sâmbătă, 20 martie 2010

Câte mile mai are de străbătut Mile

Mile Cărpenișan e un suflet mare. E un Joshua, cu trup de luptător și suflet de copil. Nu-l cunosc personal, dar am simțit asta din tot ce a scris și din tot ce a spus, din tot ce a arătat și din tot ce a încercat să ascundă. Dar mai ales din tot ce-a făcut. Nu întâmplător, cel mai recent articol din blogul său este o campanie pentru viața unui tânăr din Timișoara. Ce ironie a sorții!

Mile a făcut atâtea reportaje emoționante despre războaiele altora, dar astăzi el este cel care are nevoie de un reportaj despre războiul lui. Am aflat în seara asta, de la niște prieteni comuni, că originalul, curajosul, dragul de Mile Cărpenișan se află pe un pat de spital, culmea, tot din Timișoara, luptându-se pentru viața lui.

Am dat o căutare rapidă pe google și m-am îngrozit: veștile proaste despre starea sănătății lui veneau stol întunecat către ochii mei. Erau cuvinte pe care nu le poți întâmpina decât în transă când vine vorba de oameni pe care-i prețuiești...

Am vrut să nu mai citesc nimic. Să acreditez ideea că poate, din dorința de senzațional, niște ziariști fără scrupule s-au jucat făcând metafore negre. Dar apoi mi-am dat seama că, dacă e adevărat, nu e timp de pierdut.

Cineva acolo scria că Mile este la Spitalul Județean din Timișoara și are nevoie urgent de sânge A2 pozitiv. Nu știu dacă mai e de actualitate informația, dar dacă este, să facem totul să-l ajutăm. Mile Cărpenișan trebuie să mai străbată încă multe mile prin viață. Nici nu concep să se oprească tocmai acum.

later edit@ De pe blogul Simonei Ionescu am aflat informații prețioase: despre cum poți dona sânge și despre starea lui Mile actuală.

3 comentarii:

Marian S. spunea...

Groaznic ! Uite acum m-am lamurit de ce nu mai scrie el nimic pe blog, eram curios cum s-a desfasurat seara de 27 februarie.
Cu aceasta ocazie rog sa ma lamureasca si pe mine cineva: daca am grupa 0 (zero) se cheama ca sunt primitor sau donator universal ? Ca mereu ma incurc in chestia asta. Grupa 0 se poate combina cu A ?

innuenda spunea...

Esti donator universal. AB4 e primitor universal, mariane. Dar in articole scria ca daca esti din Timisoara. Acum nu mai stiu.

sorin andreica spunea...

imi pare bine cand cei din breasla celor care slujesc dreptatea au si inclinatii spre scris,haideti in ,,reteaua literara"
peste 4000 de scriitori,poeti si critici literari
cu respect