitatea sa, tonul sau si pentru faptul ca nu ne-a bombardat cu date istorice, de la originile Tunisiei si pana in prezent. A fost de bun simt asta :)

innuenda spunea...

Din păcate nu am avut timp să mă implic altfel decât emoţional şi cu ceva sugestii neconsistente. În rest este munca exclusivă a soţiorului meu; eu doar sunt ”critica raţiunii pure„ , vorba lui.

Ah, dar mai am un aport. Numele emisiunii l-am sugerat eu.:)

Ana spunea...

Fain :)) Meriti o vacanta pe cinste vara asta de la sotul tau ;)

ZuZu spunea...

:)) Am aflat prea tarziu. Dar sambata e in fiecare saptamana :D

innuenda spunea...

Ana, din păcate ai atins un punct nevralgic. Anul ăsta nu știu când, cum, unde o să-mi petrec vacanța. Cred că voi fugi doar în weekenduri, iar vacanța spre toamnă. Dar, habar n-am. Nu-i bătut nimic în cuie, decât că avem muuultă treabă, atât eu, cât și soțul meu.

Zuzuleinen, fii pe fază, sâmbăta, la 11.30!:)

hadean spunea...

ok-ul a fost înainte, pentru vestea bună. din păcate şi în cluj a mers postul local până la ora 12.oo. ceea ce mă indispune. of.

innuenda spunea...

Adi, o să urcăm emisiunile şi pe net. Şi mie mi-e ciudă că rulează posturile locale când e emisiunea Cu lumea-n cap. Şi tocmai până la 12.oo, or ora la care era stabilită iniţial emisiunea era 12.00.

anadana spunea...

Raspuns: Tunisiiiia! (ce primesc?).Emisiune tonica, bun omul(ma abtin de la comparatii, pana imi trece!), cand il vezi ,iti vine sa-ti iei lumea-n cap...pe bune, deci pozitiv, ca s-ar putea interpreta si altfel,Doamne fere!Felicitari tie si sotului tau si celor care au fost pe coclauri.

innuenda spunea...

Hehehe, anadana, ideea era să fii prima! Aşa, primeşti doar toată simpatia mea!:))

Mulţumim de aprecieri. Florin a primit o grămadă de aprecieri, mai ales de la doamne. Poate-i răpeşte inima vreuna, că e momentan liber în ventriculele blondului.:))

Pe coclauri au fost doi: prezentatorul şi un artist cu o cameră profesională în mână.:)

Luli spunea...

ah, nu fac angajari? sunt convinsa ca nu ar strica si o figura feminina in peisaj :D

Marian S. spunea...

Tocmai voiam să întreb dar am văzut deja răspunsul: o să urcăm emisiunile şi pe net. Sper din toată inima să vă reuşească - pentru noi, cei care nu avem timp de TV sîmbata pe la 11 şi mai ales pentru toţi românii de peste graniţă.

innuenda spunea...

Luli, stai la rând!:))))) Hehehe.

Marian, stai, că ne organizăm noi. Abia a fost prima emisiune.:)

Monica spunea...

ce zici ca eu doar dupa interviul din hotcity am lipit orasul, fata, numele si fizionomia. acum ma apropiam tiptil si intr-o luna urma sa te intreb daca anii au deteriorat tenul acela cum nu am mai vazut, alb ca laptele, portelan. (oameni buni nici nu stiti ce model luasera cand scrisesera Alba ca Zapada! rascolind blogul nu am aflat reteta, dar nutresc sperante ca ne vei spune despre niste masti cu ceva petale:)

Ambasadoarea spunea...

Nu inteleg. Eu am vazut emisiunea. Si sunt din Galati. Si nu a emis nici un post local nimic. Care-i faza?

Am murit de ras la faza cu "we love to entertain you", spusa pe doua voci, a prezentatotului si a camilei:)))

Ambasadoarea spunea...

* prezentator, da? :D

innuenda spunea...

Monica, încă un compliment din ăsta şi va trebui să trec pe la casierie pe la tine!:))

N-am înţeles niciodată de ce atrage tenul meu atâtea osanale. Dar nu-mi displace admiraţia, ce să zic...:))

Ambasadoareo, e chestie de abonament de cablu, probabil.
Mă bucur că, măcar tu, ai putut fi pe fază!:))

miki spunea...

eu rveau sa stiu cine a scris articpolul si daca te-ai intors, asa cum reiese, la televiziune sub atenta supraveghere a domnului.

si mai vreau sa vii pe la mine, sa vezi un glimps preview din mara, putin inainte sa iasa :)

miki spunea...

umm... declar comentariu nul. si promit sa nu mai intreb inainte saa citesc comentariile, chiar daca sunt 30 :)

invitatia ramane valabila totusi

carlitos spunea...

Innu,

Ma alatur si eu strangatorilor din pumni care asteapta urcarea pe net a emisiunii.. eu abia acum, intoarsa in virtual dupa un lung rasuflu intre pasarele si iarna verde, am citit anuntul tau... :( si ce m-am mai zgariat pe ochi!

ar fi fost a doua emisiune pe care o urmaresc la tv, altfel pe post de trambulina de sarituri pentru pisica mea... dar mi-ar fi placut sa urmaresc emisiunea, mereu mi-au placut emisiunile despre calatorii.

In alta ordine de idei, dupa 4 zile de plimbare prin parcuri, cu telefonul inchis, dupa ore de relax si vise de calatorie versus mutilarea psihicului la job... nici ca puteai pune mai multa sare pe rana! tocmai mi-am dat seama ce mi-ar place sa fac (si chiar scriam pe o ciorma ceva despre treaba asta)... :P

Nicio sansa sa aiba nevoie baietii de cineva sa le care crosele de golf, pardon bagajele si restul acareturilor!? :) Gatesc, spal, calc, cos, tund (par, iarba, orice), fac si goblen daca-i musai! :)

innuenda spunea...

Miki, deci ai înțeles că nu m-am întors în TV. Nu mai e drum de întoarcere. Acum am cu totul altă profesie.

Carlitos, e bine că ai pus tv-ul pe loc secundar în viața ta. Câteodată așa îmi vine și mie să-l arunc!!
Cât despre turism, asta mi-ar fi plăcut și mie să fac. Mi-aș fi putut face viața liniștită. Dar n-am avut eu norocul ăsta!

Hihihi, auzi la ea, face globen dacă trebuie! Le-ar plăcea băieților să plece cu o frumușică după ei! Dar emisiunea se autofinanțează și o face cu greu. În vreme de recesiune nici sponsorii nu mai sunt ce erau odată!:)))

Elena spunea...

Sa-mi fie rusine ca nu am intrat de ceva vreme la tine:( Acum, dupa secundele de penitenta, abia astept sa vad cumva, pe net, in reluare, in direct (cum ma lasa pruncimea) emisiunile. Ador tot ce e emisiune de gen si canalele travel & co., si sigur va fi ca un indrumar pt. mine (mai ales daca va rula si un episod Croatia, plizzz plizzz plizzz:))
Succes maxim producatorului si echipei si promit sa fiu pe faza;)

innuenda spunea...

Elena, eu mă bucur că ai intrat și acum. Te aștept cu drag când ai chef sau când îți aduci aminte, doar nu las condică de pontaj la intrarea pe blog!:))

Și mie îmi plac emisiunile de travel. M-aș uita non-stop pe așa ceva. Pe net încă nu au scos-o, dar sambăta asta la 11.30 e episodul 2.:)

Anonim spunea...

unde se poate gasi(daca) versiunea inregistrata a emisiunilol-ioana
simlexsrl@gmail.com

innuenda spunea...

Da, toate edițiile emisiunii CU LUMEA-N CAP pot fi vizionate acum pe pagina WEB a Televiziunii Prima, pe adresa:

http://www.primatv.ro/emisiuni/cu-lumea-n-cap/foto-si-video.html