duminică, 28 iunie 2009

Flirtwood Mac

Doamna x: (ușor obraznică, zâmbind cu subînțeles) Domnule profesor, îmi stă pe suflet o întrebare, pot să v-o pun?
Domnul y: (fumând afectat, absent de la sens) Te rog!
Doamna x: (și mai hotărâtă)De ce sunteți așa distant?
Domnul y: (cumva uimit)Distant?! În ce sens?
Doamna x: (condescendentă)Păi, e sens unic. În sensul că nu sunteți apropiat.
Domnul y: (brusc interesat)Depinde ce înțelegeți prin apropiat. Dar nu cred că-s distant.
Doamna x: (lăsând garda jos)Nu sunteți?! În fine, de la mine așa se vede. Mi-ar plăcea să fim mai apropiați.
Domnul y: (degajat, cocoșistic)Înțeleg. Și...cam cât de apropiați ar fi tocmai bine?
Doamna x: (ca și când n-ar fi observat)...De un an aveți aceeași grupă de studenți și nu știți nici până acum cum ne cheamă.
Domnul y: (zâmbind ușor insinuant) Păi...doamna x, nu?!
Doamna x: (aparent inofensivă)Nu, doamna x este mama mea. Ca să ne diferențiem avem numele de botez. (plusând arogantă) Mă simt, totuși, măgulită că i-ați alocat familiei mele spațiu în memoria dumneavoastră.
Domnul y: (curtenitor)Bine, o să mă străduiesc să rețin cum vă cheamă pe fiecare; mulțumită, doamna x?
Doamna x: (marșând)Mulțumită, dar nu și satisfăcută, domnule y.
Domnul y: (uitându-se lung, jumate surprins, jumate pregătit) Hmm...
Doamna x: (scrutându-l provocator)Primul lucru care mi-a plăcut la dumneavoastră e că priviți în ochi. E semn de franchețe. Tot franc vă spun că nu va cânta cocoșul de trei ori și veți uita numele meu după ce nu vă voi mai fi studentă.
Domnul y: (șăgalnic)Credeți?!
Doamna x: (cu un aer indiferent)Da. Ieri, pe hol, vorbeam la mobil. Ați trecut pe lângă mine cu ochii în direcția opusă, deși nu mai era nimeni pe o rază de 100 m. Ostentativ. Am înțeles că-mi făceați o declarație de intenții.
Domnul y: (aproape flirtând)Și cam ce intenție declaram?
Doamna x(cu aerul că-i e totuna): Intenția de a nu avea nicio intenție. Indiferența. Credeam că jucăm tenis și m-am trezit jucând squash. M-ați expulzat prin dezinteres în statutul de non-cunoștință, la care nu aspiram.
Domnul y: (nerăbdător)Și la ce statut aspirați?
Doamna x: (zâmbind, țintuindu-l cu privirea)La întrebarea asta nu o să vă răspund.
Domnul y: (provocator)De ce?
Doamna x: (cu aplomb)Pentru că v-am răspuns deja! Printre rânduri.
Domnul y: (mustăcind încântat) Da? Înseamnă că n-am înțeles nimic.
Doamna x: (râzând cu capul pe spate) Putem să o luăm de la capăt...

24 de comentarii:

deyu spunea...

ohh thank you Innu, dupa o zi jalnica cu definitii oribile si stare d elesin, m-ai facut sa zambesc :D. app. is it real?:D

motanes spunea...

deyu, ce importanţă are dacă ce a scris Innuenda "is it real". Oricum viaţa bate filmul/imaginaţia. E mişto că Innu a adus vorba... şi ne-a dat nouă de amintit sau de fantazat. :)

Câteodată ne dorim atât de mult să fi trăit anumite lucruri sau ne-am chinuit să uităm chestii... încât nici nu mai ştim ce-i realitate şi ce nu.

deyu spunea...

asa e, nu are relevanta. dar curiozitatea asta aparte, specifica firii umane mereu ne lasa in voia intrebarii : e adevarat?

anadana spunea...

e real, va spun eu, e bucata rupta din viata !ce, sa nu-mi spuneti ca nu-l cunoasteti pe individ...e ala ,cocosel, cu nasu' pe sus de trece pe coridor preocupat nevoie mare...

motanes spunea...

Da, bre, e real. Al dracu', nici la mine nu se uita. :D

innuenda spunea...

Deyuța, sper că ești ok și zâmbești în continuare.

Domnul y există. La fel și doamna x. Ea a terminat facultatea și a ales aceeași profesie cu domnul y. Nu s-au mai întâlnit niciodată. Uneori, ea își mai amintește momentul și surâde.:)

Motanes, depinde la ce stai mai bine: la viață sau la imaginație. Dar un profesor/profesoară care ne-a plăcut mai mult am avut cu toții.:)

Anadana și motanes:))))))
(anadana, chiar, ai fost vreodată doamna y?:))))
motanes, tu, domnul x?:))

alina spunea...

loved it!!! :)

afreuda spunea...

Imi place de domnul Y. E foarte seductiv. Cred ca si eu m-as fi pus in postura doamnei, ma rog... domnisoarei :D X...

xxl spunea...

Aha, abia acum pricep, intrebarea este: in holul carei facultati se petrece actiunea? :)))

ilinca dima spunea...

ah, seducatorii ani de facultate si profesorul m., ale carui cioc, maniere si replica innebunisera tot anul de studente boboace...

si numai una i'a sucit capul, pierzandu'l, in cele din urma, printre premise si concluzii :)

giapapadia spunea...

opa! :)) sa nu zici ca e prezentul tau sot!

giapapadia spunea...

a, scuze, ziceai ca nu s-au mai intalnit niciodata :)

innuenda spunea...

alina, :) glad to hear it!

afreuda, înseamnă că și ție ți-ar fi părut rău după:)

xxl, păi depinde până unde mergeți cu presupunerile. Sau de la cine le începeți!:)))

ilinca, al nostru era șaten cu ochii verzi (cred), hipnotici! Și-l plăceau studentele de la cel puțin 2 facultăți (evident: stat și particulară!). Deci vorbim despre o cifră neagră a criminalei sale seducții!:)))

gia, nu, nu zic!:D Soțul meu nu mi-a fost asistent universitar. Ci doar matrimonial:))

alina spunea...

Innu, curiozitatea asta feminină e demențială, aproape că mi-a făcut la fel de mare plăcere să citesc comentariile, ca și textul tău.

Deși la text încărcatura emoțională a fost clar mult mai mare - așa că mie mi-a fost suficientă stârnirea amintirii, chiar nu mai are importanță identitatea reală a personajelor! :)

Marian S. spunea...

Al naibii Mac, face si Flirtwood acum. Astept si replica Flirtwood PC.
Apropo, m-am intors dintr-un concediu timpuriu dar benefic. Asa se explica lipsa mea - noroc ca lipsea si internetul pe acolo. Sunt negru dar nu de suparare... am auzit ca pe aici a fost jale dar va rog sa nu ma invidiati prea tare, multumesc.

ilinca dima spunea...

m. era brunet, usor grizonat, ochi caprui, inalt, bine facut
si ff sarmant :)

Xelomon spunea...

O scurta si seducatoare piesa de teatru :)
Multumesc ca m-ai adaugat in Blogroll.

innuenda spunea...

Alina, ce să fac, încerc să satisfac tot felul de așteptări!:))

Marian,nu te invidiem, ne bucuram ca îți place Muborg!:)) Las ca acum incep si vacantele noastre. Nu mai e mult.:)

Ilinca, melanjul ăsta dintre șarm și inteligență este letal. Dacă mai are și ceva expresivitate în ochi, sau niște buze frumos conturate, e plin locul de victime!:)))

xelomon (ce ciudat să-ți zic așa!), îmi place mult ce scrii tu acolo. De altfel, am găsit la tine și alte bloguri pe care aș vrea să le citesc permanent, dar nu știu de ce nu mi te-a primit blogrolul decât pe tine. Spre exemplu, am băgat-o de vreo 3 ori și pe aproapealb, dar nu mi-a apărut. Nu știu care e misterul. Am și șters un blog ca să am loc, dar nu a fost asta. Mi s-a mai întâmplat cândva. Poate mă ajută cineva care se pricepe mai mult.

alina spunea...

Innuenda, m-a mânat curiozitatea să arunc o privire și eu la Xelomon și Aproapealb, iar cel din urmă blog m-a cucerit atât de tare încât, deși clar nu am timp să citesc așa multe bloguri, am pus-o și în blogroll la mine. Nu apare pentru că nu are un titlu/descriere pt blogul ei, trebuie să-l pui manual, oricum există link acolo :).

Xelomon spunea...

Innuenda, poti sa-mi zici Buburuza (melancolica), ca pe Y360 :)

AproapeAlb mi-a disparut si mie, dar adaug cu incapatanare.

Oana S. spunea...

Primiti cu leapsa?:)

Suntem inconjurati de tot felul de oameni. Cu unii ne petrecem mare parte din viata, cu altii ne intersectam din intamplare si uitam ca i-am intalnit.

Nu am pretentia ca am inventat apa calda. Nici cuvinte mari, precum "recunostinta" sau "altruism. Nici macar leapsa pe bloguri. Doar ca sunt momente in viata in care simti nevoia sa te asezi cu capul in maini pe banca lui Iona din mijlocul marii, sa te reanalizezi si sa multumesti cuiva pentru ceea ce esti, lasand la o parte bariere impuse de timp, mandrie, principii, concurenta. Care sunt cei cinci oameni care, direct sau indirect, v-au ajutat sa deveniti cea de azi?

innuenda spunea...

alina, eu am reusit altfel, introducand adresa unui articol.

xelomon, păi cum facem că mai avem o buburuza în familia blogspot? E drept că asta nu e melancolică:)) Deci...cum îți zicem?

oana,nu cred că am astfel de oameni. Fiecare om pe care l-am întâlnit și-a pus amprenta pe mine. Dar am avut un parcurs sinuos și aproape simetric. Nu am cinci cotituri de care să fie responsabili 5 oameni.

Anne spunea...

Frumos :)

varanus spunea...

I like it. Şi numele îmi place. Cam totul e pe-aproape de valorile mele dragi. Facem un schimb de linkuri pe blogroll?