marți, 15 februarie 2011

Incantațiile unui timp cinic

Am crezut că întreaga lume virtuală a murit odată cu mine. Că-n blogosferă s-a săpat un hău cât facebookul de mare și nimeni nu i-a rezistat. Am fost sigură că vipia a ars deja tot ce fusese odată crud și apoi dulce. Toate atingerile acelea spirituale, toate micile alianțe, toate flirturile nevinovate cu trăirile altora. Și de aceea nici nu am vrut să știu concret unde s-a stins fiecare. Așa cum, în fața unei păpădii în care sufli, ultimul lucru la care te gândești este unde vor ajunge petalele ei de caier moale. M-am abandonat diluției firești a trecutului în prezent cu smerenia cu care am acceptat cândva că nu sunt nemuritoare decât pentru cei care mă iubesc.

Și apoi, dintr-o dată, am aflat că toată acea lume este încă în picioare. Așa cum o știam. Doar incantațiile unui timp cinic au făcut-o să stea împietrită, în așteptarea sărutului care să o retrezească la viață. Pentru mine, astăzi, timpul și-a pierdut cinismul.

27 de comentarii:

Andrei spunea...

Suntem tot aici :)

innuenda spunea...

Știu. Mă bucur să vă regăsesc! :)

Liz spunea...

Aici. Te asteptam. La fel.

Dorian Duma spunea...

Adevarul e ca lumea moare odata cu fiecare individ. Se sfarseste. Nu vin cu detalii, sper ca intelegi la ce ma refer.
Unde ti-e palaria aia hoata?

varanus spunea...

Nu te lăsa! Fii innuendă pînă la capătul lumii!!!

xxl spunea...

Da dom'le, cum se mai schimba lucrurile, dar de fapt raman aceleasi! :))

innuenda spunea...

Liz, is all about frienship! :)

Dodu, dar dacă și reînvie cu fiecare individ, suntem salvați! Pălăria aia trăiește cu mine în casă. Dar are și ea dreptul la o vacanță! Plus că ochelarii îmi ascund o față mai recentă!

Varanus, numai până la sfârșitul lumii pentru care să fii innuendă ar putea fi un atribut esențial! :0)

XXL, dar asta-i de bine, puțină stabilitate nu strică!:-)

cățelul alpha spunea...

Nu mor cîinii cînd vor caii. :P

Marian S spunea...

A, bine ca macar ai stat ``in stare de Craciun`` ! A fost cea mai inspirata idee, cea mai buna solutie, cea...

innuenda spunea...

Alpha, nu mor, nu mor! Mai ales căinii alpha!:-)

Mariane, bine că n-am fost în stare de orice! Că cine știe unde ajungeam! :P

motanes spunea...

Eram sigur. :)

Anonim spunea...

Stateam cuminte tot aici, poate-poate cinicul trece si nu ma vede...da' de unde,ochelarii mei n-au lentile fumurii :)anadana

innuenda spunea...

Motanes, anadana, mă bucur să vă regăsesc: preciși și cuminți! :)))

Cetateanul Popescu spunea...

Innu, mi-a fost dor de gustul dulce-amarui al amintirilor tale despre universuri paralele, de literele tale piparate, de finalurile tale de vata-de-zahar...

innuenda spunea...

Cetățene, ce mai pot spune la așa niște vorbe de întâmpinare, decât”și mie mi-a fost dor de tine”! :-)

cristina spunea...

Innu, de ce nu m-o lasa sa te follow si eu pe site-ul ala legat cu Facebook? Ca sa marchez si eu bucuria ca te-ai intors :)

innuenda spunea...

N-am nici cea mai vagă idee! Nu te lasă să-i dai follow de pe blogul meu (din dreapta) sau cum, că pe lista care se deschide în networkedblogs te am?

cristina spunea...

Nu ma regasesc in tabloul din dreapta. Oricum, stiu unde sa te gasesc.

Marian S spunea...

Ia s-o vedeţi voi acum cum intră ``în stare de Paşte`` şi mai scrie după 26 Aprilie... of !

innuenda spunea...

Cris, am văzut că nu te vezi și aici...

Mariane, ho, că n-a trecut decât o săptămână! De data asta nu mai scăpați de mine, o să scriu constant. Dar acum am ceva treabă, zău!

o.p. spunea...

Bine ca ai revenit, in sfarsit!

anadana spunea...

of

Nea Costache spunea...

Sarut mana Innu, si eu sunt prezent si vom fi toti odata cu tine, cat ne va tine...netul!
O saptamana plina de satisfactii si realizari!

nuclearrr spunea...

De Ziua Magnificelor Femei,draga Innu,
urarea noastra de la multi ani,
sa nu cedam niciodata cinismului, iar plecarile sa fie tot atatea reveniri! :)

motanes spunea...

Constant zici... O dată pe lună este o constantă. Nu ce mi-aş fi dorit, dar e... ;)
Vezi să nu te ia primăvara pe nepregătite!

innuenda spunea...

Nea Costache, atunci să ne țină...netul până la o sută de ani cel puțin! Mă bucur să te regăsesc optimist! :))

Nuclearr, cum știi tu să învârți vorbele alea, să iasă potrivite! Mulțumesc! :-)

Motanes, pe 1 martie am plecat la Veneția, de unde abia m-am întors. Înainte cu 4 zile mi-au venit musafiri din alt oraș, cu care am batut tot Bucureștiul. Crezi că asta face să fiu scuzată? :)) Uite, pun poze din Veneția, drept răsplată!

Oti, anadana, vă pup! La mulți ani!:-)

innuenda spunea...

Nea Costache, mulțumesc mult pentru felicitare! Încântătoare!Acum am deschis-o! :)