marți, 18 august 2009

Cum ce fac?!? Lucrez! :)

33 de comentarii:

pantacruel spunea...

autoportret? :)
si eu ma (pre)ocupam cu asa ceva, pe vremuri. intr-o noapte, m-am visat chiar van gogh. eram urecheat de dali! :p

motanes spunea...

Mi-au plăcut ochii şi nasul. Ai desenat pe perete? :)

Marian S. spunea...

Te-ai apucat si de pictura ? Super !
Nu stiu daca e chiar corect dar la mine se vede o tigara in coltul gurii. Poate ma insel eu si e doar o umbra...
Scoate-o de acolo daca vrei sa raminem prieteni.

innuenda spunea...

Panta,da, așa mă văd eu cu ochii închiși!:)))
îmi place să desenez/pictez dar chiar van gogh nu m-am visat niciodată. Este doar un hobby nu o aspirație.

Motanes, am desenat pe pânză, pe care am dat un fond vintage, cu vopsea în ulei.
Voiam să fac ceva care să arate ca o fotografie în sepia, veche, dar care să aibă unul-două accente surprinzătoare de modernitate în ceea ce înfățișează.
Tunsoarea și țigara în gură mi s-au părut tocmai bune pentru modernitatea pe care o căutam și care trebuia să fie cam ca ceasul tipului din filmul ”Undeva, cândva”, nu mai mult.:)

Marian, dar pictam de câțiva ani buni! Țigara nu o scot...vezi explicațiile de mai sus. Asta e artă, nu principiu pe pânză!:)))

anadana spunea...

"Aerul", expresia, miscarea imperceptibila a genelor, (palaria!)...da, esti tu, Innuenda!Imi place!

innuenda spunea...

Și tu, Anadana?! Hahaha, hai că sunteți nostimi!:)))

loristiuj spunea...

wow! jos pălăria, doamnă!
(pălăria mea, of course! :-)

mi-a plăcut! atât de mult... încât am mărit de vreo 3 ori poza ca să văd detalii...

innuenda spunea...

Lori, mulțumesc, dar e o biată schiță în creion obișnuit, care va fi acoperită de culoare. Cândva...:)))

Întâi m-am jucat cu creionul pe o coală de scris ( cea sprijinită de tablou, în stânga, jos, evident:)) ), apoi am desenat-o la scară mare, pe pânză, ca să-mi completez galeria de fete cu pălării (vezi Gorgona mea).

verbiaj. spunea...

vad ca alunita a la cindy crawford n-a observat-o nimeni, asa ca va atrag atentia.

innuenda spunea...

Ecce homo!:)))
Mulțumesc, verbiaj, pentru subtilul argument în apărarea mea. Deci e Cindy!:D

alina spunea...

Lucrezi frumos, Innu! :))

innuenda spunea...

Întotdeauna când am treabă multă (cum e perioada asta, în care nu mi-am putut lua vacanță, având procese peste vară ) simt nevoia să trag chiulul. Să fur un timp, numai al meu, chiar dacă, fiind cu lucrările în întârziere, chiulul mă costă nopți pierdute. Ca asta, de pildă. Căci mâine (azi) am instanță.:)

alina spunea...

Ha ha ha ... înseamnă că avem (și) asta în comun. Pe mine când mă doboară treaba fac la fel - iau o pauză! :)))
Da' io vorbeam serios când ziceam că lucrezi frumos! :)

Xelomon spunea...

Imi place forma buzelor si cred ca ai talent. Ai putea lucra asa mai des ;)

innuenda spunea...

Xelomon, hai că-i bună treaba: lui motanes i-au plăcut ochii și nasul, ție gura, lui verbiaj alunița...Dacă-i place cuiva părul și pălăria, m-am scos de-un întreg!:)))

deyu spunea...

ia uite ce frumos stii si sa desenezi :D. u are a box full of surprises , Innu :D

innuenda spunea...

Deyu, pune-mă să desenez cai și îți vei schimba părerea. Ori fac niște ciudățenii cu picioare scurte, un fel de cai-șoricari:))), ori niște dihănii neidentificabile prin vreun atlas zoologic!:D

anadana spunea...

pai, da, asa vezi tu caii" cu ochii inchisi"...:) Nici n-ai observat ca-mi placea (si)palaria!

innuenda spunea...

Ah, cum mi-a putut scăpa, anadana!:)

hadean spunea...

ai. ţucu-te, că fain m-ai scris la blogroll :-)). ai grijă la ureche, da? şi vincent a inceput tot aşa, azi un autoportret, mâine o floare de soare...:-)

innuenda spunea...

Asta cu țucu-te e mai din nord. Bate-n Maramu' sau mi se pare mie?:)
Oricum, e simpatică expresia!

Cu urechile stau liniștită! Au fost ele aeroplane când eram mică și s-au îndreptat. Ce li s-ar mai putea întâmpla?! :D

Și mai potoliți-vă cu autoportretul ăla, că mai am puțin și încep eu însămi să-mi caut asemănări! Nu vă puneți cu vanitatea omului! :)))

deyu spunea...

pe cine intereseaza de cai cand faci niste chiprui asa misto?:D zau asa :D

anadana spunea...

18, 19, 20, 21, 22, 23, 24...ce mai lucrezi?

innuenda spunea...

Anadana, îmi ia mult coloratul!:))) Numai la mare este cu...colorata mâine-i gata!:D

Pisicot spunea...

Breton. Mişto.

anadana spunea...

uneori nuanta(:)) e greu de gasit...

innuenda spunea...

Pisicot, de la o vreme se impune!:)))

Anadana, daaa, și după ce mi-am găsit nuanța mă gândesc să o schimb!:D

zuzeta spunea...

alooo, mai lucrezi mult?!

Marian S. spunea...

Dumnezeu a creat lumea in SAPTE zile si unii fac un tablou intr-o luna. Ce oameni, dom`ne, ce oameni !

motanese spunea...

Ce ziceai că faci? :P

innuenda spunea...

Ziceam că sunt plecată-n vacanța număru 1. La mare, la soare. Azi e ultima zi și apoi mă întorc în țară. Stau câteva zile și o șterg în vacanța număru 2. Turisticăreala.:)

Dar am capul plin de...materiale.:)

anadana spunea...

ma gandeam eu...Concediu placut in continuare!

Anonim spunea...

nevoia de a verifica:)