sâmbătă, 8 august 2009

50 ways to leave your lover

6 comentarii:

anadana spunea...

Da...:)

Ghem spunea...

..atat de usor..

Marian S. spunea...

Neeeea.... nu aveti atita inspiratie cit a avut fosta mea.
Deci metoda 51: amenintarea cu plecarea si facutul bagajelor pe la 2 noaptea. Cum am reactionat eu ? I-am indeplinit dorinta.
Definitiv !

innuenda spunea...

Am descoperit melodia asta și mi-a plăcut. Deși trebuie s-o deguști, nu e genul de impact imediat. E o melodie ”antimucalită”. Are în ea așa niște ritmuri liniștite, împăcate, în maxim dezacord cu povestea.

În rest, sunt mii de moduri de a te despărți de cineva și niciunul ușor.:)

Ioana spunea...

:)

innuenda spunea...

Ioana, când am văzut zâmbetul la comentarii, eram ușor derutată. Cum se comenta la atrocitățile alea din videoclipul cu Franța sub teroare, am crezut că la acel articol zâmbeai. Dar m-am prins că aveai alt motiv.:)