miercuri, 8 iulie 2009

Poezie pe un colț de lume

Mi s-a părut într-o zi că te zăresc. Erai așa și pe dincolo. Un colț al cămășii tale albe rânjea zeflemitor la rochia mea de casă. Așa ca m-am ascuns iar după zid.
Când m-ai strigat, mai târziu, era deja vară. Aproape că începuseră să miroasă a dulceață trandafirii din tapet. Ți-am pus în palmă o cafea neagră și un cub de zahăr alb și am privit prin tine până hăt, dincolo. Știi tu.
Mi-amintesc că te-ai ridicat întinzându-te ca după somn. Mi-ai luat mâna și i-ai trecut cu buzele podul din palmă. Și cum îți sprijineai pleoapele de sus de genele de jos am crezut că ai obosit să fii complicat...
Apoi nu mai știu. În spatele casei se auzeau câinii lătrând și nu mă gândeam decât că o să mai latre o vreme. Așa latră ei după străini.


A case of you
Asculta mai multe audio Muzica

36 de comentarii:

motanes spunea...

Da.

Liz spunea...

Il simt trist, oarecum, dar fantastic de frumos scris... trebuia sa zic complimentul asta... deci m-am scurs pe spatarul scaunului citind poezie pe un colt de lume...

pantacruel spunea...

nici poezia asta nu este despre autor, innu? :p

innuenda spunea...

Motanes, o fi de bine!...:)

Liz, ”totuși este trist în lume”! Dar mă bucur de reacția ta. :)

Panta, totul este despre autor. Doar de acolo vine.:)
(...mă, tu vrei detalii sordide!:)) )

pantacruel spunea...

esti pe aproape. vreau detalii 'alberto sordide' :)

Carlitos spunea...

De cand am renuntat la tigara si cafea, noroc cu visele tale... sunt cele mai frumoase momente ale diminetilor mele.

elite spunea...

Doamne ce frumos ai scris!Mi-au ajuns randurile tale la suflet,l-au linistit si au mers mai departe...

motanes spunea...

Da, e de bine. Dar mi-e cam frică să te laud. :P

anadana spunea...

dimineata a fost...prea de dimineata;la amiaza mi-a venit sa plang; acum mi-e sufletul greu.De vina-s toate si nimic, de vina-i cuvantul din coltul de lume al Innuendei.

innuenda spunea...

panta, păi nu-i drept: vreau să-ți văd fața când ți le zic!:))

Carlitos, nu mi-a mai spus nimeni de mult că a făcut dependență la mine!:))

Elite, Doamne, dar ce frumos ai comentat!:)

Motanes, te rog, simte-te liber să mă lauzi, așa cum eu promit să mă simt liberă să mă bucur!:))))))

Anadana,fii bărbată!:))
Nu vreau să deprim pe nimeni, vreau doar să scoatem poezia din propriile nostalgii.

Marian S. spunea...

Deci da. Lăvuri, luluuri, tangouri.
Am şi eu o mare rugăminte, INNU. La începutul unor astfel de postări să scrii mare: A SE CITI DOAR SEARA ÎNAINTE DE CULCARE. DACĂ APAR MANIFESTĂRI PLĂCUTE ADRESAŢI-VĂ CUIVA.PENTRU SĂNĂTATEA DUMNEAVOASTRĂ EVITAŢI EXCESUL SI NU CUMVA SĂ CITIŢI DIMINEAŢA ÎNAINTE DE SERVICIU.
(Păcătosul de mine aşa a făcut şi cred că ziua de azi e pierdută, profesional vorbind).

thea spunea...

EXCELENT! Aici la mine, pe coltul asta de lume ploua, atmosfera numai buna pentru citit poezii cu un anume parfum....

Carlitos spunea...

Marian S., s-ar putea totusi sa fie un mult mai mare castig, daca lasi sa primeze starea de spirit in fata concentrarii la job. ;)

carlitos spunea...

Innu, ti-am dat o leapsa, pliz bucura-te de ea! ;)

zuzeta spunea...

maaai
ce joc de alb si negru cu parfum de amintire!
strainii raman straini si-n cele mai familiare clipe. noroc ca-i latra cainii. uneori numai asa le aflam gandurile.

insemnarea ta are gustul cafelei(negre) ce-o beau in miez de noapte. si-mi place.

innuenda spunea...

Marian, nu înțeleg: te plângi sau te lauzi?:))

Thea, coffee, thee, me?:))

Ah,Carlitos,eu îți mulțumesc pentru că te-ai gândit la mine, dar...
... o să spui că nu-s fată de comitet, însă nu mai joc de multicel jocul ăsta. Pe la începuturile blogărelii, când eram și eu new-kid-on-the-blog, da, mă distrau. Între timp, am depășit vârsta.:P

Serios acum,am mai spus-o pe blog: nu-s deloc un fan al socializării de tip-leapșă. Fiindcă, nu pot face nimic dacă nu vine din mine și aș face-o doar de complezență, politețe sau plictiseală. Or știu că nu ai vrea asta.:)

Zuzeto, dacă ai ști câtă vreme nu am auzit câinii ăia!!:) Stai să-mi aduc și eu cafeaua și povestim...:P

Marian S. spunea...

Vaaaai de mine, nu MĂ laud ci TE laud.

carlitos spunea...

ok, no problem... nici eu nu ma dau in vant dupa ele, dar asta era despre locuri frumoase de vizitat si ma gandisem direct la tine, pentru ca n-am uitat de proiectul tv al sotului tau (care, bwt, la cluj nu se prinde :( ).

eu mi-am facut "datoria", de la mine a plecat. :))

motanes spunea...

S-a făcut a 2-a zi. Mi s-a făcut foame. :P

Ghem spunea...

foarte fain:)

deyu spunea...

Câinii nu au amintirea oamenilor. Oamenii nu latră la străini, doar se uită cu ochi străini...

Alter Ego Blog spunea...

Superb !!!

Marian S. spunea...

Ce misto e in concediu, stai la soare, nu mai comentezi pe bloguri...

motanes spunea...

Mie, unul,îmi este dor de Innuenda...

alina spunea...

Si mie. :)

anadana spunea...

...si mie!

Marian S. spunea...

Dacă nici aşa nu merge atunci să punem mîna pe telefoane.

innuenda spunea...

carlitos, știu treaba cu emisiunea, din păcate e ora când stațiile locale emit.

ghem și alter ego, mulțumesc.

deyu, câinii miros,însă, mai ușor străinii!:P

marian, eu lucrez în vacanța asta a altora :))

anadana, motanes, alina, nu prea mai reusesc să mă adun în fața calculatorului. Când nu lucrez, ies pe afară sau dorm. Am nevoie disperată de o vacanță. Oricum, vă pup cu drag pe toți:)

Anonim spunea...

Tot astept sa apara un articol nou, dar nu mai apare

innuenda spunea...

Lăsați vorbele frumoase să iasă din anonimat!:))

O să scriu...

NEGROIU spunea...

Cuvinte-pictură.
Iote că se poate sensibil şi fară patetism inclus. Plăcut la mine scrisul tău... :)

motanes spunea...

Am visat că stăteam de vorbă cu tine şi că-mi spuneai că ai un text nou pe care trebuie doar să-l corectezi, după care să-l pui pe blog. Te ajut la corectat sau te descurci singură tovarăşa profesoară?

innuenda spunea...

bogdan, placut și la mine treaba aia... cuvintele-pictură! :)

motanes,corectez cu creionul roșu chimic!

rrimuna spunea...

ce frumos :) textul ăsta mă face să mă gândesc la melodia Island (Heather Nova)

innuenda spunea...

N-o știam. Mi-a plăcut, rrimuna. O să ascult mai multe piese. Mai poftim!:)

Marina spunea...

frumoooos spus totul..si exact cu intensitatea cuvenita cuvintelor in fiece moment ;)