miercuri, 9 martie 2011

Veneția-Carnaval 2011






13 comentarii:

pantacruel spunea...

deci lumea islamica arde si innuenda se da in barci la venetia :p

frumos! ma bucur pt tine :)

xxl spunea...

Tu care masca esti? :)

motanes spunea...

Eu am fost la Cluuuj... ;)

innuenda spunea...

Panta, cât să ducă un singur om greul lumii pe umeri?! :)))

Veneția este o destinație specială în orice anotimp, dar eu am ținut morțiș să fim acolo de carnaval. Și n-am regretat (în ciuda frigului crunt care m-a făcut să las în valiză hainele frumoase cu care am venit degeaba și să umblu înfofolită ca Baba Dochia, cu 7 cojoace. La propriu.)

Xxl, eu îs aia cu melon, din ultima poză. Nu am purtat mască, deși am avut 4 măști diferite cumpărate. M-am mai prostit uneori cu jobenul soțiorului (în zilele când își lua el tricornul), cu un jabou de dantelă...cam așa. Just for fun!

Motanes, ești un patriot! ;) L-ai salutat pe Adi Hădean din partea vechii gărzi sau nu ai dat ochii cu el?

Marian S spunea...

Vorba cuiva de mai sus... şi ea se piaptănă.

o.p. spunea...

Mai ca mi-as pune si eu o masca si as defila asa pe strazi...La multi ani cu ocazia primaverii!

Jocul orb spunea...

Si eu planuiesc de ceva vreme sa trec pe acolo de carnaval. Anul asta n-am avut cum insa am ajuns la carnavalul de la Nice si Sarbatoarea lamailor de la Menton. Cred insa ca Venezia e alta liga :))Ce se intampla exact de Carnaval?

innuenda spunea...

La mulți ani și ție, Oti!

Olivia, toată lumea încearcă să se costumeze, cum poate, măcar cu o mască și să intre în atmosfera aceea fantastică, de carnaval . Dar cei care știu ce presupune carnavalul venețian, își închiriază (cu 370 euro/24 ore) sau cumpără (cu 1800-3500 euro)costume fabuloase, de epocă, lucrate manual din materiale pretioase, și se plimbă îmbrăcați astfel prin piața San Marco și pe străduțele Veneției, unde se fotografiază toată lumea cu ei! :))

Apoi, în fiecare zi, în piețele Veneției sunt amenajate scene în aer liber pe care se întâmplă diverse programe de Carnaval, din 2 în 2 ore, până pe la 2 noaptea: muzica live, spectacole commedia dell' arte, concursuri de cele mai frumoase măști...Lumea stă, dansează, bea vin fiert, face poze...e ceva gen atmosfera de la mare, de 1 mai. Pentru cei mai...înstăriți :)) de pe la ora 16.00 încep petrecerile celebre ale Carnavalului, contra cost, în toate palatele Veneției și în hotelurile ei cele mai luxoase (Danielli, Cipriani). La aceste petreceri (care sunt de tradiție și la care e obligatoriu să porți costum complet de carnaval, un bilet la o astfel de petrecere costând între 250 și 1200 euro de persoană), ai inclusă cină, băuturi, dans, program, lecții gratuite de dansuri de epocă precum cadrilul, de exemplu...frumos. Deci nu e ieftin. În doi, te duce la minim 1200 euro o petrecere. Cu toate acestea, multe petreceri sunt sold out înainte de a începe carnavalul.

Marian S spunea...

Şi, după cum ziceam, o să mai scrie ceva tocmai de Paşte.

innuenda spunea...

Marian, mă hărțuiești? :)))

Marian S spunea...

Genul de întrebare la care nu se oferă răspuns public.
Vreau să citesc ceva frumos, atîta tot.

innuenda spunea...

Ei bine, deocamdată n-am! Atâta tot. :)

Marian S spunea...

Hop şi-aşa ! Poznă nouă.
Deci urmează articol, zic.