vineri, 5 iunie 2009

Discovery personal chanel

Mă fascinează visele. Broderia lor de real și ireal, de lucruri la care te-ai gândit și lucruri care nu ți-ar fi trecut niciodată prin cap, de dorințe și angoase. Nu cred că este vorba numai despre subconștient, nici numai despre inconștient. Cred că am descoperit în creierul uman primul mare dadaist. Și ultimul.

23 de comentarii:

ramses spunea...

la mine e suprarealism... poate un pic de cubism... deci cam tot pe acolo

carlitos spunea...

... in creierul cui? ;)

ritchiu spunea...

eu azi nu sunt fan vise, devreme ce noaptea trecută am visat că duceam la groapă 4 persoane foarte dragi

motanes spunea...

La mine, visele se amestecă, adeseori cu realitatea şi dorinţele mele. Cam în 60% din cazuri am conştienţa visului şi îl manipulez cum vreau. Astea sunt ocaziile când aşez lumea cum vreau.

anadana spunea...

...totdeauna pierd trenul, nu stiu la examen,vin musafiri si casa-i vraiste,ma alearga un caine rau etc.Nu vreau sa interpretez nimic, refuz.Cred ca stiu de ce.Mai ales azi.

zuzeta spunea...

visele, ce lume incontrolabila...

mi se pare fascinant cand, in vis, nimeresc cumva intr-un loc in care am mai fost tot in vis, loc despre care, in lumea mea reala, habar n-am daca exista

sau cand senzatiile sunt atat de puternice incat, odata trezit, porti cu tine gust sau miros

sau cand zbori, intinzand larg aripile

sau cand cunosti acolo, in vis, oameni pe care ti i-ai dori alaturi in viata de fiecare zi

sau cand oameni pe care-i cunosti in viata de fiecare zi iti devin prieteni ori dusmani in vis

sau, sau..
concluzia e clara. ma fascineaza visele.

innuenda spunea...

ramses, și ești în perioada albastră sau roz?:))
Bun venit la mine...și în blogosferă.

carlitos, în principiu, al meu, că numai pe mine mă cunosc.;)

ritchiu, iar ai mâncat seara animale sacrificate?:D

motanes, dar să știi că în realitate merge mai greu. Că se opun ceilalți:))

anadana, te temi de ceva. Asta e interpretarea mea.:)

zuzeta, pe mine mă sperie ca naiba visul care se repetă. Îmi place în schimb visul frumos care continuă e unde l-ai lăsat când te-a trezit vreo băgăreață de realitate pentru câteva secunde.:)

ritchiu spunea...

dacă prin seara înţelegi ora 1.40, atunci DA :))

ZuZu spunea...

Pe mine ma enerveaza ca nu le mai prea tin minte. Insa mai sunt unele care ma impresioneaza atat de mult incat le tin minte foarte mult timp. De exemplu stiu si acum un vis ce l-am avut inainte de clasa a treia. Ma rog, a fost cosmar poate de aceea l-am tinut minte atat de mult timp. Si zilele trecute am avut unul misto.Si e frumos pentru ca sunt vise care-ti transmit o anumita stare si uneori starea ramane cateva ore dupa somn.

anadana spunea...

corecta interpretarea, dar nu vreau s-o stiu.Prefer sa-ti ascult muzica si sa uit de vise.Vreau doar sacul lui Tristan pe care sa-l scutur usor...

verbiaj. spunea...

eu nu mai visez noaptea. ce trebuie sa fac? e vreo terapie ca sa te faca sa visezi din nou?

innuenda spunea...

Ritchiu, nu ştiu care e explicaţia, dar se confirmă şi la mine. Mesaje de dincolo, cine ştie?!:D

Zuzu, dar starea aceea de care vorbeşti e groaznică atunci când visezi un om pierdut(poate)pentru totdeauna.

Anadana, muzica este un mare colac de salvare de care se agaţă şi stările mele proaste. Celălalt e iubirea.
(ai spus-o tare frumos pe aia cu sacul lui Tristan)

Verbi, da, este. Uită-te mai mult spre lucruri interzise!:P

gabitza spunea...

Desi nu cred in vise si foarte rar le tin minte, se intampla uneori ca anumite locuri sau imprejurari sa-mi aduca aminte de ceea ce am visat la un moment dat.
Si da, consider ca visele despre cei dragi, care ne sunt sau nu ne mai sunt alaturi, sunt tulburatoare. Dar incerc sa ma opresc foarte putin asupra lor...

Ghem spunea...

Hmmm..mie mi-e frica de vise fiindca prea putine dintre cele pe care mi le amintesc sunt frumoase. Majoritatea au in scenariu intalniri cu oameni morti sau alte "patanii" de genu' care ar face de rusine multe filme de groaza respectabile:))..

ramses spunea...

ca toata lumea... din moment ce astept perioada roz... cred ca inca sunt in cea albastra... momentan prefer albastrul, rozul mi se pare monoton :P

anielle spunea...

Sa visezi o persoana cu care ai vorbit sau pe care ai vazut-o in timpul zilei mi se pare absolut normal. Dar sa visezi o persoana pe care n-ai mai vazut-o de 5 ani si a doua zi s-o zaresti...asta mi se pare infricosator de frumos!:)

Si mai mi se pare minunat ca acolo, pe taramul visului ne mai putem intalni cu cei dragi plecati de printre noi .

o.p. spunea...

Eu traiesc o a doua viata in vis. Uneori sunt atat de reale intamplariele din vis, incat mai incurc personajele si replicile.

deyu spunea...

innu, you've got leapsa :d la mine pe blog. te pup:*

motanes spunea...

A venit pandemia. Eu beau bere. Pe burta goală. pencă e cald.

Am trecut pe aici mânat de o curiozitate: cum îşi petrec intelectualii pandemia?!

Voi afla. Sau nu.

innuenda spunea...

Găbița și aș fi pariat că ești o visătoare!:))

Ghem, atunci trebuie să ți-o prezint pe miki. O găsești la mine în blogroll și în dicționar, la cuvântul coșmar!:))

Ramses, rozul monoton? Poate doar girlish! Micuța Picasso:)

Anielle, și mie mi s-a întâmplat, și una și cealaltă. A doua a fost dureroasă. Deși...dureros de dulce.

Oti,doar o dată mi s-a întâmplat să încurc visul cu realitatea. După aceea nu le-am mai amestecat niciodată!

Deyu, te pup și eu, dar prietene nu am. Adică lucrez la o prietenie zilele astea, dar nu am apucat încă să ne facem poze împreună.
Dar gașca ta de gagici și povestea ei e super! Spune-mi unde tre să votez pentru voi!:)

motanes, intelectualul ăsta și-o petrece stresat, în instanță. Stresat că nu știi niciodată cu ce au venit oamenii ăia la tribunal. Poate cu un transoceanic. Sau...i se spune acum panoceanic?:D

deyu spunea...

tocmai asta mi-ar fi placut sa aud de la tine, cum sunt prieteniile la un alt nivel. pai atunci astept sa conturezi bine noua prietenie si sa ne spui apoi. nu e cu vot, cred ca vor alege ei. mersi :*

gabitza spunea...

...cu ochii deschisi:))

motanes spunea...

pioceanic se zice :P