duminică, 6 septembrie 2009

C O R N E L I A : )

Eram la plajă în Antalya. Și cum mă uitam eu pe cer și consortul în fundul șepcii de căpitan care îi străjuia fața întinsă, chipurile, la soare, numai ce descifrez printre gene și pupile micșorate de căldură o adunătură românească de litere. C O R N E L I A, scria tocmai acolo sus, în înaltul cerului, pe panza unei parașute galbene, decorate cu un emoticon zâmbăreț.

Și după ce-am chicotit și m-am minunat, m-am întrebat dacă nu cumva ideea genială i-o fi aparținut vreunui fost iubit, răzbunător, al doamnei. Pentru că eu, din acea zi, de câte ori vedeam nostima arătare deasupra Mediteranei, de-atâtea ori exclamam: ”Uite-o pe parașuta de Cornelia!”

18 comentarii:

elite spunea...

clar ca nu ti-ai lasat umorul pe plaja!Bun venit!

loristiuj spunea...

:-))))
mda, aşa e!

motanes spunea...

Invidie muierească... :D

pantacruel spunea...

draga cornelia,
ca sa nu zic... 'scumpa parasuta cornelia'. si tu ai chicotit carevasazica! :)
fiecare, insa, dupa posibilitati :p

innuenda spunea...

elite, nici măcar pielea! :)) Bine v-am găsit!

lori, sper că nu râzi de Cornelia. Auzi ce zice motanes...:))

motanes, deci crezi că parașuta a fost creația unei rivale a Corneliei?:)) E o idee!:D

pantacruel, vrei să-i spui ceva Corneliei sau mie? Că n-am înțeles...:P

pantacruel spunea...

nu mai stiu care-i violeta si care-i corneleta. glumeam, fato! :p

anadana spunea...

vai, vai, ce oameni! Pai,Cornelia era numele IUBITEI parasutistului...pe care el, indragostit, il purta pe aripi de vant etc. in inaltul albastru etc.etc.

innuenda spunea...

Ăăă, uite, vezi, confuziile de genul ăsta îi fac pe artiștii străini veniți la București să salute sala cu hello, Budapest!:D

Hai, dacă glumiși ești iertat, numa' vezi că panarame nu-i totuna cu paronime...!:D

innuenda spunea...

Anadana, aiurea, de fapt era doar un alt ”resort” de 5 stele. M-am interesat!:)

pantacruel spunea...

:)))

alina spunea...

sa va fie de bine vacanta! si sa ai bateriile incarcate o lunga vreme! :)

innuenda spunea...

Alina, mulțam! Dar mai avem baterii de incărcat!:)))

Bogdana spunea...

innu, cat am terorizat-o eu pe mama in momentul in care m-am decis sa imi fac sejurul la .... cornelia :)

asta se intampla acum vreo sase ani, si si acum se uita urat la mine cand ii amintesc ca are nume de hotel :)))

innuenda spunea...

Bogdana, atunci să nu-i spui nimic de faptul că ăia au scos și parașute cu numele ei!:)))

aproapealb spunea...

:)))))))

innuenda spunea...

aproape amuzant, nu?:-)

Bogdana spunea...

doamne fereste :))))))

buburuza75 spunea...

Cornel,ia! Şi Cornel a luat, după pofta inimii... :)))