joi, 10 iunie 2010

Bang-bang-bang!

Există indivizi a căror coloană vertebrală e zgârci.
Pe care-i ține verticali doar demonul care-i posedă și-i umblă de colo-colo, prin locuri depărtate de credință.
Oameni de carne vie, dar spirit putrezit.
Inși care fac din lumea asta un tărâm de nelocuit, populat de fantomele urii, de monștrii prostiei veșnic treze și paiațele invidiei retarde.
Oameni patetici pentru semenii cărora nu le mai sunt de mult asemenea.
Jalnice arătări, a căror semnătură în umanitate este o dâră de melc scârbos.
Indivizi huiduibili care fac societatea să roșească jenată, în preajmă-le.
Niște părăseli umane, niște ratați bătrâni care, fiindcă n-au o viață a loc, privesc pe gaura cheii în viețile altora, cu plăceri de onanist.

Mulțumesc lui Dumnezeu că ei nu mă plac pe mine, dar nici eu n-am de gând să mă complac în voia lor.

9 comentarii:

Cetateanul Popescu spunea...

Innule, Dumnezeule mare, da' ce te-ai mai suparat!...

Cine a indraznit sa-ti tulbure sufletul?? Doar zi-mi, si ma duc sa dau acatiste in biserica inimii mele! ;-)

Marian S spunea...

Exemple ?

innuenda spunea...

Cetățene, deci ne-am înțeles. Tu ești băiatul bun, dai acatiste. De restul se ocupă legiunea ”băieților răi”! :D

Ce drăguț să te îngrijești de sufletul meu!:) De altfel, drăguț ca întotdeauna. De aceea îți mărturisesc ceva: sufletul meu nu mi-l pot tulbura de-alde ”nime-n drum” din ăștia! Pentru gândaci folosesc FLIT. Și gata! :)))

Mariane, oho, și-ncă câte! (Scuzați cacofonia, deși în context o găsesc de-a dreptul inspirată! :D )

Joker spunea...

Intelept final n o intelesei p'aia cu zgarciu?
ce naste din guma tot fresh miroase, vorba poietului

anadana spunea...

Flituieste-i! Nu merita nici macar un cuvintel!Asa ca...bang-bang-bang!:)

innuenda spunea...

Joker, adică n-au verticalitate!

Anadana, fiecare pasăre pe limba ei piere! Bang-bang-bang! :)))

VARANUS spunea...

Simţ că baţi apropontul la băşinoşii din parlament. Aprob pozitiv, dacă-i pe-aşa. Cu vuvuzele multe-n curul lui Băse, pînă i s-o bulbuca ochiul şpanchi de plăcerea de-a struni cum vrea el pre supuşii săi idioţi.

innuenda spunea...

Varanus, orice asemănare cu fapte sau personaje reale este pur întâmplătoare! :D

Marian S spunea...

Un adevăr: viaţa e frumoasă.
Chiar dacă americanii, pragmatici cum îi ştim, au zis o vorbă: life sucks ! Au şi ei dreptate, din păcate.
Dar VIAŢA E FRUMOASĂ ! Cînd nu e frumoasă intrăm la INNU şi citim ceva frumos.
Chiar aşa: păi cîntă păsări în copaci / tu, INNU, oare de ce taci ?