joi, 23 iunie 2011

Cuconometru

Sunt îmbrăcată în bej. Pe-afară, soarele de plin iunie a spuzit pielea tuturor, numai a mea arată ca a Cleopatrei. Nu mă îmbăiez în lapte de măgăriță, ci-n cremă cu factor de protectie 50. Un fel de formol în care cred femeile care nu vor să îmbătrânească. Mă aflu într-un restaurant, la mare. Stau picior peste picior, în timp ce, pe sub masă –de parcă mi le-ar vedea cineva- îmi întind în laterală, în chip de slash, teancul de două picioare terminate cu pantofi incomozi, cu toc. Coatele-mi odihnesc regulamentar, pe cotiere de aer, trase la marginea trunchiului. Îmi comand somon pe grătar, fără garnitură și apă plată, fără lămâie. Vorbesc, zâmbesc și gesticulez fraze care conțin ”pe vremuri” și ”îți amintești când”...Ce-ar mai fi de spus?

Cuconometrul înregistrează valori galopante. Mai am puțin și devin mama. Cred că de aia refuz să mă tund. E ultima geamandură. Dincolo de care, dacă treci, simți cum se adâncește rahatul.

You're aging well

Asculta mai multe audio diverse

17 comentarii:

ghita1964 spunea...

Suberbisima, stai liniștită, cu siguranță cineva se uită! Celaltă chestiune e mult mai importantă și te felicit!

innuenda spunea...

Uite-așa ne lăsăm prostite, ghita!:))) Mulțumesc.

(de fapt, duminică-i ziua mea și am început cu lamentările de azi!)

alina spunea...

Really? Really really? Serios???
Oaaaaa ... SUPER!!!
Felicitari, ma bucur mult mult de tot pentru tine, pentru voi!

innuenda spunea...

Alina, am zis”mai am puțin și devin mama”, nu ”mamă”!:))) Cred că aici s-a strecurat eroarea, după cum ne feliciți!:)) Dar oricum apreciez!:)

xxl spunea...

Ce-ar mai fi de spus? - Tabloul merita un loc la vedere, cucoana! :) Dupa cum se poate sesiza, el a acaparat perspectiva in detrimentul problematicii.

xxl spunea...

Si uite, abia acum imi dau seama, ce viata grea trebuie sa aiba metrologii. Si ce laboratoare bine dotate :)))

Carla spunea...

Hmmm... şi uite cum ştii tu să ascunzi atât de bine o veste grozavă, între altele...

Sănătate din plin şi o "mămicie" plină de peripeţii minunate îţi doresc, din tot sufletul!

innuenda spunea...

M., cine s-ar opri în fața unui tablou intitulat ”Cucoana Inuenda”?!:))) Am putea îndulci puțin, să-l prezentăm drept ”Conița Innuenda”. :D

(apropo, așa mă gratulam cu două prietene, foste colege de facultate de la Litere: ”coniță”-n sus, ”coniță”-n jos..; evident, ”hăndrălăii” răspundeau apelativului ”conașu'”)

Carla, reiterez răspunsul pentru Alina. Mulțumesc, dar pentru când o fi!:-)

Anonim spunea...

Esti la mare si stai in restaurant?Iesi repede pe nisip, da jos tocuri incomode de cocoana, lasa-ti parul batut de briza si...stop cuconometru!Marea e capabila sa opreasca masinaria.:)anadana

innuenda spunea...

Anadana, nu mai sunt de luni la mare. Am fost doar pentru un weekend. Dar însemnarea am scris-o atunci, la mare.

De acord cu STOP CUCONOMETRUL! Să vină REBELIUNEA! :)))

Marian S spunea...

Poisson sans boisson est poison.
Somon cu apă plată. Bleah...

innuenda spunea...

Mariane,ori nu prea-ți place peștele, ori îți cam place paharul!:))) E foarte bună combinația, deși, recunosc,și mai bună ar fi fost cu un vin potrivit la acel pește!

Marian S spunea...

Niciodată nu mi-au plăcut paharele. Doar conţinutul lor.

Strumful spunea...

Felicitari, dupa de nasti devi o alta tu, mai frumoasa mai implinita si mult mai fericita! O sa vezi!

innuenda spunea...

Abia aștept, Ștrumfule!

Marian S spunea...

Coana Innuenda, ochii avizi lectură nouă doresc. Lasă cuconăreala pentru mai tîrziu.

innuenda spunea...

Bine, coane, mă conformez! Numai aibi puțintică răbdare. :))