luni, 8 februarie 2010

Undeva între Ziua Îndrăgostiților și Ziua Cârtiței

Uneori dragostea e o pasăre mică, de jucărie, pe care o apeși pe aripă ca să cânte. Primești, totuși, cu un zâmbet entuziast armonia ei previzibilă. Ca și cum cântecul înșurubat în pasărea aceea caraghioasă ar fi un lucru nemaiauzit.

Apoi treci strada către o altă zi, scrisă mai puțin citeț în calendar. O zi fără personalitatea de ciocolată cu lapte și miere a lui 14 februarie. Fără petale de trandafir, fără inimioare, fără lăvuri-luluuri-tangouri. O zi anostă din punctul de vedere al iubirilor ritualice, care se împlinesc la dată fixă... O zi ca cea de azi.

Și atunci se poate întâmpla să-i spui te iubesc și el să treacă pe lângă tine ca pe lângă o melodie siropoasă și să te închidă, cu tăcerea lui, exact când tu ai fi vrut să te dea mai tare.

Uneori dragostea e tot ce nu a mai rămas.

8 comentarii:

pantacruel spunea...

innunenda,
sa stii ca unii barbati, inclusiv eu, obisnuiesc sa sarbatoreasca doar ziua cartitei :p

innuenda spunea...

:))) Știam eu că ești special!:D
Atunci există cineva care o să-ți ureze în fiecare zi: Happy Cârtița's Day!:P

Cetateanul Popescu spunea...

Innu, "dragostea nu inseamna numai sa te uiti in ochii celuilalt, ci si sa privesti in aceeasi directie cu el". Uneori se intampla sa nu clipesti simultan cu Celalalt; si doare sa-l vezi cu ochii inchisi. Da' momentele astea trec si tot ce ramane, pana la urma, sunt lungii ani petrecuti privind in aceeasi directie.

Cel putin asta e ceea ce m-a invatat viata pe mine.

nuclearrr spunea...

Eu credeam ca m-am prostit!
O fi "varsta aia" ziceam...ca suntem etichetati, categorisiti, dar e si un picutz de adevar...Ieri o zi intreaga ma gandeam la amorul meu, chestii dintr-astea filozoficoase, dar pe bune, care-mi veneau ca din instinct in cap, in maini, in inima....

anadana spunea...

Eu cred ca dragostea RAMANE...

innuenda spunea...

Cetățene și...cetățeni:p,

Am scris minitextul ăsta pentru că se apropie multhulita Zi a Îndrăgostiților (care mie mi-e simpatică, dincolo de implicațiile comerciale ale sărbătorii, fiindcă nu poate decât să mă bucure că oamenii au ales o zi care să celebreze Iubirea).

Am vrut să subliniez astfel ideea că, pe lângă norocoșii pentru care Ziua Îndrăgostiților e în fiecare zi, pentru că sunt angrenați în relații care-i fac să se simtă fericiți și iubiți, există și ceilalți, mai puțin norocoși, care sunt într-o relație, serbează cu tot dichisul Valentines Day, dar viața lor este, de fapt, una fără iubire.
Iar sărbătorirea Zilei Îndrăgostiților poate fi, pentru ei,speranța în Iubire.
Așa cum era prezervativul purtat în poșetă de Ally McBeal cea care nu se mai bucurase de un secol de atingerile unui bărbat. :)))

anadana spunea...

Onor.instanta, onor.juriu..., Innuenda,imi mentin declaratia.Cu r mare de tipar.Pentru ca eu cred ca in viata nu poti face nimic fara iubire(de oameni,de un om, de mama, de copii, de flori, de meserie, de soare, de mare, de innuende,de cetateni,fie ei si crueli, de cuvant, de D-zeu,de muzica, de...),in zile cenusii, in zile faste, in cele cu sfinti sau cu inimioare, cu sau fara...poseta. :)

innuenda spunea...

Anadana, eu sunt gata convinsă. Iubesc tot ce prind. Lăsați îndrăgostiții să vină la mine!:)