miercuri, 16 septembrie 2009

Cam așa a fost...













34 de comentarii:

Carla spunea...

[sigh] oftez cu necaz si tristete...

ZuZu spunea...

Cam frumos :)

innuenda spunea...

Carla, deci suntem două care oftăm!:) Eu nici nu mi-am desfăcut bagajele si deja am intrat în...pâine. Mai vreau vacanțăăă! (Planific deja un weekend metropolitan european despre care al meu habar n-are!:D)

Zuzu, mie mi-a plăcut la nebunie Malta. Chiar și ceea ce ar fi trebuit să mă enerveze mi s-a părut pitoresc.:)

anadana spunea...

deci: marea - minunatie! si stradutele vechi si inguste - alta.si banuiesc si altele,nu-i asa? Sa-ti fie de bine, Innuenda!

innuenda spunea...

Te pup, anadana și mulțam. Malta are așa un parfum de te teleporteaza in altă epoca. Ești yankeu la curtea regelui Arthur.:))

deyu spunea...

Îmi inchipui greutatea cu care te-ai lovit cu lumea gri de Bucureşti. Dar măcar ai amintiri să te înfrupţi. Foarte frumoasă Malta...

motanes spunea...

Vrei să-ţi zic: "ce frumooooos e acolooooo" sau "vreaaaau şi eeeeeeu".
Ei bine, "Mă bucur că te-ai întors în România" :D

innuenda spunea...

Deyu, nu așa se întâmplă de fiecare dată?:) Dar, mă acomodez eu.

motanes, esti drăguț! Data viitoare, știi...:)))

loristiuj spunea...

oooooo, daaaaaa! Deci, da! :-)

innuenda spunea...

:)

alina spunea...

Pai pare sa fi fost cam frumos. :) Welcome back si sa va fie de bine.

hadean spunea...

frumos. cât despre intratul în pâine, am pățit la fel. am ajuns în cluj pe 19 august la ora 3, la ora 9 deja munceam. dar mai rezolv eu cumva o săptămână pe cine știe unde, până la iarnă:)

innuenda spunea...

Alina, mulțam. A fost frumos. Anul ăsta am avut două vacanțe aproape una după alta. Poate de asta îmi revin așa greu.:)

Adi, e simptomul vacanțelor reușite. Cum ajungi acasă, ți-o promiți pe următoarea, ba și cauți să ți-o planifici. Exact așa am făcut și eu. Știind că nu mai are cum să-și ia soțul meu liber, și că pe mine m-au prins termenele din urmă, am pus ochii pe un weekend undeva, într-un oraș european, poate o capitală.:)

Dar lasă, că toamna trece repede și acuși-acuși planificăm vacanța de iarnă. Eu aș merge în Maramu'iarna asta.:)

anadana spunea...

Paris ...:)

innuenda spunea...

Hahaha, tot ce se poate, anadana. Nu e exclus. Chiar deloc!:D

motanes spunea...

Nu vă supăraţi, ceasul dvs arată tot 02:17? Vreau să-l pun să sune, să nu ajung cu întârziere la slujbă...

Dar aş prefera ora României; Malta nu se mai poartă. Mulţumesc pentru amabilitate. :D

innuenda spunea...

:))) Nu știu, motanes, că pe la orele alea eram in pat cu febră.
Da-l potrivim noi până la urmă.:)

pantacruel spunea...

ce-as mai putea spune, innu? e mai frumos in malta decat in poiana brasov... :p

pescarusul argintiu spunea...

Frumoasa cronica malteza in imagini!
Acolo timpul pare ca nu se grabeste deloc...
La cat mai multe si mai incantatoare vacante!

motanes spunea...

Promiţi exclusivitate la interviu? "Prima bloggeriţă cu AH1N1"

innuenda spunea...

Panta, asta e din categoria ”pe cine iubești mai mult, pe mama sau pe soția ta”. :)) Poiana e poiană și Malta maltă.

Pescărușule argintiu, mulțumim poftim!:)

Motanes, doamne ferește!! Ce-ai?! Nu știi tu oare că mi-s oleacă ipohondră? Și nu mai râde de suferința oamenilor!:))

zuzeta spunea...

hm, a fost cam bine. si bine te-am (re)gasit :)

Catalin spunea...

Pai n-a fost rau deloc.. :D

Cocolin spunea...

frumos!
te-ai hranit :) atata albastru si atata pitra cubica! ai sufletul plin

innuenda spunea...

Zuzette, bine-ai revenit si tu! Vin să văd cum a fost în Greece?:)

Cătă, clar că nu! Îmi propun să mă mai întorc în Malta, poate chiar anul viitor. Mi-ar plăcea să cobor din autobuzul ăla Leyland, în toate stațiile și să bat la picior toate satele și orășelele Maltei, cu o cameră foto deșteaptă.
De fapt am făcut asta, dar am apucat să cutreier doar 9. Mai sunt multe de descoperit.

Cocolin, bun venit pe la mine!
Recunosc, m-am hrănit! Dar mai vreau!:)))

Nea Costache spunea...

Splendide imagini! E normal sa-ti vina greu dupa ce vezi asemenea frumseti, sa incepi brusc serviciul! Acomodarea cu serviciul, acum, dupa un concediu minunat se face mai greu dar e musai sa te reobisnuesti!
Stii care este cel mai acru vin?
Raspuns: Vin din concediu!
Un sfarsit de saptamana reconfortant!

innuenda spunea...

Nea Costache, să le dea Dumnezeu sănătate la judecători că-mi fac acomodarea lină. Dacă mai ține greva in Bucuresti si săptămâna asta care vine, eu mă declar mulțumită!;)
Hai c-a fost simpatică asta cu vinul cel mai acru!:)))
Dar, ia, uite și-un vin dulce: vin Sărbătorile!:)

verbiaj. spunea...

vin sarbatorile de fiecare data cand innuenda posteaza ceva nou.

innuenda spunea...

Verbiaj, mă răsfeți sau mă cerți? :))

verbiaj. spunea...

ma gandeam eu ca asa o sa sune. de data asta, pentru ca e duminica, ma opresc la prima varianta.

Cocolin spunea...

mereu vin pe la tine dar nu las urme :)

innuenda spunea...

verbi, da'anafură ai luat?:)))

cocolin, de unde și numele!:)))

umma spunea...

Innu, drago, de la minele de acum doar un zambet. Minele de maine poate o fi in stare si de cuvinte. Deci :)

innuenda spunea...

Well, umma, iată că se poate să rămână fără cuvinte și cei care au toate cuvintele la ei.:))