miercuri, 8 septembrie 2010

Sssssst!



24 de comentarii:

alina spunea...

Unde, unde??? Stii de ce? Vegetatia imi seamana cu cea australiana ... si sa nu-mi spui ca esti pe-aici, pe-aproape !!!

pantacruel spunea...

pe unde ai mai umblat, mai, fato? :P

Anonim spunea...

Am primit un discret raspuns la intrebare...e clar: sunt cu capul in nori si sunt fericiti:) ssst!lasati-i sa se bucure de linistea vacantei!anadana cea curioasa

cristina spunea...

Antalya? Vacanta frumoasa! :)

Marian S spunea...

Liniste, Innu CHIAR este in concediu !!!

innuenda spunea...

Oh, Alina, nicidecum. Sunt în banala Turcie, în Antalya- Belek.:)
Dacă mă-ncumet vreodată până-n Australia, te anunț.

Panta, am fost cu părinții mei (și cu soțiorul) în Antalya săptămâna trecută. Pe 5 ne-am întors și pe 9 am plecat din nou, de data asta în doi. Deci vara asta n-am explorat nimic nou. Turcia for ever! :))) Dar avem o scuză: am vrut doar să ne odihnim, să ne bălăcim și să fim serviți. :-)

Anadana-cea-curioasă, na, c-am zis! Stăm cu burta-n sus la soare,în Antalya. Fericiti!:))

Crisule, da, chiar ea! Mulțumim, ne străduim. Deși, ne-am cam săturat. La anul cred că schimbăm cu altă destinație. Nu de alta, dar la cât ne-au crescut pretențiile, văd că nici Rixosul nu ne mai satisface deplin. :)))

Mariane, da mă, da trece repede, din păcate! Din fericire, însă, mai avem 3 plecari pana la sfârșitul anului. So...să le luăm pe rând! :D

Marian S spunea...

Io mi-am dat seama că nu e în Australia, n-am văzut nici un cangur. Si nici la Miercurea Ciuc nu e, clar.

innuenda spunea...

Hihihi, Mariane, de fapt făceam pozele din marsupiul cangurului, de asta n-a ieșit în fotografii. :))

anadana spunea...

Imi place ochiul tau zambitor:)

Marian S spunea...

Vînd suport special pentru monitoare. Poate fi rotit la 360 de grade, pentru vizualizarea pozelor puse în orice poziţie.

motanes spunea...

mda... madonna leneşă...

innuenda spunea...

motanes, nu-i, bre, nicio madonnă. Sapă și tu mai...Deep cu apropoul ăla! :P

anadana, ți-ai furat-o! :) Dar ai scuze: pălăria, un singur ochi la...vedere, strungăreața...

marian, dar de ce să-ți răsucim cuțitul în rană?! Lasă poza în felul în care este! :)))

motanes spunea...

Bre, pălăria e a Madonnei. :P Strungăreţa e a Vanessei Paradis. Poza e a revistei Vogue, făcută de chiar Karl Lagerfeld. În rest... mi-a plăcut aia cu Deep ;)

Mariane, poza ar fi mai greu de întors. Mă gândesc că ar fi cam dificil să scoli în picioare tejgheaua barului pe care stătea întinsă Vanessa.

innuenda spunea...

Oricum, îmi place de mor! Oare risc să-mi ceara Vogue drepturi de autor? Că dacă da, atunci va trebui să continui să vă oripilez cu moaca mea! :))

Marian S spunea...

Motanes, lasă că o dau eu la întors cumva...

Anonim spunea...

Pai, eu ziceam acolo de ochiul tau zambitor,in poza nu-i zambitor niciun ochi...si aveam si-un zambet cu inteles la sfarsit:)anadana

constanteanul spunea...

hmmm.. si unde lucrezi ?:D

Marian S spunea...

``Oare risc să-mi ceara Vogue drepturi de autor ? ``
Paote ca nu, poate ca da. Solutia e simpla: te echipezi cam la fel si faci o poza cam la fel. Asemanarea e mare si poate fi facuta si mai mare, m-am pacalit si eu in prima faza ! Hai sa-i pacalim, zic.

innuenda spunea...

Mariane, asta cu datul la-ntors a fost bună! :)

Anadana, atunci mi-am furat-o eu! :)))

Constănțene, uneori la cooperativa munca-n zadar, uneori la firma profituri frumușele. De la caz la caz...Da nu-s putred de bogată, dacă asta-ți e impresia! :)

innuenda spunea...

Mariane, oare nu știi tu că întotdeauna copia e mai proastă ca originalul? De ce să mă risc?! :)

Marian S spunea...

Riscă-te ! Noi votăm.

motanes spunea...

Innuenda,mai proastă... exclus. N-am stat eu la bârfe cu Vanessa dar nici IQ de 200 nu mi-a părut să aibă. Pune-o pe ea să scrie doar un sfert din cât poţi tu. Deci, nu.

Mai frumoasă... ştii şi tu cum e: frumuseţea e în ochii privitorului. Deci, ia să vedem!

innuenda spunea...

:-) Multumesc, sunteti draguti. Dar mai bine nu particip la concursul asta. Mai bine mai scriu cate ceva...

motanes spunea...

până mai scrii ceva, mai întâi îţi recomand să ştergi. Ar fi bine să ştergi linkul către simona.revistatango.ro până nu te indexează google ca site periculos din cauza de ceva viruşi pe site-ul simonei. Până-şi rezolvă ea problemele.
pt conformitate: http://www.motanes.ro/wp-content/uploads/2010/09/avertisment.jpg