duminică, 18 noiembrie 2012

Aproape totul și mai nimic


Singurele instantanee cu tine zac acolo. În camera obscură a minții mele de pe urmă. Arhivate la litera N de la ”niciodată-de-acum-înainte”. Zambetul tău idiot în care-am crezut ca o idioată. Și piciorul pe care ți-l bălăngăneai încoace și-ncolo, ca pe-o promisiune. Nimic nu-mi mai pare la fel azi. Timpul și suferința schimbă perspectiva asupra lucrurilor. E drept. Dubiile și-au trimis vântoasele să mă smulgă de la pământ. Dar mi-am plecat capul, mi-am îndoit genunchii și m-am prins de propriile glezne ca de-un pripon. Când s-a terminat totul, m-am ridicat și mi-am continuat drumul până la epuizare. Până am vărsat fiere îndoită cu amintirea mersului tău de star rock. Un țopăit de vrabie, avântat, dacă mă-ntrebi azi. Un conțopist, asta erai și eu te vedeam titan. Iubirea e despre asta când e. Despre apăsări care lasă urme și care apoi se șterg de parcă n-ar fi fost vreodată.

5 comentarii:

Marian S spunea...

Na, tocmai când era să zic şi eu că următorul articol va fi scris taman în miezul iernii şi se va numi ``puloverul cu numărul zero``...

Bănuiesc şi sper că se întorc vremurile acelea gen ``nu putem citi noi cât scrie INNU``.

innuenda spunea...

Nu știu, Mariane, îmi doresc și eu o revenire la scris. Din pacate am timp tot mai rar sa stau de vorbă cu mine, să citesc, să scriu...Mă tot corupe afurisita asta de existență. :) Oricum, mă mir că mai dă cineva pe aici la cât de puțin am fost prezentă în ultima vreme.

Mircea Popescu spunea...

Un profesor din liceu zicea ca este esential sa recitim toate cartile importante la varste diferite. Imi zic: cred ca ar fi esential sa retraim toate relatiile importante. Pacat, mare pacat ca in acest caz repetitia nu este posibila. Sau, poate ca ne repetam fara sa stim.

innuenda spunea...

Când vine vorba de relații, dacă ne repetăm, înseamnă că ne bâlbâim, Mircea!:)

Mircea Popescu spunea...

Hm, vrei sa spui ca singurul leac pentru balbaiala este tacerea. Dar aici mai exista un paradox: nu putem afla daca suntem balbaiti decat deschizand gura. Oricum, experimentul propus de mine presupunea o repetare la o alta varsta, carevasazica cu alti oameni :)