vineri, 3 iulie 2009

...Yes I loved you dearly


Diamonds&rust
Asculta mai multe audio Muzica

11 comentarii:

anadana spunea...

:) :) si o lacrima...

verbiaj. spunea...

multumesc. am ascultat-o de trei ori la rand si acum astept sa mai pui si altele.

innuenda spunea...

Anadana, Verbiaj, mă bucur că vă place. Este una dintre melodiile mele de suflet. În general îmi plac melodiile care au și o poveste dincolo de acordurile lor. Fie că este una spusă în versuri,prin cuvinte, fie că este o poveste spusă prin note, una pe care ți-o construiește audiția melodiei respective.

Mai pun.

shalimar spunea...

cred ca la un moment dat o stiam pe de rost. una dintre putinele.

innuenda spunea...

shalimar, și eu o știu pe de rost! Poate ne întâlnim odată să o cântăm împreună!:))

shalimar spunea...

spune drept, tu vrei sa te razbuni pe cineva? :)) iti trimit o caseta.

motanes spunea...

Ascult...şi-ascult. Ascult. :)

innuenda spunea...

Shalimar,a naibii intuiţia feminină!:D

Motanes,asta sună cam ca-n moartea căprioarei "mănânc şi plâng...mănânc":))

Carmen spunea...

..este incredibil de misto piesa asta. o uitasem. ca o ghilotina am simtit-o acum. thanks!

Vintagedresser spunea...

"te-ai transformat într-un infinit nimicul meu"

innuenda spunea...

Carmen, sper doar că nu a căzut capul nimănui de la ghilotina asta!:))

Vintage (îmi place vintage, apropo, inclusiv muzica), pe cine citezi tu acolo?:)