marți, 8 septembrie 2009

CONFIDENTIAL







15 comentarii:

pantacruel spunea...

ce țară, ce țară? :D

innuenda spunea...

Malta, Malta! Stăm în La Valetta și avem o panoramă asupra portului de îți taie răsuflarea. Abia așptept să văd cum arată noaptea. Dar pun poze.:)

deyu spunea...

cat de fain :X

ZuZu spunea...

Oau ce fain :D Aproape ce mi-e ciudă când aud de panorama aia :P

pantacruel spunea...

abia astept sa vad cum arata zambetul cinic al celei care a vazut malta noaptea! :)

Pisicot spunea...

Malta, da! Să-ţi fie de bine :)
M-aş întoarce acolo cu plăcere.

Monica spunea...

Stim foarte bine ca fotografiile sunt facute la tine acasa, nu ne mai duce pe noi cu zaharelul, ok?
Sedere placuta!

anadana spunea...

as vrea sa beau o cafea pe balconul tau cu vedere la mare...

bek00letz spunea...

Uite cum iti indepartezi cititorii :-)) . Pai e frumos sa stai in Malta la soare cand pe noi ne macina ploaia si traficul bucurestean?!

elite spunea...

Distractie si odihna maxima.Pupici1

another cherry spunea...

wow, arata demential. draga mea, te rog frumos de tot sa mai pui.

gabitza spunea...

Foarte frumos! Vacanta placuta!!
Si...asteptam poze:)

innuenda spunea...

To all: Mulțumesc tuturor. Malta e o experiență interesantă despre care o să vă spun mai multe intr-un post viitor. In seara asta o sa pun fotografii noi. Acum 2 seri am incercat sa postez un video, dar nu mi-a ieșit manevra, asa ca m-am dezumflat. E slaba conexiunea wireless. Mai încerc.
Vă pup, mă duc să explorez.:)

loristiuj spunea...

wow! superb! vacanţă plăcută! :-)

motanes spunea...

Ăia traşi în ţeapă mi-au plăcut cel mai mult.

Altfel, nu dispera, am vorbit cu cine trebuie şi ţi-am pus nişte toamnă deoparte. Deci, nu se termină până te întorci.