marți, 5 iulie 2011

O plăcere de-a mea!

15 comentarii:

ghita1964 spunea...

Am scultat și eu! E deosebit acest cântăreț, mulțumesc pentru sugestie!

innuenda spunea...

Cu plăcere, Ghita. E relaxată și optimistă muzica lui. Exact ce ne trebuie să ne facă viața (și) mai frumoasă! :)

ghita1964 spunea...

O placere de-a mea:
http://www.youtube.com/watch?v=y2kEx5BLoC4

innuenda spunea...

Și mie îmi place Tracy Chapman!

Marian S spunea...

Ce plăcere luuuungăăăă!
Două săptămîni. ŢŢŢŢŢŢ...
Felicitări.

innuenda spunea...

Mariane, zi drept, ai fost comandant de detașament când ai fost mic? :)) Ce vrei, nu mă vizitează muza pe canicula asta! Așa că am dus-o la mare!:)

Nea Costache spunea...

O muzica buna face cat o mie de cuvinte! O seara de duminica cat mai placuta!

innuenda spunea...

Mulțam fain, Nea Costache! O săptămână plăcută!

Marian S spunea...

Uite si o placere de-a mea, na!

https://smro.wordpress.com/2011/08/20/gheorghe-iovu-si-muzica-sufletului/

Roxandrei spunea...

Placerea ta a devenit si a mea.

Marian S spunea...

Innuendo, azi trebuia sa fie ziua celui ce ti-a dat un nume.
Tu alta placere nu ai? :)

innuenda spunea...

E-adevărat, dar dacă vă dădeam o nouă plăcere din asta, îmi reproșați că nu mai scriu...Așa că tata Freddie cântă numai pe dinăuntrul meu azi...ieri .

Dorian Duma spunea...

Ti-am urmarit placerea. Na, eu am altele. Placerile mele sunt ascunse in imagini. Nu stiu cum sa-ti explic.

Marian S spunea...

Vezi că, după noul Cod Civil, o să te acuze Jason Mraz ăsta că i-ai promis logodnă şi ai rupt-o unilateral...

Să apăsăm butonul de empatie sau de simpatie?

hadean spunea...

:)