miercuri, 30 mai 2012

Sunt tot mai

Ați trăit vreodată cu sentimentul ăla de inadecvare generalizată? Că ai numai șuruburi și nicio piuliță potrivită? Eu l-am trăit din plin și, credeți-mă, nu m-am rugat prea des pentru asta.

Acum câțiva ani, o puneam pe seama tinereții, gândindu-mă că timpul îmi va oferi scheme și know-how pentru orice fel de potriveli. Lipsa de experiență părea o mantinelă destul de solidă pentru una care abia învățase să stea în picioare pe lunecușul argumentelor. Și a fost lipsă de experiență o dată, lipsă de experiență de două ori, până s-a adjudecat și a trebuit să-mi găsesc altă scuză.

Să nu credeți că nu am făcut-o! O-ho! Și-ncă cum! Nimeni nu mă întrece când e să mă apăr! Sunt născută orator la propria-mi bară!

Dar într-o bună zi m-am oprit și m-am privit în ochi cu luciditate. Nu se schimbase mare lucru. Eram tot o inadecvată, doar că una hârșită. Una care aflase deja că nu e ușor de dus faptul că nu ești ca cei mai mulți -nu contează în ce privință. Care știa că va trebui să trăiască toată viața desincronizarea asta, așa cum un poliomielitic trăiește cu un picior mai scurt. Nevoit să se împace cu situația. Prefăcându-se că nu-i pasă, în timp ce inima îi dezgroapă contrariul în fiecare zi a existenței lui.

Sunt tot mai...

14 comentarii:

pantacruel spunea...

mai bine de atat nici ca putea fi spus.

dar sa stii ca nu esti singura care descopera chestia asta. traiesti/traim intr-o lume/vreme a inadecvatilor & desincronizatilor. ramane de vazut pana cand si pana unde :)

innuenda spunea...

Great souls vibrate alike, Panta! Mi-a fost dor de laudele tale!:))

pantacruel spunea...

:P

ghita1964 spunea...

Lasă dragă că vine și iunie... Nu dispera și noi suntem la fel! :)))

Marian S spunea...

Mă scuzaţi că intervin...

http://smro.wordpress.com/2011/12/02/pai-daca/

Jocul orb spunea...

Ca bine spui...

Caut de catva timp o modalitate sa exprim chestia asta fara sa fie nepoliticoasa fata de oamenii in mijlocul carora ma invart.

Realizez tot mai frecvent ca nu sunt croita pe tiparul lor: nu prea sunt acasa niciunde decat la mine acasa... Dar cu vremea nu-ti mai bati capul chiar daca diferenta se accentueaza:)

innuenda spunea...

Deci toți suntem diferiți (innuenda, pantacruel, ghiță, marian, olivia)?! Iată deja o asemănare!;))

Anonim spunea...

Inadecvatilor!Desincronizatilor!Oare cum v-am gasit tocmai pe voi?traim intr-o lume viole(n)ta si pantacruelica.Mie mi-e bine pe-aici:)

innuenda spunea...

Anadano, tu ești Anonimu'?:))

Anonim spunea...

Uitasem semnatura anonimei:anadana

Anonim spunea...

Oho, ce sincronizare in aceasta lume!anadana

innuenda spunea...

:)) Te cunosc după pantale, Anonimăreaso!

Jocul orb spunea...

We are just a bunch of outcasts :) In lanul de secara ne e locul :))

Marian S spunea...

Păi dacă suntem inadecvaţi ne apucăm şi scriem, zic.