marți, 19 iunie 2012

Cum să vă spun

De o vreme încoace, simt cum viața mi-e dusă, în mod uluitor, de sfori nevăzute, către destinații neplanificate. Nu-i vorba de întâmplări majore, ci de amănunte care schimbă cursul istoriei mele personale de la o zi la alta. Modul cum gândesc, cum mă raportez la ceilalți, cum privesc familia, cum disting prioritățile, cum îmi iau hotărârile. Totul se schimbă atât de rapid încât nu mai am timp să analizez ce mi se întâmplă și să trag concluzii, așa cum o făceam odinioară.
Și cu toate astea, acum am certitudinea că orice-aș decide, voi decide bine. Că orice pas aș face, o treaptă filosofală îmi va crește sub el. Că orice salt în gol îmi va scoate din umeri o pereche de aripi. E ciudat, pe de o parte să trăiești cu sentimentul revelației, iar pe de alta cu acela al orice-e-posibilului.
Transformarea pe care o simt azi a început demult. Doar că acum, ea se derulează pe repede-înainte și-mi îngăduie să mă minunez de schimbări pe care, mergând odată cu mine, nu le-am putut percepe. Cineva mă lasă să văd, în sfârșit, tot procesul: cum sparge verdele în bobul incolor, cum rupe teaca moale a cocoloșelii, cum se duce vertical înspre necunoscut.


7 comentarii:

ghita1964 spunea...

Îmi place transformarea ce ți se întâmplă. Ai grijă însă cu săritul, nu întotdeauna ne cresc aripi!

innuenda spunea...

Hahahaha, bine, o să am, mulțam de grijă, Ghiță!:))

ghita1964 spunea...

Păi nu port eu numele ăluia ce a tăiat aripile balaurului? :))

o.p. spunea...

Pentru mine astfel de transformari au început odată cu prima neghina "montata" in pantece... Apoi s-au întâmplat numai miracole, viața mea insasi devenind o minune. Mă bucur pentru tot ce traiesti minunat.

innuenda spunea...

Ghiță,păi zici că da, porți!:)

Oti,am vedea toți că viața însăși e o minune, dacă nu ne-ar distrage atenția tot felul de fleacuri zilnice!

Anonim spunea...

Acel Cineva te-a ales, pentru ca doar cei alesi de El pot patrunde esenta frumusetii miracolului -viata...ceilalti trec pe langa ea.Sa te bucuri de tot ce ti-a dat!anadana

innuenda spunea...

Anadana, nu aș crede că-s vrednică pentru a fi astfel aleasă. Dar tot mă bucur! Mulțumesc asemenea:)