luni, 4 mai 2009

E dimineaţă

Pe perna pe care nu mi-am culcat capul, aşteaptă un vis nevisat.

20 de comentarii:

pantacruel spunea...

sau a fost?

motanes spunea...

E mai nasol cand nu ştii cine eşti. Restul... trece cu un somn bun şi un duş. O zi bună!

anyajustme spunea...

Innu, confirmat, 7 săpt. :)
Rămâne cum am stabilit... cu piciorul! ;)

zuzeta spunea...

despre mare? :)

anadana spunea...

Traieste-l, nu-l mai visa! :)

innuenda spunea...

Pantacruel, a fost, este, va fi! Am dormit o oră jumate, totuși, de la 5.30 la 7.00. Dar oare te refereai la dimineață?:))

Motanes, a trecut, o vreme:)) Apoi m-a doborât.

Anya, felicitări din toată inima!!! Să ai o sarcină ușoară și o naștere fără probleme!:)

Zuzeta, dada, despre mare, briză, bronz, creme de corp parfumate, cu sclipici discret, sandale cu toc, lănțișoare la picioare, cocktailuri,liniște și iubire.:)

Anadana...stai oleacă, să vină vacanța!:)))

verbiaj. spunea...

asta e o insemnare in stilul verbiaj, fara partea cu holograf, evident.

innuenda spunea...

Păi la cât am umblat ieri sau alaltăieri, nu mai rețin exact, pe la tine prin blog...m-oi fi molipsit!:))

verbiaj. spunea...

n-aveam cum sa te inspir, pentru ca eu scriu numai noaptea.

innuenda spunea...

Oricum și momentul zilei la care scriam eu era unul hermafrodit! Nici noapte, nici tocmai dimineață!:))

Hilimon spunea...

Vis ? Nţ ! Nu-i voie !

evergreena spunea...

te aşteaptă ca să vii

innuenda spunea...

Hilimon, mă tot chinui să-mi dau seama cine ești și îmi rezultă cu minus. Am totuși vaga senzație că ne-am mai întâlnit.:)

Evergreena, marcat cuibușorul de nebunii :))

motanes spunea...

Bre, a dat gripa pe aici?

Motanes zice să citiţi asta!
http://www.motanes.ro/?p=4513

Marian S. spunea...

Sunt vreo zece dimineti de cind...
Tragem concluzia ca INNU isi trage piciorul (conform unui sfat popular) si nu mai are timp de blog.
INNU, asculta aici la un om batrin, nu cu piciorul se rezolva...

innuenda spunea...

Motanes, știi.:)

Marian, nu tati, alte treburi mă rețin. De mi-au mâncat filonul poetic. Noroc de oamenii de bază din blogrollul meu, că pe ei îi mai bântuie muza!:)

Hilimon spunea...

Ai aflat ?

innuenda spunea...

Nu, Hilimon. Nu e ca și cum n-aș mai putea dormi noaptea de grija asta. Am zis și eu...:)

meshuga spunea...

frumoasa dimineata

melodia asta mi-a deschis mie gemaul in prima dimineata traita-n bucuresti, a fost pe repeat pana spre pranz iar si iar

au treuct 3 ani de atunci, e tot dimineata ,dar alta dimineata

ganduri calde si liniste in timp

innuenda spunea...

Meshuga. Îmi amintesc și eu un an când am avut melodia asta pe multe repeaturi. Și când făceam karaoke pe ea cu prieteni care-o plăceau.:)